Winmar Skrevet November 13, 2015 Rapporter Share Skrevet November 13, 2015 Hvem skal med? Nogen der har erfaring med Kurt skytthe som instruktør og hvordan han træner sine egne hunde? Og hvad med Vibeke haumann Jensen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret November 13, 2015 Rapporter Share Besvaret November 13, 2015 Jeg skal med på A2:banan: Og har allerede bestilt sommerhus:oops: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bantus Besvaret November 13, 2015 Rapporter Share Besvaret November 13, 2015 Hvad og hvornår er det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret November 13, 2015 Rapporter Share Besvaret November 13, 2015 Hvem skal med? Nogen der har erfaring med Kurt skytthe som instruktør og hvordan han træner sine egne hunde? Og hvad med Vibeke haumann Jensen? Jeg havde ham sidste år på B-holdet. Rigtig god oplevelse. Han arbejder meget på hundens præmisser. Vi fik knækket koden til Livas rundering. - og jeg skal selv med i år som instruktør på rallyholdet, så ingen træning af egne hunde til mig. Jeg må satse på at få plads på Vandel i stedet for. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret November 13, 2015 Rapporter Share Besvaret November 13, 2015 Hvad og hvornår er det? Det er en hundeførerweekend i DCH http://dch-kreds3.dk/Udvalg/Uddannelse/Kurser/Himmerlandsgaarden%202016.pdf Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret November 13, 2015 Rapporter Share Besvaret November 13, 2015 Jeg havde vist egentlig lovet at finde ud af om jeg kunne komme som instruktør - ups! Må hellere sende dem en mail! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret November 13, 2015 Rapporter Share Besvaret November 13, 2015 Jeg tror, at hun har fået styr på alle instruktørerne. Der er i hvert fald navne på alle holdene Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Winmar Besvaret November 13, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 13, 2015 Jeg skal med på A2:banan: Og har allerede bestilt sommerhus:oops: kender du noget til Kurt skytthe som skal have A2 holdet? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret November 13, 2015 Rapporter Share Besvaret November 13, 2015 Jeg tror, at hun har fået styr på alle instruktørerne. Der er i hvert fald navne på alle holdene Det var godt - så har jeg lidt mindre dårlig samvittighed Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret November 13, 2015 Rapporter Share Besvaret November 13, 2015 kender du noget til Kurt skytthe som skal have A2 holdet? Nej, desværre. Men der står positiv træning ud for holdbeskrivelsen (modsat nogle af de andre). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts