Amocca Besvaret April 4, 2016 Rapporter Share Besvaret April 4, 2016 Æv, jeg er da bare en nød til det her... :stupid: Men tusind tak for informationen! Jeg har været inde og rette den til offentlig nu, så nu burde den kunne ses. Nu kan den ses. Det ser godt nok dejligt ud. hvor er det henne? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Katrine Sørensen Besvaret April 4, 2016 Rapporter Share Besvaret April 4, 2016 Det var godt, at den kunne ses nu. Jeg må desværre skuffe jer begge to og sige, at det ligger i Hundested på Nordsjælland. Kun fem minutters gang fra vores hjem - lidt privilegeret har man lov at være! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Katrine Sørensen Besvaret April 4, 2016 Rapporter Share Besvaret April 4, 2016 Dobbeltpost... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Niels M Besvaret April 4, 2016 Rapporter Share Besvaret April 4, 2016 Det var godt, at den kunne ses nu. Jeg må desværre skuffe jer begge to og sige, at det ligger i Hundested på Nordsjælland. Kun fem minutters gang fra vores hjem - lidt privilegeret har man lov at være! Så skal vi da helt klart derned næste gang vi besøger min tante på Blåmejsevej. Hvor er det helt nøjagtigt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Anettesb Besvaret April 4, 2016 Rapporter Share Besvaret April 4, 2016 Det var godt, at den kunne ses nu. Jeg må desværre skuffe jer begge to og sige, at det ligger i Hundested på Nordsjælland. Kun fem minutters gang fra vores hjem - lidt privilegeret har man lov at være! Lol og jeg var ved at gætte på nord sjælland, nær Rusland. ... så var kun lidt forlangt øst på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Katrine Sørensen Besvaret April 4, 2016 Rapporter Share Besvaret April 4, 2016 Så skal vi da helt klart derned næste gang vi besøger min tante på Blåmejsevej. Hvor er det helt nøjagtigt? Det kan helt klart anbefales, og det ligger dejlig tæt på Blåmejsevej. I kører op ad Skansevej og fortsætter et godt stykke op ad den. På et tidspunkt ændrer navnet sig til Spodsbjergvej, men det er den samme vej - så hvis I kører efter GPS, ved jeg ikke lige, hvad den vil skrive. :blink: Men I fortsætter bare op ad den vej, indtil I kommer til vejen Dyssebakken. Her kører I op for enden og fortsætter ligeud ned ad en grussti, der fører lige ned til en parkeringsplads - og så er I der. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret April 4, 2016 Rapporter Share Besvaret April 4, 2016 Bah! Nordsjælland. Det kan vi jo ikke bruge til noget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Niels M Besvaret April 4, 2016 Rapporter Share Besvaret April 4, 2016 (rettet) Min far synes jeg er smuk så I får lige et par modelfotos mere, fra Aslan.. Redigeret April 4, 2016 af Niels M Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Anettesb Besvaret April 4, 2016 Rapporter Share Besvaret April 4, 2016 Min far synes jeg er smuk så I får lige et par model fotos mere, fra Aslan..[ATTACH=CONFIG]132223[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]132222[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]132221[/ATTACH] Han er dejlig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Katrine Sørensen Besvaret April 4, 2016 Rapporter Share Besvaret April 4, 2016 Bah! Nordsjælland. Det kan vi jo ikke bruge til noget I må have turen til gode, til hvis I engang kommer op på disse kanter - så mødes vi gerne og viser jer rundt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret April 5, 2016 Rapporter Share Besvaret April 5, 2016 Min far synes jeg er smuk så I får lige et par modelfotos mere, fra Aslan..[ATTACH=CONFIG]132223[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]132222[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]132221[/ATTACH] Wauh en lækker rotte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 5, 2016 Rapporter Share Besvaret April 5, 2016 I dag fylder min dejlige sjæleven 13 år:lun: Den bedste fødselsdagsgave jeg har givet mig selv:lun: Tillykke tullemus:lun::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret April 5, 2016 Rapporter Share Besvaret April 5, 2016 I dag fylder min dejlige sjæleven 13 år:lun: Den bedste fødselsdagsgave jeg har givet mig selv:lun: Tillykke tullemus:lun::hjerte: [ATTACH=CONFIG]132224[/ATTACH] STORT tillykke til smukke Luna, hvor er hun fiiiin :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret April 5, 2016 Rapporter Share Besvaret April 5, 2016 Jeg har en hund der er exceptionel til at se uintelligent ud. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Anettesb Besvaret April 5, 2016 Rapporter Share Besvaret April 5, 2016 [ATTACH=CONFIG]132225[/ATTACH]Jeg har en hund der er exceptionel til at se uintelligent ud. Måske mere opgivende med himmelvendte øjne.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Niels M Besvaret April 5, 2016 Rapporter Share Besvaret April 5, 2016 [ATTACH=CONFIG]132225[/ATTACH]Jeg har en hund der er exceptionel til at se uintelligent ud. Det er et skalkeskjul! Hun får folk til, at tro hun er dum så hun lettere kan ta' r*ven på dem.. Hold op, hvor er hun dejlig! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret April 5, 2016 Rapporter Share Besvaret April 5, 2016 Måske mere opgivende med himmelvendte øjne.... Så er det nok mig øjnene bliver vendt af... ja jeg kan da egentlig godt forstå hende Det er et skalkeskjul! Hun får folk til, at tro hun er dum så hun lettere kan ta' r*ven på dem.. Hold op, hvor er hun dejlig! Ja det er så smart!! og hun er meget god til at tage r*ven på mig... men jahr jeg synes jo også hun er skøn moars pige Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret April 5, 2016 Rapporter Share Besvaret April 5, 2016 Er vild med de her genier:sjov: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Anettesb Besvaret April 5, 2016 Rapporter Share Besvaret April 5, 2016 Det er et skalkeskjul! Hun får folk til, at tro hun er dum så hun lettere kan ta' r*ven på dem.. Hold op, hvor er hun dejlig! Også det ja Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Anettesb Besvaret April 5, 2016 Rapporter Share Besvaret April 5, 2016 Så er det nok mig øjnene bliver vendt af... ja jeg kan da egentlig godt forstå hende Ja det er så smart!! og hun er meget god til at tage r*ven på mig... men jahr jeg synes jo også hun er skøn moars pige Ja hvad laver du dog som hun ikke godkender Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Beaglepack Besvaret April 5, 2016 Rapporter Share Besvaret April 5, 2016 I dag fylder min dejlige sjæleven 13 år:lun: Den bedste fødselsdagsgave jeg har givet mig selv:lun: Tillykke tullemus:lun::hjerte: [ATTACH=CONFIG]132224[/ATTACH] Stort tillykke til smukke Luna - hun bærer sin alder godt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret April 5, 2016 Rapporter Share Besvaret April 5, 2016 Ja hvad laver du dog som hun ikke godkender Jeg tænker alt der ikke involverer at jeg giver hende en godbid, er ikke godkendt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Anettesb Besvaret April 5, 2016 Rapporter Share Besvaret April 5, 2016 Jeg tænker alt der ikke involverer at jeg giver hende en godbid, er ikke godkendt Lyder sandsynligt Jeg fik øjne af Jackie da jeg steget and og ikke gave ved ovnen. .. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kirsten Knudsen Besvaret April 6, 2016 Rapporter Share Besvaret April 6, 2016 Her er mine guldklumper :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Niels M Besvaret April 6, 2016 Rapporter Share Besvaret April 6, 2016 Er vild med de her genier:sjov: Charmerende, eller noget... Tror jeg ville blive sindsyg ret hurtigt! Glad for min "Sound of Silence" rotte! :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts