Gæst Besvaret December 28, 2015 Rapporter Share Besvaret December 28, 2015 tak claudia 2500, han er en bladning af en engelsk setter og en bordercollie. Løber og går som en border collie, men tænder på fugle, som en setter. Men han er en skøn blanding Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret December 28, 2015 Rapporter Share Besvaret December 28, 2015 Øv nu har man lige været ude og svine sig så dejligt til og så ender man inde i bruseren.... livet er hårdt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret December 28, 2015 Rapporter Share Besvaret December 28, 2015 Først en tur på den ene mark og så en tur på den anden... Og bemærk min lille prinsesse Ozzie, der ikke kunne drømme om at rulle sig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret December 28, 2015 Rapporter Share Besvaret December 28, 2015 Først en tur på den ene mark og så en tur på den anden... Og bemærk min lille prinsesse Ozzie, der ikke kunne drømme om at rulle sig. :klap: Og dejligt at se Ozzie:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louisen Besvaret December 28, 2015 Rapporter Share Besvaret December 28, 2015 Vi henter Trillo 2. januar. Hun er lille, 45 cm., men ligner en stor. Blandingshund, tidl. gadehund fra Rumænien. I pleje i Jylland. Kan gå i snor, indkald, renlig. SÅ sød og en rigtig hyggefims og puttetrold inde, glad og aktiv ude. Elsker mennesker, hunde, børn... <3 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret December 28, 2015 Rapporter Share Besvaret December 28, 2015 Tillykke m ny hund louisen - hun ser utroligt dejlig ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret December 28, 2015 Rapporter Share Besvaret December 28, 2015 Hvor er hun bare lækker Louisen tillykke med hende :banan: hvor gammel er hun? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret December 28, 2015 Rapporter Share Besvaret December 28, 2015 Tillykke louisen hvor ser hun sød ud og ja hvor gammel er hun ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louisen Besvaret December 28, 2015 Rapporter Share Besvaret December 28, 2015 Hvor er hun bare lækker Louisen tillykke med hende :banan: hvor gammel er hun? Mellem 1-2 år. I Rumænien fik hun dødfødte hvalpe - har ikke været meget andet end hvalp selv. Næsten sultet ihjel da hun kom til Danmark og 1/2 kg mere ville være OK. Men det er vildt, så meget godt hun har udviklet sig. Er nu flot i stand, pels, gode tænder, steriliseret - og klar til kærlighed og træning. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret December 29, 2015 Rapporter Share Besvaret December 29, 2015 Dårligt mobilbillede fra juleaftensdag - Oluf og mini-Oluf. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sitto Besvaret December 29, 2015 Rapporter Share Besvaret December 29, 2015 Banditter i skoven Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret December 29, 2015 Rapporter Share Besvaret December 29, 2015 Mellem 1-2 år. I Rumænien fik hun dødfødte hvalpe - har ikke været meget andet end hvalp selv. Næsten sultet ihjel da hun kom til Danmark og 1/2 kg mere ville være OK. Men det er vildt, så meget godt hun har udviklet sig. Er nu flot i stand, pels, gode tænder, steriliseret - og klar til kærlighed og træning. Åhr stakkels pus dog, men godt hun er kommet sig, hun er virkelig en smuk pige Bliver spændende at følge hendes udvikling, du må holde os opdateret:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sitto Besvaret December 29, 2015 Rapporter Share Besvaret December 29, 2015 Havde lånt min søsters kamera her i ferien, og fik taget lidt billeder af hundene i haven. Desværre var vejret ikke med os, så billederne er ikke af bedste kvalitet, men motiverne fejler heldigvis ingenting :blink: :hjerte: DEL 1: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sitto Besvaret December 29, 2015 Rapporter Share Besvaret December 29, 2015 2. og sidste del Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret December 29, 2015 Rapporter Share Besvaret December 29, 2015 Åhr dejlige billeder Sitto :hjerte: er altså helt pjattet med dine hundepiger 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sitto Besvaret December 29, 2015 Rapporter Share Besvaret December 29, 2015 Åhr dejlige billeder Sitto :hjerte: er altså helt pjattet med dine hundepiger Årh det var sødt sagt. Det varmer at høre :kys: og tak! 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret December 30, 2015 Rapporter Share Besvaret December 30, 2015 Sitto, den røde med lang pels. Den har altså de skønneste udtryk..... skifter lidt mellem "jeg er diva, bær mig og servicer mig " til " bare kom an og jeg tager fusen på dig". Elsker simpelthen hendes mange udtryk 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sitto Besvaret December 30, 2015 Rapporter Share Besvaret December 30, 2015 Sitto, den røde med lang pels. Den har altså de skønneste udtryk..... skifter lidt mellem "jeg er diva, bær mig og servicer mig " til " bare kom an og jeg tager fusen på dig". Elsker simpelthen hendes mange udtryk Ha ha man skulle tro du kendte hende - du beskriver hende helt præcis! Hun skifter nemlig mellem at være diva, der vil bæres og serviceres, og så til næste øjeblik at give dig fingeren, hvis det ikke lige passer damen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret December 30, 2015 Rapporter Share Besvaret December 30, 2015 Hvor er de søde Sitto Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret December 30, 2015 Rapporter Share Besvaret December 30, 2015 Ha ha man skulle tro du kendte hende - du beskriver hende helt præcis! Hun skifter nemlig mellem at være diva, der vil bæres og serviceres, og så til næste øjeblik at give dig fingeren, hvis det ikke lige passer damen ha ha ha ha Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sitto Besvaret December 30, 2015 Rapporter Share Besvaret December 30, 2015 Hvor er de søde Sitto Tak :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
RobinInTheHood Besvaret December 31, 2015 Rapporter Share Besvaret December 31, 2015 Festglad barn og hund der er total ligeglad med der skydes af, men utilfreds med varmen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts