RasmusL Skrevet Maj 28, 2016 Rapporter Share Skrevet Maj 28, 2016 Hejsa folkens. Jeg står i den situation at jeg skal på sommerferie i uge 28, og for første gang er det ikke sikkert at et af mine familiemedlemmer kan passe min dejlig labrador, selvom de normalt altid elsker at gøre det. Derfor vil jeg gerne høre hvad folks erfaringer er med forskellige hundepensioner i Århus og omegn,hvad man skal kigge efter og gerne specifikke historier. Jasper er som hund en glad og energisk fætter. Der er altid gang i den og krudt på, nogen gange kan frikadeller i ørene forekomme hvis han blive lidt for begejstret, men ellers er han lydig og meget venligt stemt. Han er altid klar på at lege og nyder at løbe fri, gå de lange ture og er vant til at blive løbet med (både 5 og 10 km). Så jeg håber på at i er nogen her inde der kender er godt match til min dejlige lab, på forhånd tak. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luciente Besvaret Maj 28, 2016 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2016 Du er nok lidt sent ude, de gode steder har sikkert fyldt op. Hundehuset i Hadsten og hundens feriested i Solbjerg er steder hvor jeg turde aflevere min hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Alfen Besvaret Maj 28, 2016 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2016 Jeg ville godt turde aflevere mine her http://alletidershunde.dk/hundepension/ men jeg ved ikke om hun har plads. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts