Amocca Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Er det det der menes 4 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret November 9, 2008 Rapporter Share Besvaret November 9, 2008 Her trykker man ind på tråden og tror der kommer et dybt seriøst og interessant debatemne - men hvad dukker der op? Et billede af en hovedløs Karla! Believe me, jeg var flad af grin, da jeg så det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret November 9, 2008 Rapporter Share Besvaret November 9, 2008 Amocca skrev: Er det det der menes Gnæk, gnæk, det er nok noget i den stil Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret November 9, 2008 Rapporter Share Besvaret November 9, 2008 Hvor sidder tænderne på sådan en??? Eller er tandbørsten måske til at vaske poter og klør med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 10, 2008 Rapporter Share Besvaret November 10, 2008 Hahaha, Hvad gjorde karla siden hovedet mangler? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret November 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 10, 2008 Aslan skrev: Hahaha, Hvad gjorde karla siden hovedet mangler? Hun sprang op for at se hvad jeg lavede - lige da jeg tog det sidste billede i "tandhygiejne" rækken Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 10, 2008 Rapporter Share Besvaret November 10, 2008 Amocca skrev: Hun sprang op for at se hvad jeg lavede - lige da jeg tog det sidste billede i "tandhygiejne" rækken Er de ikke bare dejlige når de bevæger sig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret November 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 10, 2008 Aslan skrev: Er de ikke bare dejlige når de bevæger sig hehe jo, du kan faktisk se det på det sidste billede inde i tandhygiejne tråden - der har hun fået øje på at jeg tager billeder af hende og sekundet efter springer hun så op mens jeg fotograferer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst azza Besvaret November 10, 2008 Rapporter Share Besvaret November 10, 2008 BlackGSD skrev: Hvor sidder tænderne på sådan en??? Eller er tandbørsten måske til at vaske poter og klør med Godt spørgsmål Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret November 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 10, 2008 BlackGSD skrev: Hvor sidder tænderne på sådan en??? Eller er tandbørsten måske til at vaske poter og klør med med en hovedløs hund vil en børste af en slags nok være handy, hun kan jo ikke selv slikke sig ren Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hailey Besvaret November 11, 2008 Rapporter Share Besvaret November 11, 2008 Dobbelt hovedløs avl :hmm: [ATTACH]3864[/ATTACH] 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret November 11, 2008 Rapporter Share Besvaret November 11, 2008 Hailey skrev: Dobbelt hovedløs avl :hmm:[ATTACH]3864[/ATTACH] HA, jeg kom til at grine højt da jeg så det billede :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 11, 2008 Rapporter Share Besvaret November 11, 2008 Hailey skrev: Dobbelt hovedløs avl :hmm:[ATTACH]3864[/ATTACH] Helt vildt humor, karma til dig for et godt og dejligt grin :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret November 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 11, 2008 i dette tilfælde må det være virkelig vigtigt at tjekke for dobbelt HD Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts