Dinah Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Argumentet (ét af dem) for at få hund overfor min mand var, at vi kunne slippe for krummer på gulvet, for dem ville den støvsuge op:blink: Men . . . .hun nægter krummer. Når hun har spist en uskyldig kiks ligger ALLE krummerne over det hele spredt på 1 m2 og hun rør dem ikke - ligemeget hvor lækker kiksen var. Så nu har vi bare ekstra krummer efter 3 børn og 1 hund :5up: fedt - mer arbejde til mor hér. Alle mine andre hunde har elsket krummer:5up: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 12, 2008 Rapporter Share Besvaret November 12, 2008 Kender jeg godt! Prøv at spilde chips monokyler, så skal du bare se løjer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret November 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 12, 2008 Kender jeg godt! Prøv at spilde chips monokyler, så skal du bare se løjer hehe dét må testes, men så er jeg jo nødt til at købe chips - ØV Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret November 12, 2008 Rapporter Share Besvaret November 12, 2008 Hjemme er det ikke alle krummer som bliver fjernet, det kommer helt an på hvad det er. Men når vi kommer ud på besøg, så er det en helt anden hund, han drøner ud i køkkenet hos folk og leger støvsuger på hele gulvet, bare for at finde en krumme. Det kan være yderst flovt nogle gange, da det ser ud som om jeg ikke fodrer ham derhjemme. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst beagle-lover Besvaret November 12, 2008 Rapporter Share Besvaret November 12, 2008 Alice er krummehund - her, der og allevegne :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret November 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 12, 2008 Alice er krummehund - her, der og allevegne :blink: :banan: heldige asen:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 12, 2008 Rapporter Share Besvaret November 12, 2008 hehe dét må testes, men så er jeg jo nødt til at købe chips - ØV Ja helt vildt nedern ikke :-P:-P Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret November 12, 2008 Rapporter Share Besvaret November 12, 2008 Jason er heller ikke en krummehund. Hvis der falder noget på gulvet kigger han op på mig for at få lov at tage det, men ellers rører han ikke det der ligger på jorden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 12, 2008 Rapporter Share Besvaret November 12, 2008 Jason er heller ikke en krummehund. Hvis der falder noget på gulvet kigger han op på mig for at få lov at tage det, men ellers rører han ikke det der ligger på jorden. Jeg menneskeliggøre lige vores hunde lidt; Monstro de er så snobbet og forfinet at de ikke nedværdigere sig selv til at gøre sig det besvær at samle noget beskidt mad op Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret November 12, 2008 Rapporter Share Besvaret November 12, 2008 Jeg menneskeliggøre lige vores hunde lidt; Monstro de er så snobbet og forfinet at de ikke nedværdigere sig selv til at gøre sig det besvær at samle noget beskidt mad op Det er sikkert ikke engang løgn. Hvis jeg kaster en godbid til King han ikke griber, kigger han bare på den. Derefter kigger han på mig og piver. Hvis jeg så samler guffen op og giver han den i hånden, går der ikke mange sekunder før den er slugt Der er åbenbart meget stor forskel på at samle godbidden op fra gulvet og på at tage den fra min hånd Det næste bliver vel at jeg også skal tygge for dem... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret November 12, 2008 Rapporter Share Besvaret November 12, 2008 Hjemme er det ikke alle krummer som bliver fjernet, det kommer helt an på hvad det er. Men når vi kommer ud på besøg, så er det en helt anden hund, han drøner ud i køkkenet hos folk og leger støvsuger på hele gulvet, bare for at finde en krumme. Det kan være yderst flovt nogle gange, da det ser ud som om jeg ikke fodrer ham derhjemme. Som at høre om vores hund...og læg dertil andre folks hundes og kattes mad. Jeg tror det ville blive Simbas visse død, hvis andre dyr skulle risikere at få så meget som en...krumme 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret November 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 13, 2008 Som at høre om vores hund...og læg dertil andre folks hundes og kattes mad. Jeg tror det ville blive Simbas visse død, hvis andre dyr skulle risikere at få så meget som en...krumme hehe. Morsomt beskrevet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret November 13, 2008 Rapporter Share Besvaret November 13, 2008 Som at høre om vores hund...og læg dertil andre folks hundes og kattes mad. Jeg tror det ville blive Simbas visse død, hvis andre dyr skulle risikere at få så meget som en...krumme Det ville så heller ikke gå Bubbers snude forbi.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret November 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 13, 2008 så fik jeg mig "kæmpet" igennem en æske Pringles:mrgreen: men nej, de krummer duede heller ikke. Måske skulle jeg prøve en anden slags chips:5up: - hvor ØV Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret November 13, 2008 Rapporter Share Besvaret November 13, 2008 så fik jeg mig "kæmpet" igennem en æske Pringles:mrgreen: men nej, de krummer duede heller ikke. Måske skulle jeg prøve en anden slags chips:5up: - hvor ØV Øv, så er du nødt til at spise en helt ny pose Hvem havde troet du skulle få sådan en hund, der får dig til at æde chips Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret November 13, 2008 Rapporter Share Besvaret November 13, 2008 så fik jeg mig "kæmpet" igennem en æske Pringles:mrgreen: men nej, de krummer duede heller ikke. Måske skulle jeg prøve en anden slags chips:5up: - hvor ØV :ae: Stakkels dig, som du dog må ofre dig :blink: Psssst sig det ikke til nogen, men jeg kender en hund, der godt kan lide ostepops og nachos :mums: men det er ikke noget jeg har lært hende for hun kunne godt lide de allerførste hun fik :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 13, 2008 Rapporter Share Besvaret November 13, 2008 Psssst sig det ikke til nogen, men jeg kender en hund, der godt kan lide ostepops og nachos :mums: men det er ikke noget jeg har lært hende for hun kunne godt lide de allerførste hun fik :blink: Hvad er det lige med dig, dine hunde og chips poser, jeg husker et sjovt billed af en tidligere hund............... hoooooost hoooooooooost Skide godt billed i øvrigt :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret November 13, 2008 Rapporter Share Besvaret November 13, 2008 Hvad er det lige med dig, dine hunde og chips poser, jeg husker et sjovt billed af en tidligere hund............... hoooooost hoooooooooost Skide godt billed i øvrigt :blink: Hvilket billede..... Kunne man få en opfrisker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
vinhou Besvaret November 13, 2008 Rapporter Share Besvaret November 13, 2008 Sascha er også en krummehund. Faktisk en alt-hund. Hun spiser alting - hendes egen mad, Silvers mad, kattenes mad, skraldespandens mad, vores mad... det er derfor vi er så slanke... :mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 13, 2008 Rapporter Share Besvaret November 13, 2008 Hvilket billede..... Kunne man få en opfrisker Det er et billed i et af A9's albums, hvor hendes gamle hund ligger med en chipspose og slikker den Og det skulle Aslan aaaaaaaaaaldrig skrev jeg til A9, og nu har vi en hund der går ruundt om bordet og sluger monokyler af chips op fra tæppet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret November 13, 2008 Rapporter Share Besvaret November 13, 2008 yes, nu har jeg fået en krummehund og jeg vidste det slet ikke, før du sagde det!!!!:5up: Mysla spiser nemlig krummer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret November 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 14, 2008 :ae: Stakkels dig, som du dog må ofre dig :blink: Psssst sig det ikke til nogen, men jeg kender en hund, der godt kan lide ostepops og nachos :mums: men det er ikke noget jeg har lært hende for hun kunne godt lide de allerførste hun fik :blink: Ja, jeg troede ikke det ville blive SÅ hårdt at få hund:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts