AnneMangetal Skrevet Februar 20, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2015 I dag for 4 år siden kom min smukke pige til verden:hjerte: Min soulmate, som kender mig bedre end jeg kender mig selv! Man siger at der altid er op- og nedture. Hos os er det kun sygdom der har været nedture. Tillykke med dagen, min smukke pige:hjerte: Beklager dem der ligger på siden:???: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PBC Besvaret Februar 20, 2015 Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2015 Tillykke med dagen. Ja man skal fejre når der er anledning. så du må finde på et eller andet særlig på denne eller lidt grå dag. Alene det at det er fredag lysner jo dog noget og så en mærkedag også - det bliver en fest. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissLøven Besvaret Februar 20, 2015 Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2015 Søde Bella, Stort tillykke med dagen :tillykke: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret Februar 20, 2015 Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2015 Stort tillykke til smukke Bella, 4 år - det er jo ingen alder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Miss_M Besvaret Februar 20, 2015 Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2015 Tillykke til Bella :tillykke: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Februar 20, 2015 Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2015 Tillykke til den skjønne! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
James Bond Besvaret Februar 20, 2015 Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2015 :banan:Stort tillykke med Bella, selvom hun gøede af mig da jeg mødte hende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Februar 20, 2015 Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2015 Kæmpe Tillykke Hun ER altså virkelig en smuk og lækker hundebasse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Februar 20, 2015 Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2015 tillykke til Bella hun minder mig lidt om Lexi, med sine korte ben :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret Februar 20, 2015 Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2015 Tillykke med smuksakken, giv hende en STOR krammer fra os. Er vild med billedet hvor hun smiler*GG* Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 20, 2015 Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2015 Tillykke til den smukke tøs Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Februar 20, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2015 Da Bella mødte @James Bond Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret Februar 20, 2015 Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2015 Tillykke smukke Bellamus..:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Februar 20, 2015 Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2015 Tillykke med fødselsdagen, Bella. Smuk, smuk, meget smuk hund!. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
P*Alma Besvaret Februar 20, 2015 Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2015 Håber du får en rigtig god dag ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
James Bond Besvaret Februar 20, 2015 Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2015 Da Bella mødte @James Bond[ATTACH=CONFIG]124526[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]124525[/ATTACH] Ja det var en hyggelig dag. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Winmar Besvaret Februar 20, 2015 Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2015 Tillykke til og med Bella :tillykke: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Februar 20, 2015 Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2015 Tillykke. Utroligt hun allerede er 4 år:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Claudia2500 Besvaret Februar 20, 2015 Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2015 Tillykke til den smukkeste schæfer pige :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Februar 20, 2015 Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2015 Stort tillykke med smukke Bella :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Februar 20, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2015 Håber du får en rigtig god dag ![ATTACH=CONFIG]124529[/ATTACH] :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret Februar 20, 2015 Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2015 Tillykke igen! 4 år, jeg troede faktisk hun var ældre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dimsen Besvaret Februar 20, 2015 Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2015 Tillykke til smukke Bella. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret Februar 20, 2015 Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2015 Jeg troede faktisk også hun var ældre, når du fortæller om hende Anne, så lyder det som om I har kendt hinanden i en menneskealder :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Februar 20, 2015 Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2015 Tillykke med hende :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts