AnneMette09 Besvaret April 10, 2016 Rapporter Share Besvaret April 10, 2016 - Og i anledning af min Kelas 8 års fødselsdag i morgen, tog jeg lige nogle billeder. Nedenstående er jeg RET vild med. To tanter (mor og mormor) der rynker på næsen af DEN LILLE VILDE (yf irriterende type) [ATTACH=CONFIG]132289[/ATTACH] Jaaa, har endelig fundet en anden eurasier-ejer herinde! :blink: Så også billederne på facebook gruppen. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tazdiginez Besvaret April 10, 2016 Rapporter Share Besvaret April 10, 2016 Dagens tur. Bonnie har fået facebook endda på opfordring! Så nu kan man følge med i hendes eventyr. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret April 10, 2016 Rapporter Share Besvaret April 10, 2016 Det her billede Wauh, sikke en model [ATTACH=CONFIG]132290[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMette09 Besvaret April 10, 2016 Rapporter Share Besvaret April 10, 2016 Det her billede Wauh, sikke en model [ATTACH=CONFIG]132290[/ATTACH] åh, et fint billede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret April 10, 2016 Rapporter Share Besvaret April 10, 2016 Det her billede Wauh, sikke en model [ATTACH=CONFIG]132290[/ATTACH] Hun elsker at blive fotograferet, den tosse:hjerte: Jeg tror godt hun ved at hun er smukkest i verden:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMette09 Besvaret April 10, 2016 Rapporter Share Besvaret April 10, 2016 Y Men her er lige et billede af dejlige Chica. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sitto Besvaret April 11, 2016 Rapporter Share Besvaret April 11, 2016 Og han ved det Manden er også faldet pladask, idag sagde han at han havde besluttet vi skulle være terrier mennesker for altid Ville ønske jeg kunne sige han gerne ville hilse på Liva, men tror det ville medføre en mindre høreskade for alle De kan noget der der yorkier ift mænd. Man skulle ellers tro det var lidt af en 'tøsehund' men Michael er jo også fuldstændig forgabt i Liva! Det eneste tidspunkt han siger at hun er min på, det har været som fx de her tre nætter hvor hun skulle ud med diarre hver 2. time men derudover er hun hans hund hvis man spørger. Og når jeg siger hun er for tyk så bliver han meget fornærmet :klap: Michael mener også vi altid skal have i hvert fald en Yorkshire terrier. He he nej så er et møde nok bedst at lade vær med, Liva er nemlig ikke typen der lader det gå ubemærket hen hvis nogen gør af hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret April 11, 2016 Rapporter Share Besvaret April 11, 2016 Aya kan multitaske hun kan både balancere på sten og tigge godbidder samtidig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret April 12, 2016 Rapporter Share Besvaret April 12, 2016 Manden er sendt på ferie ved svigermor med løbske Alba, så mig og Gibbs har lidt alene tid de næste par dage Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Obsternasig Besvaret April 12, 2016 Rapporter Share Besvaret April 12, 2016 Minion, min veninde og jeg...havde en dejlig og meget lang gåtur i Dyrehaven i søndags Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret April 12, 2016 Rapporter Share Besvaret April 12, 2016 Raar'... Dræberen prøvet lidt for sjov spor med sin nye kanindummy.... Nogen var den dygtigste dræber Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMette09 Besvaret April 12, 2016 Rapporter Share Besvaret April 12, 2016 Sikke nogle fine billeder og dejlige hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret April 12, 2016 Rapporter Share Besvaret April 12, 2016 Hvad skal jeg sige?! :stupid: Fut-fut! og det endelige resultat Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret April 14, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 14, 2016 Marken skulle lige snuses igennem. Luna siger dog det prikker på maven. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret April 14, 2016 Rapporter Share Besvaret April 14, 2016 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMette09 Besvaret April 14, 2016 Rapporter Share Besvaret April 14, 2016 Fra hundeskoven idag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Niels M Besvaret April 14, 2016 Rapporter Share Besvaret April 14, 2016 Fra hundeskoven idag Hun er bare smuk! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret April 14, 2016 Rapporter Share Besvaret April 14, 2016 Den stolte jæger. Er lidt overrasket over at hun stadig er hurtig nok til at fange dem. Det tog dog kun et par godbidder for at lokke hende væk fra egernet, så jeg kunne samle det op og skaffe det væk. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Niels M Besvaret April 14, 2016 Rapporter Share Besvaret April 14, 2016 Den stolte jæger. [ATTACH=CONFIG]132330[/ATTACH] Er lidt overrasket over at hun stadig er hurtig nok til at fange dem. Det tog dog kun et par godbidder for at lokke hende væk fra egernet, så jeg kunne samle det op og skaffe det væk. :klap: Hvad man i ungdom nemmer, man ej i alderdom glemmer.. The squirrel queen! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMette09 Besvaret April 14, 2016 Rapporter Share Besvaret April 14, 2016 @Doberfan - jojo, de "gamle" kan stadig :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Anettesb Besvaret April 14, 2016 Rapporter Share Besvaret April 14, 2016 Den stolte jæger. [ATTACH=CONFIG]132330[/ATTACH] Er lidt overrasket over at hun stadig er hurtig nok til at fange dem. Det tog dog kun et par godbidder for at lokke hende væk fra egernet, så jeg kunne samle det op og skaffe det væk. Teknik du... måske ikke hele ungdommen fart, men Tilgengæld erfaring... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret April 15, 2016 Rapporter Share Besvaret April 15, 2016 Ja, og tålmodighed. Hun ved at hvis hun har fået jaget et egern op i et træ, så kommer det ned igen på at tidspunkt, også selvom hun stadig sidder og venter. Når Leah og Scoop deltager kommer de sjældent ned, da de to render rundt og rundt om træet og piver/gør, men Greta sidder musestille og venter. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Anettesb Besvaret April 15, 2016 Rapporter Share Besvaret April 15, 2016 Ja, og tålmodighed. Hun ved at hvis hun har fået jaget et egern op i et træ, så kommer det ned igen på at tidspunkt, også selvom hun stadig sidder og venter. Når Leah og Scoop deltager kommer de sjældent ned, da de to render rundt og rundt om træet og piver/gør, men Greta sidder musestille og venter. Klog dame Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sitto Besvaret April 15, 2016 Rapporter Share Besvaret April 15, 2016 :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret April 16, 2016 Rapporter Share Besvaret April 16, 2016 [ATTACH=CONFIG]132335[/ATTACH] :hjerte: ..... og dyb forundring over hvordan folk får gode gruppe billeder af hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts