pivpiv Skrevet April 1, 2016 Rapporter Share Skrevet April 1, 2016 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret April 1, 2016 Rapporter Share Besvaret April 1, 2016 Kom i tanke om hvorfor jeg ikke har nogle gode billeder af de to sammen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Eva Besvaret April 1, 2016 Rapporter Share Besvaret April 1, 2016 Bøvede Gustav og smarte Ingle nyder, at "trådløse" hunde er tilladt på vores lokale strand et par måneder endnu :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Anettesb Besvaret April 1, 2016 Rapporter Share Besvaret April 1, 2016 Bøvede Gustav og smarte Ingle nyder, at "trådløse" hunde er tilladt på vores lokale strand et par måneder endnu :klap:[ATTACH=CONFIG]132166[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]132165[/ATTACH] Jeg troede det var slut her d 1 april, medmindre særligt sted. hvor længe kan i lege på stranden uden snor? Jeg heldig vi har en strand som er del af en hundeskov, så den bliver brugt året rundt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Eva Besvaret April 1, 2016 Rapporter Share Besvaret April 1, 2016 Jeg troede det var slut her d 1 april, medmindre særligt sted.hvor længe kan i lege på stranden uden snor? Jeg heldig vi har en strand som er del af en hundeskov, så den bliver brugt året rundt. Vi kan lege "trådløst" fra 1/9 til 31/5 - om sommeren må hunde til gengæld slet ikke være på stranden før kl. 20. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 2, 2016 Rapporter Share Besvaret April 2, 2016 Godt nok fra 29. marts, men here goes. Luna nyder den friske forårsluft:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Niels M Besvaret April 2, 2016 Rapporter Share Besvaret April 2, 2016 Aslan og jeg nød også det dejlige vejr i går.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hailey Besvaret April 2, 2016 Rapporter Share Besvaret April 2, 2016 Rådyrben fra pivpiv var et hit i går Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Anettesb Besvaret April 2, 2016 Rapporter Share Besvaret April 2, 2016 Vi kan lege "trådløst" fra 1/9 til 31/5 - om sommeren må hunde til gengæld slet ikke være på stranden før kl. 20. Dejligt med længer trådløst hvor er det? Håber det ok at spørger Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Eva Besvaret April 2, 2016 Rapporter Share Besvaret April 2, 2016 Dejligt med længer trådløsthvor er det? Håber det ok at spørger Det er Nivå Strand Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Anettesb Besvaret April 2, 2016 Rapporter Share Besvaret April 2, 2016 Det er Nivå Strand Fedt, tak Ville ønske i havde flere hunde (og heste) strande i dk hvor man også kunne være trådløs om sommeren (samt bade med hesten) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Eva Besvaret April 2, 2016 Rapporter Share Besvaret April 2, 2016 Fedt, tak Ville ønske i havde flere hunde (og heste) strande i dk hvor man også kunne være trådløs om sommeren (samt bade med hesten) Jeg kommer nu helst ikke på stranden om sommeren. Gustav har rigtigt svært ved at være omgivet af mange mennesker, så vi går hellere en tur i skoven Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Anettesb Besvaret April 2, 2016 Rapporter Share Besvaret April 2, 2016 Jeg kommer nu helst ikke på stranden om sommeren. Gustav har rigtigt svært ved at være omgivet af mange mennesker, så vi går hellere en tur i skoven Det bare rart at have valget, der heldigvis sjælent mange på strandene her, med mindre du tager dem lige ved campingpladser og ligne. men vi har mange strande, så folk fordeler sig. Jeg gider heler ikke mange mennesker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Eva Besvaret April 2, 2016 Rapporter Share Besvaret April 2, 2016 Det bare rart at have valget, der heldigvis sjælent mange på strandene her, med mindre du tager dem lige ved campingpladser og ligne.men vi har mange strande, så folk fordeler sig. Jeg gider heler ikke mange mennesker Heromkring er de fleste strande proppet til randen om dagen, så selvom det havde været lovligt, ville jeg slet ikke overveje at tage hundene med derned. Når "spærretiden" så bliver ophævet klokken 20, vælter det ofte ind med hunde og deres ejere, men så er der jo heldigvis fred og ro i hundeskoven Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Anettesb Besvaret April 2, 2016 Rapporter Share Besvaret April 2, 2016 Heromkring er de fleste strande proppet til randen om dagen, så selvom det havde været lovligt, ville jeg slet ikke overveje at tage hundene med derned. Når "spærretiden" så bliver ophævet klokken 20, vælter det ofte ind med hunde og deres ejere, men så er der jo heldigvis fred og ro i hundeskoven Du bor også i et lidt tættere befolket område Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kirsten H Besvaret April 2, 2016 Rapporter Share Besvaret April 2, 2016 Her er et par af mine første billeder i april. Whipperne og jeg var ude et par timer i eftermiddags, hvor vi bare trissede rundt i nærområdet, hyggede, trænede lidt og slog et sving forbi skolens legeplads, hvor der blev spænet i sandet og øvet lidt balance Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret April 3, 2016 Rapporter Share Besvaret April 3, 2016 Aslan og jeg nød også det dejlige vejr i går..[ATTACH=CONFIG]132169[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]132170[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]132171[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]132172[/ATTACH] Dejligt at se en rotte i fin form. De fleste jeg ser herovre er så tunge at det gør helt ondt at se på. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret April 3, 2016 Rapporter Share Besvaret April 3, 2016 Wlle på job Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Niels M Besvaret April 3, 2016 Rapporter Share Besvaret April 3, 2016 Dejligt at se en rotte i fin form. De fleste jeg ser herovre er så tunge at det gør helt ondt at se på. Tak! Ja, der er ikke noget værre end en kommode rotte! Aslan mangler dog lidt bredde og lidt flere muller, men han er også kun 20 mnd. så det kommer... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Katrine Sørensen Besvaret April 3, 2016 Rapporter Share Besvaret April 3, 2016 Et lille klip fra vores dejlige gåtur med Magdas bedste hundeven i det smukkeste område. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret April 3, 2016 Rapporter Share Besvaret April 3, 2016 En af mine hvalpekøbere fra Tyskland kom op i påsken, så vi aftalte at mødes, fik så en anden hvalpekøber til at komme også, så vi havde 3 kuld søskende + en halv søster, mor og en lille svensker samlet, det var sjovt at se dem sammen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret April 3, 2016 Rapporter Share Besvaret April 3, 2016 Et lille klip fra vores dejlige gåtur med Magdas bedste hundeven i det smukkeste område. Videoen står som privat Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Katrine Sørensen Besvaret April 3, 2016 Rapporter Share Besvaret April 3, 2016 Videoen står som privat Æv, jeg er da bare en nød til det her... :stupid: Men tusind tak for informationen! Jeg har været inde og rette den til offentlig nu, så nu burde den kunne ses. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret April 4, 2016 Rapporter Share Besvaret April 4, 2016 Fredag var sidste skoledag før 2 ugers ferie for Agnes, og de havde fri allerede kl 13. Jeg smed hundene i bilen da jeg hentede hende, og vi kørte ud på gården med dem. Det er mine egne + Bentley (border collie blanding) og Dylan (hundehvalpen, dobermann/border collie). når man vil se sig omkring, uden at miste sin tennisbold Dylan gad godt vide hvorman man lige kommer helt derop og så gik vi tilbage til bilen. Vi parkerer oppe i skoven og går ned, det er lige så hurtigt som at parkere nede på gården, næsten. Og mindre besvær. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kharder Besvaret April 4, 2016 Rapporter Share Besvaret April 4, 2016 Vi nød stranden i går eftermiddag. Allerede i bussen, var spændingen stor og ventetiden var vist det værd. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts