Aslan Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Er der nogen der har prøvet at handle ved www.avifauna.dk? Der er lige 3 stykker legetøj som jeg RIIIIIIIGTIIIIIIIIG gerne ville købe.... Men jeg har det lidt dårligt med denne hjemmeside, og jeg ved ikke helt hvorfor............! Men hvis der nu var nogen der havde prøvet den........... og kunne sige god for den, ville det måske være lidt nemere for mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret November 18, 2008 Rapporter Share Besvaret November 18, 2008 Jeg har været ned i deres butik, udemærket sted med venlig og hjælpsom betjening. Groa blev nærmest behandlet som en prinsesse. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret November 18, 2008 Rapporter Share Besvaret November 18, 2008 Jeg har handlet hos dem tidligere, uden problemer! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 18, 2008 Så er det DIN skyld jeg lige har shoppet igen igen til Aslan. Aslan elsker dig snart, det gør mit dankort ikke :mrgreen::mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret November 18, 2008 Rapporter Share Besvaret November 18, 2008 Så er det DIN skyld jeg lige har shoppet igen igen til Aslan. Aslan elsker dig snart, det gør mit dankort ikke :mrgreen::mrgreen: Hvis Aslan elsker mig, så kan jeg godt leve med at det er min skyld :blink: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 18, 2008 Hvis Aslan elsker mig, så kan jeg godt leve med at det er min skyld :blink: Hehe, ja det tænkte jeg nok Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret November 18, 2008 Rapporter Share Besvaret November 18, 2008 Jeg har kun gode erfaringer med at handle ved Avifauna - har kun prøvet at handle med dem over nettet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret November 18, 2008 Rapporter Share Besvaret November 18, 2008 Jeg har kun gode erfaringer med at handle ved Avifauna - har kun prøvet at handle med dem over nettet Kan kun tilslutte mig dette :5up: og tilføje at avifauna er min ynglingsnet butik Min bankmand ville dog gerne, at jeg glemte alt om den, han påstår, at min bankkonto ville have det bedre, hvis jeg gjorde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret November 18, 2008 Rapporter Share Besvaret November 18, 2008 Kan kun tilslutte mig dette :5up: og tilføje at avifauna er min ynglingsnet butik Min bankmand ville dog gerne, at jeg glemte alt om den, han påstår, at min bankkonto ville have det bedre, hvis jeg gjorde Der er visse ting bankmænd IKKE har forstand på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 19, 2008 Min bankmand ville dog gerne, at jeg glemte alt om den, han påstår, at min bankkonto ville have det bedre, hvis jeg gjorde Sådan en skabning forstår aldrig noget!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret November 19, 2008 Rapporter Share Besvaret November 19, 2008 Sådan en skabning forstår aldrig noget!!! :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 20, 2008 Nøøøøøøøøørj Aslan elsker jer nu, og mit dankort er hans nye helt. Vi har fået 5 stykker legetøj i dag. bla fra den hjemmeside.........uuuuuuuuuuuhhhhhhhhh han er en glad hund nu. MED legetøj Der er lige den her piv dims, som egentlig skulle pive meget MEGET LIIIIDT, som i aslans mund piver meget og det er den aller sjoveste. Desværre er mit kamera løbet tør for strøm, han er total humor med den, hvalpe hopper og alting! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret November 20, 2008 Rapporter Share Besvaret November 20, 2008 Nøøøøøøøøørj Aslan elsker jer nu, og mit dankort er hans nye helt. Vi har fået 5 stykker legetøj i dag. bla fra den hjemmeside.........uuuuuuuuuuuhhhhhhhhh han er en glad hund nu. MED legetøj Der er lige den her piv dims, som egentlig skulle pive meget MEGET LIIIIDT, som i aslans mund piver meget og det er den aller sjoveste. Desværre er mit kamera løbet tør for strøm, han er total humor med den, hvalpe hopper og alting! 5 stykker nyt legetøj Aslan må være i himlen Jeg har forøvrigt også lige modtaget en lille bitte ubetydelig pakke (godt nok fra tyskerland) men der var kun 1 stykke legetøj i + 5 forskellige slags naturguf og en portion kosttilskud som var så billigt dernede, at jeg næsten fik resten gratis med eller noget Du sladre ikke til min bankmand, vel :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 20, 2008 5 stykker nyt legetøj Aslan må være i himlen Jeg har forøvrigt også lige modtaget en lille bitte ubetydelig pakke (godt nok fra tyskerland) men der var kun 1 stykke legetøj i + 5 forskellige slags naturguf og en portion kosttilskud som var så billigt dernede, at jeg næsten fik resten gratis med eller noget Du sladre ikke til min bankmand, vel :kys: Jae himlen og himlen, jeg måtte ligge det lidt væk, han endte med at pive og så tisse inden for. stakkels lille mikro hund Så gik han ud og sov, og da han blev vækket af den knaldert der IKKE må kører ude på vores sti, susede han ind til sit legetøj....men nu er jeg obs på hvor tit han tisser :blink: Jeg ville aldrig sladre til din bankmand, man skal sørge godt for sin hund, det skal han ikke blande sig i :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret November 20, 2008 Rapporter Share Besvaret November 20, 2008 Jeg har handlet der mange gange og der har aldrig været problemer Og så yder de endda god service på kontoret over telefonen, når man fx vil overraske veninde med gave eller lign Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret November 20, 2008 Rapporter Share Besvaret November 20, 2008 Nøøøøøøøøørj Aslan elsker jer nu, og mit dankort er hans nye helt. Vi har fået 5 stykker legetøj i dag. bla fra den hjemmeside.........uuuuuuuuuuuhhhhhhhhh han er en glad hund nu. MED legetøj Der er lige den her piv dims, som egentlig skulle pive meget MEGET LIIIIDT, som i aslans mund piver meget og det er den aller sjoveste. Desværre er mit kamera løbet tør for strøm, han er total humor med den, hvalpe hopper og alting! Synes ALTID der er problemer med at få billeder af Aslan Jeg VIL have billeder, NU!!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 20, 2008 Synes ALTID der er problemer med at få billeder af Aslan Jeg VIL have billeder, NU!!!! Hahaha, de ligger oppe i hans billedtråd i broholmer forumet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trine Besvaret November 21, 2008 Rapporter Share Besvaret November 21, 2008 Web butikker og bankfolk har et anstrengt forhold til hinanden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts