Jane Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Vi har i formiddags været på besøg hos Victors mor, far og søster. Vi blev modtaget af 5 glade hunde, der alle gerne ville være de første til at hilse. Men langt om længe fik vi da os kæmpet frem til morgenbordet. Victor kunne helt sikker godt kende sin mor og han prøvede da også at patte hende. Der blev leget til den store guldmedalje med søster Molly og mor Nikita fik han også leget med. Jeg fik lidt undervisning i hvordan jeg skulle stille Victor til når vi skal prøve at udstille ham. Der blev taget billeder af det og hvalpene var med udenfor hvor der også blev taget billeder af dem. Så i skal nok få billeder hvis der er nogle gode imellem. Vi fik en masse god hundesnak. Oskar hyggede sig også sammen med alle hundene. Victor ligger nu og snork sover. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 15, 2008 Rapporter Share Besvaret November 15, 2008 Det lyder som en rigtig dejlig og hyggelig dag:-D Hvordan går det med Oskar? Jeg håber der blev nogle gode billeder:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts