Lenschow Skrevet Februar 6, 2016 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2016 Billetsalget er startet http://fokus-folkeoplysning.dk/kurser/dofo/2016-foraar/cat/fritid/sub/dyr-og-natur/hold/42902 PS. Det er på Aslans fødselsdag, og han er naturligvis med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Niels M Besvaret Februar 6, 2016 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2016 Billetsalget er startet http://fokus-folkeoplysning.dk/kurser/dofo/2016-foraar/cat/fritid/sub/dyr-og-natur/hold/42902 PS. Det er på Aslans fødselsdag, og han er naturligvis med Og selvfølgelig i Aalborg! Hvorfor foregår alt det spændende hos jer jyder? Tror snart jeg flytter over til jer.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lenschow Besvaret Februar 6, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2016 Og selvfølgelig i Aalborg! Hvorfor foregår alt det spændende hos jer jyder? Tror snart jeg flytter over til jer.. Hvis du har lokalet, så kommer vi gerne Vi har også før holdt det privat - det kræver bare en pc og et powerpoint fremviser på en væg... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Niels M Besvaret Februar 6, 2016 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2016 Hvis du har lokalet, så kommer vi gerne Vi har også før holdt det privat - det kræver bare en pc og et powerpoint fremviser på en væg... Det lyder spændende og lokalet kunne nok findes, spørgsmålet er snarere om der kunne findes nok interesserede til det er rentabelt.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lenschow Besvaret Februar 6, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2016 Det lyder spændende og lokalet kunne nok findes, spørgsmålet er snarere om der kunne findes nok interesserede til det er rentabelt.. Jeg er prisfleksibel Jeg skal bare ikke have udgifter på at tage af sted, så det kan vi let strikke sammen Hvis det er vi skal gøre mere ved det senere, så send en mail på [email protected] så kan vi finde en god løsning - også økonomisk. Bro og benzin fx - eller jeg kan tage bussen og blive hentet ved stationen, så er benzinen sparet og broen. Tror Rute 888 er ret billig. Så det kan vi let finde ud af. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Niels M Besvaret Februar 6, 2016 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2016 Jeg er prisfleksibel Jeg skal bare ikke have udgifter på at tage af sted, så det kan vi let strikke sammen Hvis det er vi skal gøre mere ved det senere, så send en mail på [email protected] så kan vi finde en god løsning - også økonomisk. Bro og benzin fx - eller jeg kan tage bussen og blive hentet ved stationen, så er benzinen sparet og broen. Tror Rute 888 er ret billig. Så det kan vi let finde ud af. Jeg prøver da, at støve nogle interesserede op. Det kunne da være rigtig sjovt og jeg kender da nogen stykker der godt kunne bruge lidt input..:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Anettesb Besvaret Februar 6, 2016 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2016 prøv aften skolen, de har ofte lokaler... og nem organisering Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Niels M Besvaret Februar 6, 2016 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2016 prøv aften skolen, de har ofte lokaler... og nem organisering Lokalet er på plads, nu prøver jeg, at finde deltagere.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Cindoe Besvaret Februar 6, 2016 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2016 Ej. Det ville jeg gerne have været med til. Desværre er vi booket op den dag. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Anettesb Besvaret Februar 6, 2016 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2016 Lokalet er på plads, nu prøver jeg, at finde deltagere.. jeg ville gerne men Lolland (og Aalborg) er for langt væk hvis der sker noget ligne i Odsherred, evt Holbæk så det mere aktuelt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lenschow Besvaret Februar 6, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2016 Vi kan ligge det samtidig med, at min mand skal se KBH Når han kommer skal han da se hovedstaden - dvs det kan blive til sommer vi kan, for vi skal lige have ham herop (april regner vi med ) og så lige "lande". Vi har ventet 1,5 år på familiesammenføringen og vi er SÅ glade - og så kunne vi sagtens lægge et besøg på Sjælland samtidig med, hvis I kan trække den lidt Niels: Jeg har også flere emner - du kan prøve at søge lidt herinde - de kurser jeg har lagt herind har ikke været holdt på Sjælland. I kan måske tage lidt og så kan I tjene til lidt kage eller et godt formål Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Niels M Besvaret Februar 6, 2016 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2016 Vi kan ligge det samtidig med, at min mand skal se KBH Når han kommer skal han da se hovedstaden - dvs det kan blive til sommer vi kan, for vi skal lige have ham herop (april regner vi med ) og så lige "lande". Vi har ventet 1,5 år på familiesammenføringen og vi er SÅ glade - og så kunne vi sagtens lægge et besøg på Sjælland samtidig med, hvis I kan trække den lidt Niels: Jeg har også flere emner - du kan prøve at søge lidt herinde - de kurser jeg har lagt herind har ikke været holdt på Sjælland. I kan måske tage lidt og så kan I tjene til lidt kage eller et godt formål Helle, du lyder utrolig rar og fleksibel! Jeg prøver, at se om det er noget der kan lade sig gøre. Og hvornår det bliver er ikke afgørende. Vi har her ikke nogen adfærdsproblemer, (kun en skrækkelig unghund:blink:), men han er til, at overkomme. Men som før skrevet kender jeg andre der godt kunne bruge et indspark fra en pro. Det virker bedre når folk får råd fra en fremmed.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
diablosmor Besvaret Februar 12, 2016 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2016 Hvor lyder det spænderne det vil jeg helt klart overveje Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lenschow Besvaret Februar 14, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2016 Kom og sig hej hvis der kommer nogle herinde fra Det er så hygsomt Aslans opdrætter kommer - altså hende, der har lavet ham som hvalp og har hans mor Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lenschow Besvaret Februar 26, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2016 Stadig enkelte pladser så trækker lige denne op Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts