stellz Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Jeg surfede for noget tid siden rundt herinde på siden og faldt over et link til en hjemme side, hvor de laver halsbånd i plys, (tror jeg det er) hvor man kan få skrevet hundens navn i.. Syntes de er rigtig fede og flotte, men kan ikke huske hvad siden hedder og kan ikke finde den igen.. Mon der er en af jer derude der kender denne side..?? vil blive rigtig rigtig glad hvis jeg ku finde frem til den igen.. På forhånd tak.. Stellz Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hailey Besvaret November 13, 2008 Rapporter Share Besvaret November 13, 2008 Jeg surfede for noget tid siden rundt herinde på siden og faldt over et link til en hjemme side, hvor de laver halsbånd i plys, (tror jeg det er) hvor man kan få skrevet hundens navn i.. Syntes de er rigtig fede og flotte, men kan ikke huske hvad siden hedder og kan ikke finde den igen.. Mon der er en af jer derude der kender denne side..?? vil blive rigtig rigtig glad hvis jeg ku finde frem til den igen.. På forhånd tak.. Stellz Her måske Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
stellz Besvaret November 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 13, 2008 Tæt på.. men desværre ikke de rigtige.. de havde sådan nogle skrige farver, som pink osv.. og det så ud som om navnet også stod i plys, men er ikke sikker.. mener det er en 123 hjemme side, men igen er ikke sikker.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
stellz Besvaret November 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 13, 2008 sorry.. retter mit indlæg.. det er der.. tusind tak.. klikkede lige lidt videre på siden.. så undskyld det hurtige svar.. som kom fra kigget på forsiden.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts