Mikkel junior Skrevet September 6, 2015 Rapporter Share Skrevet September 6, 2015 Jeg har fået en rottweiler hvalp på 8 uger skal til dyrlægen i morgen, mit spørgsmål er hvor meget skal jeg give den at spise??? jeg har haft ham i 3 dage og han virker meget sulten hele tiden. Mette Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Alfen Besvaret September 6, 2015 Rapporter Share Besvaret September 6, 2015 Hvilket foder bruger du? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret September 6, 2015 Rapporter Share Besvaret September 6, 2015 Har han fået ormekur? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret September 6, 2015 Rapporter Share Besvaret September 6, 2015 Du skal kigge på posen, og så skal den fodres ud fra forventet voksenvægt (45 kg?). Hvis det fx er Royal Canin Starter Large Breed, skal den have 300 g/dag nu. Om en måned 400 g/dag. Brug et godt hvalpefoder til store racer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret September 6, 2015 Rapporter Share Besvaret September 6, 2015 Formentlig omkring 300 gram dagligt. Af hvalpe foder. Fordelt på tre måltider Men tjek foder vejledning på dit foder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret September 6, 2015 Rapporter Share Besvaret September 6, 2015 Du skal kigge på posen, og så skal den fodres ud fra forventet voksenvægt (45 kg?). Hvis det fx er Royal Canin Starter Large Breed, skal den have 300 g/dag nu. Om en måned 400 g/dag. Brug et godt hvalpefoder til store racer. Formentlig omkring 300 gram dagligt. Af hvalpe foder. Fordelt på tre måltider Men tjek foder vejledning på dit foder. Enig med de to damer; start med at tjekke fodervejledningen og brug det som udgangspunkt og vær opmærksom på, at hvalpen skal fodres flere gange dagligt Må vi ikke høre hvad din hund hedder? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hofferne Besvaret September 6, 2015 Rapporter Share Besvaret September 6, 2015 Hej og velkommen til Og tillykke med din hvalp. Har du ikke fået lidt starthjælp fra din opdrætter? F.eks. fået at vide hvad den har fået af foder indtil nu? Som de andre skriver så synes jeg også, at du skal følge vejledningen på det foder du har, og så spørg dyrlægen om alt muligt når du er der Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret September 7, 2015 Rapporter Share Besvaret September 7, 2015 Er jeg den eneste der gerne ville have det ændret sådan at man skulle være medlem et døgn inden man kunne starte en tråd. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Alfen Besvaret September 7, 2015 Rapporter Share Besvaret September 7, 2015 Kære Mikkel junior, vil du ikke nok svare i din tråd så vi kan se at du har læst vores svar?? Vi har brugt tid på det og det vil vi gerne, men lidt respons ville nu være rart;) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts