luckyluna Skrevet Juli 5, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2015 Er der nogen der har erfaringer med ruffwear webmaster selen? Eller lignende sele? https://www.google.dk/search?q=ruffwear+webmaster&espv=2&biw=1280&bih=709&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=JUmZVd-kE8KosgGgkL3AAg&ved=0CAYQ_AUoAQ Jeg overvejer en sådan til Sheila. Har nemlig måttet rede hende i selen to gange i denne uge. Først var hun ved at falde ned af en lille skrænt og værre var det, da hun gled på trappen på vej ind i toget og fik et bagben i revnen mellem tog og perron. Heldigvis faldt hun ikke bagover, selen reddede hende, men vores almindelige sele er altså ikke den mest behagelige at blive hejst op i. Og den glider jo selvfølgelig frem ved det. Og så er der alle de gange jeg god lige kunne bruge et håndtag til at hjælpe op i bil eller op af en skrænt. Hun er sådan set mobil nok, men begbenene kan smutte og ikke lige hoppe helt så højt som hun tror de kan;) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juli 5, 2015 Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2015 ja! gode erfaringer, med en gammel staffy som var meget usikker på benene, og til sidst ikke kunne komme op/ned ad sin trappe uden hjælp. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juli 5, 2015 Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2015 Jeg har haft en, synes egentlig den sad rigtigt godt og kunne godt lide den. Det kunne Johna så ikke! Hun lignede en der fik tæv når hun fik den på. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juli 5, 2015 Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2015 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juli 5, 2015 Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2015 Jeg har haft en, synes egentlig den sad rigtigt godt og kunne godt lide den. Det kunne Johna så ikke! Hun lignede en der fik tæv når hun fik den på. vil du sælge din? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juli 5, 2015 Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2015 vil du sælge din? Det har jeg gjort - ellers ja Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juli 5, 2015 Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2015 Det har jeg gjort - ellers ja de er så røvdyre at køre fra ny Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Juli 5, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2015 Hvor er han fin pinpointer:) Ja, meget dyre, men jeg kan måske købe en brugt af en jeg kender. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juli 8, 2015 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2015 Jeg har også kun gode erfaringer med den, Luna har kun haft den sele hele sit voksne liv, det er nemlig den eneste sele hun ikke kan sno sig ud af :blink: Hun hader at få den på, men så snart den er på er hun ligeglad, og selen kan holde til næsten alt og jeg kan snildt løfte hende i den hvis det er det jeg ønsker :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Juli 12, 2015 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2015 Jeg har haft to og været glad for dem... dog kunne den ene, da den var et et par år gammel ikke holde til at Ozzie, som var bundet til et træ sprang efter efter en kat. Men Ozzie har en ret fin historie med at knække seler, halsbånd og snore som burde kunne holde til hende, så jeg ved ikke om man kan skylde skylden på selen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Juli 12, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2015 Sille bille fik lov at prøve mio s gamle sele og den passer hun fint Mio bruger den ikke mere, så nu skal vi bare plage op til at få lov at købe den:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts