Gæst oline Skrevet Juli 8, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2015 [h=3]Hundepasning Tilbydes Nordsjælland[/h]Står du og skal på ferie og mangler pasning så kig her. Jeg er 35 år og bor,i skønne Nordsjælland ude på landet i rolig omgivelser Jeg bor tæt på skoven Tisvilde hegn og har 5 min gang ned til Arresø. Her er masser af skøn natur i rolig omgivelser med masser af gå muligheder. der lægges stor vægt på at hundene er glade og trives i bedste omgivelser. Jeg har selv 2 stk Cairn terrier som er rolige og venlig over for andre hunde. Din hund vil være en del af familien når den er her. Hundene har fri adgang til kæmpe stor indhegnet have, hvor der er masser af plads til at løbe og lege dagen lang. Der er faste rutiner hver dag. Hundene kommer ud at gå 2 gange dagligt Hundene sover sammen med mig om natten og er sammen med mine egne hunde døgnet rundt. Der er fuldt opsyn med hundene. 130 kr pr dag. Kontakt mig [email protected]/28712022 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts