Lenschow Skrevet November 17, 2015 Rapporter Share Skrevet November 17, 2015 Nej altså det er for dyrt i støvler for mig De knækker på snuden fordi jeg vader så meget ude Kan nogle anbefale et par gode ikke for dyre støvler til at gå langt i og træne i ude? Især vinter er et problem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret November 17, 2015 Rapporter Share Besvaret November 17, 2015 Jeg bor stort set i mine LaCrosse gummistøvler hele vinteren Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret November 17, 2015 Rapporter Share Besvaret November 17, 2015 Det er endnu ikke lykkedes mig at finde et par, der holder. Mine lacrosse gummistøvler var piv utætte. Jeg bruger pt billige gummistøvler fra supermarkedet og mine vinterstøvler er fra Føtex børneafdeling (str 38) sidstnævnte skal jeg have nye af i år, men jeg skal så kun give maks 250. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret November 17, 2015 Rapporter Share Besvaret November 17, 2015 hvorfor ikke bruge nogle gode vandre støvler, de holder også vand ude. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret November 17, 2015 Rapporter Share Besvaret November 17, 2015 Jeg bor også i mine Lacrosser. Har den helt gamle model Hampton. De har holdt i maaaaange år nu, selv om jeg bruger dem stort set dagligt. Men jeg ved at andre har været uheldige med sine, hvor de er gået i stykker alt for hurtigt. Lacrosse har jo ændret på Hampton-modellen et par gange nu, og jeg ved ikke hvordan de helt nye er? Udover Lacrosserne har jeg et par Ecco (Trace Lite), som jeg gik rigtig meget i sidste vinter. De er vistnok ikke helt vandtætte, kun vandafvisende, men er SÅ fede at gå i. Jeg har endda løbet agility i dem i ridehussæsonen. Jeg købte dem til sidste vinter, så ved jo ikke hvor længe de holder - men indtil videre kan man nærmest ikke se at jeg har brugt dem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret November 17, 2015 Rapporter Share Besvaret November 17, 2015 Jeg har et salomon vandre støvler - tror de hedder conquest. De er lette, så jeg løber også agility i dem om vinteren. De har holdt i omkring 4 år, men er nu knækket ude i snuden og dermed blevet utætte. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret November 17, 2015 Rapporter Share Besvaret November 17, 2015 Jeg har et par "Hunter" gummistøvler, men bruger nu mest nogle gode vandre-/jagtstøvler som også er vind og vandtætte - jeg går bedre i sådan nogle Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hofferne Besvaret November 17, 2015 Rapporter Share Besvaret November 17, 2015 Jeg bor hele vinteren (når det er koldt) i disse her: http://hvidovresport.dk/Shop/fodtoej/vinterstoevler/snow-queen.aspx - Og de er på tilbud lige nu :5up: Når det ikke er så koldt (som nu) bruger jeg disse http://hvidovresport.dk/Shop/fodtoej/gummistoevler/allround-12.aspx For begge typer gælder, at man skal huske jævnligt at give gummiet behandling, så det ikke tørrer ud - for ellers er det, at de revner og blir utætte ... http://hvidovresport.dk/Shop/fodtoej/plejemidler/rubber-conditioner.aspx Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret November 17, 2015 Rapporter Share Besvaret November 17, 2015 Dem her om vinteren http://www.forstogjagthuset.dk/shop/parcours-iso-ii-2195p.html?gclid=CICp0PbEl8kCFcoAcwodzGgANw og dem her forår/sommer: http://www.naturbutikken.dk/aigle-parcours-vario-gummistoevler.html?utm_source=google_shopping&gclid=CJ2d-onFl8kCFWWzcgodhXgA1A Billige er de ikke, men hold kæft, hvor er de dejlige at have på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret November 17, 2015 Rapporter Share Besvaret November 17, 2015 Jeg bruger riiiiigtig meget nogle Ecco-støvledimser, men ved ikke hvad de hedder mere end Ecco. Når de dør efter måske et par års brug køber jeg straks nye, det er de bedste i verden nemlig. Bruger også mine Lacrosse-gummistøvler en del, men har problemer med at gå rigtig langt i dem, så de er mere til små og mellemlange ture. De helt lange ture, der er det kun Ecco der duer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret November 17, 2015 Rapporter Share Besvaret November 17, 2015 Har brugt datterens aflagte 10 år gamle Ecco støvler men sidste år blev de for utætte - glemte desværre at løbe nye til udsalget så håber på fint vejr indtil næste udsalg.... jeg har aigle gummistøvler men synes ikke "gå-komforten" er så god som i støvler og sko så bruger dem kun mår det står ned i stænger Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nanja Besvaret November 17, 2015 Rapporter Share Besvaret November 17, 2015 Jeg sværger til Redback boots, de er vandtætte og komfortable med god støddæmpning. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret November 17, 2015 Rapporter Share Besvaret November 17, 2015 Härkila vandrestøvler man skal jo altså huske at behandle sit fodtøj med diverse remedier, ellers holder de ikke. Mine får en tur med fedt og gummibehandling 1 gang i måneden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PMJ Besvaret November 18, 2015 Rapporter Share Besvaret November 18, 2015 Mine sidste Eccostøvler holdt ca ½ år. Heldigvis kan de byttes de første 2 år efter købet, men det er bare bøvlet. Sidste år købte jeg et par bjergstøvler i Harald Nyborg De var faktisk fine til det meste, dog ikke terrængående i skoven og til den pris var det flot at de holdt en sæson. Nu har jeg fundet et par halvhøje Seeland gummistøvler på udsalg.:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret November 18, 2015 Rapporter Share Besvaret November 18, 2015 Mine sidste Eccostøvler holdt ca ½ år. Heldigvis kan de byttes de første 2 år efter købet, men det er bare bøvlet.Sidste år købte jeg et par bjergstøvler i Harald Nyborg De var faktisk fine til det meste, dog ikke terrængående i skoven og til den pris var det flot at de holdt en sæson. Nu har jeg fundet et par halvhøje Seeland gummistøvler på udsalg.:banan: Jeg tror lige jeg napper mig sådan et par bjergstøvler til denne vinter - håber dog at få nye Salomon støvler i julegave, men der er jo trods alt halvanden måned tid - og det er meget regn og mudder! Er de varme? Eller skal man have tykke sokker i? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sitto Besvaret November 18, 2015 Rapporter Share Besvaret November 18, 2015 Tidligere havde jeg disse fra Merrell, som jeg brugte efterår/vinter: Dem var jeg virkelig glad for! Både i det våde efterår og den kolde vinter. De holdt 4 års tid, og jeg plejer ellers gerne at ødelægge sko/støvler på 6-12 måneder. Pt har jeg bare nogle billige fra Bilka, indtil jeg finder ud af hvilke jeg skal have igen. Umiddelbart tænker jeg det bliver Merrell igen :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret November 18, 2015 Rapporter Share Besvaret November 18, 2015 Härkila vandrestøvler man skal jo altså huske at behandle sit fodtøj med diverse remedier, ellers holder de ikke. Mine får en tur med fedt og gummibehandling 1 gang i måneden. Er de for dyre så laver colombia også nogle gode til en lidt lavere pris. Her holder de årevis selvom vi er fjolser til at passe dem. De bruges til jagt og alle gåture og hundetræning. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret November 18, 2015 Rapporter Share Besvaret November 18, 2015 Jeg købte for 3 år siden et par Eccostøvler i noget ren goretex. De har velcroluk og er nok de grimmeste støvler jeg nogensinde har set, men de holder fødderne varme og tørre når der er sne og sjap. Så vidt jeg husker, gav jeg ca. 500 kr. for dem (halv pris). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts