Niels M Skrevet December 4, 2015 Rapporter Share Skrevet December 4, 2015 Vandet er ikke koldt nok endnu...:slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret December 4, 2015 Rapporter Share Besvaret December 4, 2015 Der er et eller andet off ved Aya i dag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Niels M Besvaret December 4, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 4, 2015 Oh shit! Minder lidt om dukken fra gyseren Clown... Pas på når mørket sænker sig..:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Niels M Besvaret December 4, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 4, 2015 [ATTACH=CONFIG]129828[/ATTACH]Der er et eller andet off ved Aya i dag Beklager, mente Chucky... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rakk Besvaret December 4, 2015 Rapporter Share Besvaret December 4, 2015 Vandet er ikke koldt nok endnu...:slem: [ATTACH=CONFIG]129827[/ATTACH] Brr, det SER ellers koldt ud Herligt billede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Niels M Besvaret December 4, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 4, 2015 Brr, det SER ellers koldt ud Herligt billede Tja, jeg var ikke i så ved ikke.. :blink: Han var også kun lige ude og vende et par gange... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Miss_M Besvaret December 5, 2015 Rapporter Share Besvaret December 5, 2015 Min flok Er pisse træt af, at jeg snart "mangler" en hund igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret December 6, 2015 Rapporter Share Besvaret December 6, 2015 Vi har fået feriebarn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret December 6, 2015 Rapporter Share Besvaret December 6, 2015 Vi har fået feriebarn [ATTACH=CONFIG]12939[/ATTACH] Det har vi også. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret December 8, 2015 Rapporter Share Besvaret December 8, 2015 Tror hun lige kan overskue det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret December 8, 2015 Rapporter Share Besvaret December 8, 2015 [ATTACH=CONFIG]129848[/ATTACH]Tror hun lige kan overskue det puha det ser hårdt ud:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret December 8, 2015 Rapporter Share Besvaret December 8, 2015 puha det ser hårdt ud:5up: Må det virkelig også have været for nu er hun faldet i søvn af udmattelse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret December 8, 2015 Rapporter Share Besvaret December 8, 2015 @NickiA Hvor er hun sød! Det er så hårdt at slappe af, at det er lige før hun falder ned af sofaen :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret December 8, 2015 Rapporter Share Besvaret December 8, 2015 @NickiA Hvor er hun sød! Det er så hårdt at slappe af, at det er lige før hun falder ned af sofaen :klap: haha jamen det er altså også hårdt at være en forkælet lille cavalier nu hvor jeg kigger billedet igen ligner det altså hun ligger til opladning. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret December 9, 2015 Rapporter Share Besvaret December 9, 2015 Det kan godt være man er en smule langbenet - men lidt nuttet er man altså alligevel... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret December 9, 2015 Rapporter Share Besvaret December 9, 2015 Så fin og langbenet han er. Bliver han ved at være så fin kortpelset? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret December 9, 2015 Rapporter Share Besvaret December 9, 2015 Ej hvor er han dog vokset og er så flot en unghund @korvis Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret December 9, 2015 Rapporter Share Besvaret December 9, 2015 Eftermiddags tur i solskin han har kun øje på min lomme på billedet her den dejlige Zeus. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret December 9, 2015 Rapporter Share Besvaret December 9, 2015 Fra en virkelig smuk tur i går, inden jeg hentede Agnes i skole. Elsker mine hunde :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Claudia2500 Besvaret December 9, 2015 Rapporter Share Besvaret December 9, 2015 (rettet) Inca er så dejlig glad for tiden, det er skønt :hjerte: Vi træner en hel masse og øver os til at vi skal starte ordenligt til rally efter nytår Inca er ikke helt gode venner med familiens nye rotte endnu :hmm:(de kan godt være i samme rum og få godbidder sammen og alting, men hvis han NÆRMER sig hendes Cody (volpino'en) og prøver at lege med ham, så bliver der ballade!) Dog havde de heldigvis lige 2 dage alene herhjemme hvor vi passede lille fyren De elsker simpelthen hinanden så højt, havde jo håbet på at de minimun kunne være i samme rum, men de kan bare slet ikke undvære hinanden Redigeret December 9, 2015 af Claudia2500 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret December 9, 2015 Rapporter Share Besvaret December 9, 2015 Hvor er hun sød! hun elsker tydeligvis sin lille hvide bamse. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret December 9, 2015 Rapporter Share Besvaret December 9, 2015 Pajko var med i København i går :hjerte: Leg i Fælledparken Pajko er jo ikke stor fan af alle mennesker. Men min onkel er helt fint. Han er god til at nusse. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret December 9, 2015 Rapporter Share Besvaret December 9, 2015 Så fin og langbenet han er. Bliver han ved at være så fin kortpelset? Jep, han er korthåret! Men ikke sådan helt glathåret-korthåret, han har en lille smule længde i det. Kraven f.eks., det ses bare ikke så tydeligt da det ligger helt "slikket". Ej hvor er han dog vokset og er så flot en unghund @korvis Tak! Ja, jeg synes han ser helt fornuftig ud, med tanke på at han er lige omkring 6 måneder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Annetteg Besvaret December 9, 2015 Rapporter Share Besvaret December 9, 2015 Archie og Buster leger model ved Mosegård strand Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rakk Besvaret December 10, 2015 Rapporter Share Besvaret December 10, 2015 Smeeeelt, nogle lækre hunde altså :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts