Aslan Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 (rettet) Her er Aslan........ Aslans mor har været så søøøøøøøøøød at købe legetøj til ham! Som man forøvrigt kan blive rimelig døsig af at lege med!!!!! Nu er piv piv næsten ødelagt efter kun 1 times leg :klap2: Video vil blive lagt i dette indlæg så snart det er færdig på youtube [media] [/media] Redigeret November 20, 2008 af Aslan Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret November 20, 2008 Rapporter Share Besvaret November 20, 2008 Hvor er store Aslan henne ? Det ligner altså en bette hvalp på de billeder - oooooom igen :blink: De må være falske eller noget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 20, 2008 Han ER jo en hvalp igen, han har lige fået en masse legetøj og har fundet sin indre hvalp frem.....eller noget, det er den eneste forklaring jeg kan komme med, for det er virkelig min Aslan Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret November 20, 2008 Rapporter Share Besvaret November 20, 2008 Han er da bare fantastisk krammelig :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 20, 2008 Og siden det her nu er aslans billed tråd, har jeg absolut alt ret itl at poste ALLE de billeder jeg vil, så nu begynder jeg Ris på næsen..........ja jeg hjalp ham af med den, da jeg var stoppet med at grine Putter med Harry Og ligger mellem kærestens ben.........Ikke fordi vores hun er mageligheds forkælet, nej overhovedet ikke :engel: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 20, 2008 Han er da bare fantastisk krammelig :5up: Mange tak Dem får han også mange af Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret November 20, 2008 Rapporter Share Besvaret November 20, 2008 Skønne billeder. Oskar kunne ikke forstå hvad det var for et pivdyr der peb da jeg så videoen med Aslan. Han stod lidt og lyttede med hovedet på skrå og rendte så hen og fandt et af sine egne pivdyr. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 20, 2008 Skønne billeder. Oskar kunne ikke forstå hvad det var for et pivdyr der peb da jeg så videoen med Aslan. Han stod lidt og lyttede med hovedet på skrå og rendte så hen og fandt et af sine egne pivdyr. :blink: Nåååååååårh hvor sødt :lun: Oskar er en klog hund, han kunne lige vise dig at han forstod lidt af det :blink::5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret November 20, 2008 Rapporter Share Besvaret November 20, 2008 Årh Han er bare herlig ham Aslan 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 20, 2008 Årh Han er bare herlig ham Aslan Tak, det er slet ikke så underligt at jeg godt kan li ham, vel? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret November 20, 2008 Rapporter Share Besvaret November 20, 2008 Han ser dejlig ud, glæder mig til at klappe på ham. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret November 20, 2008 Rapporter Share Besvaret November 20, 2008 ÅHr, dejlige, smukke Aslan Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret November 20, 2008 Rapporter Share Besvaret November 20, 2008 Han er altså ikke til at stå for!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret November 21, 2008 Rapporter Share Besvaret November 21, 2008 Han er et lækker og stort lokum Han har meget personlighed og tydeligt at se han har det godt og er en glad vovse :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 21, 2008 Han har meget personlighed Nu kunne jeg godt tænke mig at hører om din oplevelse af ham, ud fra bilelder og fortællinger Lidt krævende....men du er ikke tvunget :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret November 21, 2008 Rapporter Share Besvaret November 21, 2008 Det var da også på tide at du kom på banen med nogle billeder af Aslan!!! Ihh, han er altså skøn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret November 21, 2008 Rapporter Share Besvaret November 21, 2008 Aslan er altså bare knus-dejlig Ham og jer må jeg bare møde en dag :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst beagle-lover Besvaret November 21, 2008 Rapporter Share Besvaret November 21, 2008 Han er bare SÅ SKØN :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 22, 2008 Aslan er altså bare knus-dejlig Ham og jer må jeg bare møde en dag :blink: Det lyder som en god plan! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret November 28, 2008 Rapporter Share Besvaret November 28, 2008 Hvor er han altså ved at blive stor. (lækker har han jo hele tiden været) Bør der ikke opdateres med nye billeder nu? 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 28, 2008 Hvor er han altså ved at blive stor. (lækker har han jo hele tiden været) Bør der ikke opdateres med nye billeder nu? Jeg tog faktisk et igår, som skal ind i hans dagbog Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret November 28, 2008 Rapporter Share Besvaret November 28, 2008 Jeg tog faktisk et igår, som skal ind i hans dagbog Jamen hvad venter du så på. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 28, 2008 Jamen hvad venter du så på. At jeg kommer hjem Så monstro der ikke skulle være et enkelt i aften :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret November 28, 2008 Rapporter Share Besvaret November 28, 2008 ja jeg vil også gerne klage over hvor utroligt få billeder der i denne tråd i betragtning af at deb faktisk hedder aslans BILLEDtråd.... tsk tsk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 28, 2008 ja jeg vil også gerne klage over hvor utroligt få billeder der i denne tråd i betragtning af at deb faktisk hedder aslans BILLEDtråd.... tsk tsk Det var nok ikke så gennemtænkt da jeg lavede den, men jeg havde lige nogle få billeder jeg skulle af med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts