Aslan Besvaret November 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 28, 2008 Såååååååååååååådan, det er fra den stationære De er taget med mobilen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret November 28, 2008 Rapporter Share Besvaret November 28, 2008 Såååååååååååååådan, det er fra den stationære De er taget med mobilen Aww de var værd at vente på, hvor er han nuser! Især på billede to er der virkelig ekstrem høj nuttethedsfaktor. Hvor gammel er det han er ved at være nu? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 28, 2008 Han blev 8 mdr igår Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret November 28, 2008 Rapporter Share Besvaret November 28, 2008 hvor er han søøøøød med hovedet på skrå 8 måneder ... sikke meget karla skal nu at vokse på de næste 2 en halv måned for at nå op på siden af ham... hvor stor og tung er han blevet efterhånden? og hvornår er sådan en lille nus fuldt udvokset? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 28, 2008 hvor stor og tung er han blevet efterhånden? og hvornår er sådan en lille nus fuldt udvokset? Puha 71 oover skuldrene og omkring 45 kilo. Hans far er 85 over skuldrene og vejer 80 kilo. Han er udvosket som 2½-3½ årig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 28, 2008 1: Sød hund 2: dååååååååhm hund 3: resultatet af dååååååhm hund! 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret November 28, 2008 Rapporter Share Besvaret November 28, 2008 Ih, er han blevet 8 måneder, jamen altså han er jo ved at være en ung herre så. Og sikke han vokser også. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 28, 2008 Ih, er han blevet 8 måneder, jamen altså han er jo ved at være en ung herre så. Og sikke han vokser også. Ja tak! Det har vi skam fundet ud af Nogne gange er han meget billig til salg! Og så er der alle de 99 andre gange (overdrivelse hjælper en gang imellem!), hvor han bare er en sød og dejlig ung herre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret November 28, 2008 Rapporter Share Besvaret November 28, 2008 Ja tak! Det har vi skam fundet ud af Nogne gange er han meget billig til salg! Og så er der alle de 99 andre gange (overdrivelse hjælper en gang imellem!), hvor han bare er en sød og dejlig ung herre Hihi, der er en der har sagt til mig engang at hunde bliver roligere i 5 års alderen... hjælper det lidt? Kun 4 år og 4 måneder tilbage hvis det passer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 28, 2008 Hihi, der er en der har sagt til mig engang at hunde bliver roligere i 5 års alderen... hjælper det lidt? Kun 4 år og 4 måneder tilbage hvis det passer. Det er bedre end 4 år og 5 mdr :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret November 28, 2008 Rapporter Share Besvaret November 28, 2008 Det er bedre end 4 år og 5 mdr :blink: That's the spirit. Jeg skal kun vente godt 8 måneder... der er ingen tegn på særlig rolighed endnu, men måske det kommer måske sådan fra den ene dag til anden, måske den der rolighed sniger sig ind på hunden i løbet af natten. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 28, 2008 That's the spirit. Jeg skal kun vente godt 8 måneder... der er ingen tegn på særlig rolighed endnu, men måske det kommer måske sådan fra den ene dag til anden, måske den der rolighed sniger sig ind på hunden i løbet af natten. Jeg ved egentlig ikke hvad jeg skal syntes, for det er jo hyggeligt at have en glad og livlig hund, men nogen gange ville det også være rart at den ville nuller rundt Men vi kan da håbe at i får et lille mix over de næste 8 mdr :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret November 28, 2008 Rapporter Share Besvaret November 28, 2008 Jeg ved egentlig ikke hvad jeg skal syntes, for det er jo hyggeligt at have en glad og livlig hund, men nogen gange ville det også være rart at den ville nuller rundt Men vi kan da håbe at i får et lille mix over de næste 8 mdr :blink: Hvis Aslan kommer til at ligne den skønne broholmer jeg nussede i sommer så bliver han jo bare en stor klump nusseklar rolighed, så der er sikkert håb forude for jer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 28, 2008 Hvis Aslan kommer til at ligne den skønne broholmer jeg nussede i sommer så bliver han jo bare en stor klump nusseklar rolighed, så der er sikkert håb forude for jer. Jae, det er godt nok hvad man høre rom en broholmer, rolig, men lige nu, er der ikke så meget rolig over ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret November 28, 2008 Rapporter Share Besvaret November 28, 2008 Jae, det er godt nok hvad man høre rom en broholmer, rolig, men lige nu, er der ikke så meget rolig over ham Han skal lige vokse ind i roligheden først jo. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 28, 2008 Han skal lige vokse ind i roligheden først jo. Og jeg glæder mig De voksne broholmere jeg har mødt har bare været vidunderlige, selvfølgelig har det også noget med ejerne at gøre, men ai hvor jeg håber Aslan bliver ligesom dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret November 28, 2008 Rapporter Share Besvaret November 28, 2008 Og jeg glæder mig De voksne broholmere jeg har mødt har bare været vidunderlige, selvfølgelig har det også noget med ejerne at gøre, men ai hvor jeg håber Aslan bliver ligesom dem Det gør han nok, med mindre han bliver alt for miljøskadet og går og driller de andre hunde og ber om billeder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 28, 2008 Det gør han nok, med mindre han bliver alt for miljøskadet og går og driller de andre hunde og ber om billeder. :engel::engel::engel: Der er absolut intet galt med at vise interesse for andre og deres hunde :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret November 28, 2008 Rapporter Share Besvaret November 28, 2008 han er så lækker at jeg var nød til at se billederne en gang mere. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 30, 2008 Ligeså dejlig han kan være (billed 1) Ligeså......hvordan skal man putte det.....ivrig for nye ting?!?!? Kan han være (billed 2) Herren må jo være af den mening at det ikke er lavet ordentligt, og når vi ikke går igang, må han jo gå igang for os........eller noget! Men han er stadig en dejlig hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret December 3, 2008 Rapporter Share Besvaret December 3, 2008 Haha det ligner jo vores hjørner herhjemme, sådan ser de bare alle ud Hvor dejlig når han slapper af Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 20, 2008 Jeg er SLET IKKE forkælet Jeg har KUN min egen madress, dele pude og dele tæppe....hvorfor skulle man mene jeg er forkælet? Det er ret hårdt at være en overelsket broholmer 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret December 20, 2008 Rapporter Share Besvaret December 20, 2008 Jeg er SLET IKKE forkælet Jeg har KUN min egen madress, dele pude og dele tæppe....hvorfor skulle man mene jeg er forkælet? Det er ret hårdt at være en overelsket broholmer Nårh Man får helt lyst til at putte ved siden af 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 20, 2008 Nårh Man får helt lyst til at putte ved siden af Det gør vi også rigtig tit Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret December 20, 2008 Rapporter Share Besvaret December 20, 2008 Årh, han er helt salig jo. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts