Jane Skrevet Februar 4, 2016 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2016 Jeg håber du har det godt deroppe min skat. Oskar og jeg savner dig rigtig meget. Det er stadig ubegribelig, at du ikke er her mere. Jeg ville gerne jeg kunne skrue tiden tilbage til da du havde det godt og var rask. Det var alt for tidligt, at du måtte herfra, du var kun 7 år. Lige til det sidste bevarede du dit dejlige sind. Dig der elskede livet og var min evighedshvalp med alle dine sjove og skøre påfund. Du var en hund der snakkede meget, hvor jeg dog savner det. Jeg savner at du lægger dit hoved kærligt indtil mig. Savner at kunne mærke dig og kigge ind i dine smukke øjne. Savner når jeg kommer hjem, at møde en glad hund, der altid skulle have et eller andet i munden, som du stolt kunne vise mig. Det føles så uretfærdig, at du ikke er her mere. Desvære gik det kun den gale vej for dig. Siden du blev syg op til jul gik det kun nedad bakke og særlig den sidste uge du levede gik det stærkt. Sidste fredag kunne jeg se og fornemme på dig, at nu var tiden inde. Jeg lagde mig ned til dig og fortalte dig hvor højt jeg elskede dig, men nu var tiden kommet, hvor vi skulle skilles og du skulle op til alle dine venner, der var rejst i forvejen. Bagefter ringede jeg til dyrlægen og hun var enig med mig i, at tiden var inde. Alt var så stille og fredeligt da du døde. Du lagde dig ved min side og sov stille ind. Jeg elsker dig ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret Februar 4, 2016 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2016 ohhh sådan et indlæg skal man ikke læse når man er på job, nu render tårerne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Februar 4, 2016 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2016 Jane altså Tanker til dig og Oskar:bighug: Victor, sov sødt, og hils min dreng deroppe:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Februar 4, 2016 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2016 Åh altså :megaked: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hofferne Besvaret Februar 4, 2016 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2016 Åhh - sikke en smuk, men sørgelig hilsen :megaked: :megaked: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Niels M Besvaret Februar 4, 2016 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2016 Føler med jer! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret Februar 4, 2016 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2016 :ae:... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret Februar 4, 2016 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2016 Tanker og kram til dig :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Februar 4, 2016 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2016 Smuk afsked til en højt elsket ven. :hjerte: Men åh, hvor kan man mærke du har ondt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Februar 4, 2016 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2016 Stort kram til Oskar, Jane-mand og dig Jeg har mødt Viktor (og søde Oskar) nogle gange og han var en evighedshvalp der eeeeelskede hans egen røst :hjerte: Viktor, find Nala og hold dig til hende. Hun ved allerede hvem der giver de bedste kiks :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Februar 4, 2016 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2016 Varme tanker herfra... :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Februar 4, 2016 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2016 Og også mange varme tanker fra mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Miss_M Besvaret Februar 4, 2016 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2016 Tanker til dig Sov sødt Oskar :hjerte: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret Februar 4, 2016 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2016 Åhh det gør mig ondt :megaked: . V. H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rakk Besvaret Februar 4, 2016 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2016 så smukt, men så sørgelig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Februar 4, 2016 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2016 Det gør mig ondt Rigtig mange tanker til dig/jer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Miss_M Besvaret Februar 4, 2016 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2016 Tanker til dig Sov sødt Oskar :hjerte: Er for hurtig på tasterne, tak CDL, VIKTOR :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bustertrold Besvaret Februar 4, 2016 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2016 Åh, det gør mig ondt at læse RIP Oskar :hjerte: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Februar 4, 2016 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2016 Sov sødt Viktor :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Cindoe Besvaret Februar 4, 2016 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2016 Åh for pokker da. Mine varmeste tanker til dig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bustertrold Besvaret Februar 4, 2016 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2016 Åh, det gør mig ondt at læse RIP Oskar :hjerte: ' Beklager meget at jeg har fået byttet om på Oskar og Viktor RIP Viktor :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Februar 5, 2016 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2016 Puha, det er hårdt. De varmeste tanker herfra. :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret Februar 5, 2016 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2016 tænker herfra. Der må være så frygtelig tomt når man har måtte sige farvel til en hund. Kram til dig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Februar 5, 2016 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2016 Jeg føler med dig, kender det desværre alt for godt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
SpainGirl Besvaret Maj 3, 2016 Rapporter Share Besvaret Maj 3, 2016 Det gør mig ondt. Føler med dig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts