Hop til indhold

Da Molly stoppede med at logre


Lenschow
 Share

Recommended Posts

ØV :(

 

http://www.bladetfordyrevenner.dk/dyrefondet/magasin/26/4/

 

Hvad tænker I om ham hundehviskeren?

 

Hans hjemmeside ser jo flot ud, men hundene ser ikke glade ud overhovedet! De sladrer for mit vedkommende nok til, at jeg ved hvad jeg behøver vide om det sted og de metoder:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har I set den her? :cool: Hvem træner hvem?

 

 

Og her er Molly da vist. Den hund er ikke i ro men apatisk pga varmen

 

 

Selv Aslan kan gå roligt ud af døren, der skal bare være 45 plus grader - jamen så fandt jeg da løsningen :mrgreen: Det blir skisme dyrt til vinter at opvarme hele haven....:banan:

 

Hi hi den border har da bare lært et signal grundigt. Det bliver ikke ligefrem bedre i de næste videoer. Han bliver jo ved med at udløse den adfærd de vil af med. Så som jeg ser det, bliver den stærkere og stærkere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, er ikke videre imponeret.

Det har dog været væsentlig værre. I nogle af de første videoer han lagde op var det relativt grove metoder der blev praktiseret. Om han stadig bruger disse kan man jo ikke vide, men han i hvert fald ryddet lidt ud i videoerne.

Nu ligner metoden mere noget med at forvirre hunden til den giver op. I denne video siger han noget med, at han vil prøve at give hunden engelske kommandoer for ligesom at smage på hunden :blink:

 

Tror ikke det er denne tråd der er linket til tidligere i denne (kan af en eller anden grund ikke åbne tråden), men her fortæller han om den helt specielle måde de træner på...eller noget: http://www.hunde-forum.dk/traening/38586-hvalpetraening-i-fakse.html?highlight=prinzen

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg kom sådan til at grine fordi den border har en fest med at træne dem - jeg elsker kloge hunde :D

 

Minder mig lidt om da Millan satte en snor om en bange hunds hale og gik en tur med den. Når halen blev tvunget op, ville hunden automatisk føle sig mere selvsikker... Så må spidshunde og den slags grisehaler da være nogle være dominerende dyr :stupid: Jeg grinede sådan af videoen. Mon den stadig er på nettet ?

 

 

Jeg fandt den! :klap::vinken:

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...