mille0501 Skrevet Juni 11, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2016 Da vi grundet flere ulykkelige omstændigheder ikke har tid, plads eller overskud til vores Viggo, søger vi en god familie med masser af kærlighed at give til ham. Gerne med hund i forvejen da han er vant til at bo med en anden hund. Han er stille og rolig og vil gerne kæle. Elsker mad og vil gerne gå lange ture. I snor, for ellers følger han spor. Der skal være indhegnet have, hvis han skal løbe frit! Vi forbeholder os selvfølgelig retten til at vælge det helt rigtige hjem til Viggo, vi venter gerne på den rette. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Juni 11, 2016 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2016 Måske @Stjernetosse, @Blueberry eller @Beaglepack har nogen i netværket som lige står og mangler sådan en fyr:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
mille0501 Besvaret Juni 11, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2016 Ja det er han, tak for tippet☺ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Juni 12, 2016 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2016 Har du snakket med din opdrætter? Ofte vil de jo gerne hjælpe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Beaglepack Besvaret Juni 12, 2016 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2016 Kontakt beagleklubben eller opdrætter som nævnt. Alternativ findes en del facebook beagle sider - måske opdrætter er på facebook? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ønskerhund Besvaret Juli 7, 2016 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2016 Hej Jeg vil lige høre hvor i landet i befinder jer 😃 Mvh Christina Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pipse Besvaret Juli 12, 2016 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2016 Jeg er meget interesseret. Jeg bor i et lille hus med en stor have i en landsby i Midtjylland. Jeg bor sammen med min søn på 14. Jeg er vokset op i et hjem med hund og har før haft hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte Christensen Besvaret November 19, 2016 Rapporter Share Besvaret November 19, 2016 Har I fundet et nyt hjem til jeres hund? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts