Bernhardiner Skrevet September 14, 2016 Rapporter Share Skrevet September 14, 2016 Ja, de nyindkøbte skåle er sat på plads Foderspand og godbid/gnaveting-spand er taget frem Grimme Ikea tæpper er lagt på de glatte gulve Diverse kurve og madrasser med ultra bløde tæpper er klar til indtagelse Genbrugsbutikker er tømt for bamser og der er købt diverse andre sjove ting fra nettet. Her er et lille udvalg:oops: Der er meldt til hvalpetræning. Fundet et ringtræningshold. Godbidder er lavet, skåret og pakket i fryseren. Hvalpesikret huset. Rodalon står klar i skabet. Osv osv osv osv. Og hvorfor nu det??? Joooohhh, fordi jeg for ca 1,5 uges tid siden, traf den endelige beslutning og takkede JA til, at denne lille skønhed skal hjem til mig og bo :hjerte: Jeg henter min lille pige på søndag og hendes navn er Ayla:lun: Hun er 7 uger her på billederne. Det har været en lang proces for mig, da jeg har haft en del at bearbejde pga Oliver, og jeg har skulle tage stilling til nogle svære spørgsmål, men Kirsten har været så uendelig sød og tålmodig og tilladt mig at tage al den tid i verdenen jeg har haft brug for, uden at jeg har følt mig presset. Ved siden af, har jeg påtvunget hende mit selskab en del gange og i maaange timer, og ikke én gang har jeg følt at jeg var til besvær. Nu glæder jeg mig bare som et lille barn til at få min bette tøs hjem. Jeg vil elske hende herfra og til månen, vi skal have så mange dejlige og fantastiske oplevelser sammen, skønne gåture, være bedøvende ligeglad med unghundealderen, for det bliver NORMALT, hygge os til træning, jeg vil hyle af grin over hendes sjove påfund, lege med hende, putte med hende, passe på hende, ja bare NYDE at jeg har en fuldstændig normal, sund og rask vaps, for det synes jeg sgu at jeg fortjener! Hmm, det er måske på tide at finde et nyt brugernavn:confused: 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hofferne Besvaret September 14, 2016 Rapporter Share Besvaret September 14, 2016 Ihh, hvor spændende! Og hvor ser hun dejlig ud Selvfølgelig blir det en rigtig dejlig hvalpe- og unghundetid du går i møde... Tillykke med hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bernhardiner Besvaret September 14, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 14, 2016 Ihh, hvor spændende! Og hvor ser hun dejlig ud Selvfølgelig blir det en rigtig dejlig hvalpe- og unghundetid du går i møde... Tillykke med hende Jeg kan jo kun være enig Hun skal da nok komme til at blive lidt små-billigt til salg en gang i mellem, men jeg glæder mig faktisk til den periode lige nu, hvor tosset det end lyder. Der skal nok blive gang i den herhjemme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret September 14, 2016 Rapporter Share Besvaret September 14, 2016 Jubiiiiiiii Du kan tro vi har garagen fyldt med kasser og vi GLÆDER os helt vildt til at hilse på hende og se din glæde fortsat spire. Det bliver så fantastisk:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret September 14, 2016 Rapporter Share Besvaret September 14, 2016 Wee, yes yes yes, jeg har sådan krydset fingre for at det bar der hen. Skønt for dig og jeg glæder mig til at følge hende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret September 14, 2016 Rapporter Share Besvaret September 14, 2016 Hvor jeg dog glæder mig på dine vegne .... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret September 14, 2016 Rapporter Share Besvaret September 14, 2016 Hvor er det bare dejligt. Jeg kan virkelig godt unde dig at få en hund, som er helt ukompliceret at bo sammen med efter alt det med Oliver Og så ser hun jo bare virkelig skøn ud :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sitto Besvaret September 14, 2016 Rapporter Share Besvaret September 14, 2016 Kæmpe tillykke med hende. Hvor er det dig vel undt :kys: glæder mig til at følge jeres eventyr :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret September 14, 2016 Rapporter Share Besvaret September 14, 2016 Stort tillykke til jer begge to!! Jeg tror virkelig du kommer meget hurtigere over Oliver mareridtet når denne lille bedårende hvalp flytter ind. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bernhardiner Besvaret September 14, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 14, 2016 Tusind tusind tak alle sammen, og tak for karma:bighug: Sidder sgi helt og bliver lidt fugtig i øjenkrogene at ren glæde over at hun skal hjem til mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret September 14, 2016 Rapporter Share Besvaret September 14, 2016 Ej en dejlig nyhed og det har faktisk været i mine tanker både dig og de hvalpe der og du fortjener det så meget og hvor ser hun da godt nok sød ud og sikke et smukt navn :hjerte: glæder mig så meget til hvalpe spam Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bernhardiner Besvaret September 14, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 14, 2016 Ej en dejlig nyhed og det har faktisk været i mine tanker både dig og de hvalpe der og du fortjener det så meget og hvor ser hun da godt nok sød ud og sikke et smukt navn :hjerte: glæder mig så meget til hvalpe spam Ja, jeg var jo til den udstilling og lure cursing den weekend og møde Kirsten og Cala og mange andre whippets. Har fået talt med lidt whippet ejere og har så været nede og besøge dem og mødte Ghini (hvalpenes mor), mens hun var drægtig. Og selvfølgelig en masse gange efter hvalpene var født også. Så selvom der ikke er gået så lang tid, så føler jeg at jeg har haft masser af tid til at tage en beslutning. Navnet er lidt specielt for mig. Det kommer fra nogle bøger som jeg startede med at læse da jeg var ret ung. Har altid ønsket mig en tæve der hed Ayla, men siden jeg har været til han hunde, har det været op ad bakke. Ud over det, har jeg altid sagt at navnet passer til sådan en yndefuld og elegant race, det er jo ikke lige sådan nogle jeg har haft Så nu skulle det være, hun kan ikke hedde andet. Pudsigt nok, så har ham der skal have den sidste tæve valgt nøjagtigt samme navn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Miss_M Besvaret September 14, 2016 Rapporter Share Besvaret September 14, 2016 YAY!!!!! Så blev det til en skøn lille stribet pige til dig :banan: Ih, har sådan hååååbet at det endte sådan, er så glad på dine og hendes vegne!! Tillykke med hende, hun ser fantastisk ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bernhardiner Besvaret September 14, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 14, 2016 Taaaak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Niels M Besvaret September 14, 2016 Rapporter Share Besvaret September 14, 2016 Hold k.ft, hvor er jeg glad på dine vegne! Ej, hvor er det skønt! Tillykke med det lille pus! Og så kommer der jo også liv i skrækkelige unghunde tråden igen. Jeg havde ikke læst dit indlæg før, da jeg sendte dig karma. Glæder mig til opdatering om krokodillen! :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bernhardiner Besvaret September 14, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 14, 2016 Hold k.ft, hvor er jeg glad på dine vegne! Ej, hvor er det skønt! Tillykke med det lille pus! Og så kommer der jo også liv i skrækkelige unghunde tråden igen. Jeg havde ikke læst dit indlæg før, da jeg sendte dig karma. Glæder mig til opdatering om krokodillen! :blink: tusind tak Niels. Hi hi med det aktivitetsniveau hun ligger for dagen, skal jeg vist udnytte pauserne til at forbinde alle de huller hun kommer til at lave i mig, rydde op hvad end hun nu har splittet ad i atomer og så lige en powernap, hvis der er tid:mrgreen: I hører nok fra mig om et par år Ej, det er bare gas Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret September 14, 2016 Rapporter Share Besvaret September 14, 2016 Ja, jeg var jo til den udstilling og lure cursing den weekend og møde Kirsten og Cala og mange andre whippets. Har fået talt med lidt whippet ejere og har så været nede og besøge dem og mødte Ghini (hvalpenes mor), mens hun var drægtig. Og selvfølgelig en masse gange efter hvalpene var født også. Så selvom der ikke er gået så lang tid, så føler jeg at jeg har haft masser af tid til at tage en beslutning. Navnet er lidt specielt for mig. Det kommer fra nogle bøger som jeg startede med at læse da jeg var ret ung. Har altid ønsket mig en tæve der hed Ayla, men siden jeg har været til han hunde, har det været op ad bakke. Ud over det, har jeg altid sagt at navnet passer til sådan en yndefuld og elegant race, det er jo ikke lige sådan nogle jeg har haft Så nu skulle det være, hun kan ikke hedde andet. Pudsigt nok, så har ham der skal have den sidste tæve valgt nøjagtigt samme navn Jeg elsker også det navn fra netop de bøger. Hun kan kun blive mega sej og frygtløs med det navn. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret September 14, 2016 Rapporter Share Besvaret September 14, 2016 Jubiiii hvor er jeg glad på dine vegne!!! kæmpe stort tillykke med hende, glæder mig til en masse hvalpespam!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bernhardiner Besvaret September 14, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 14, 2016 Jeg elsker også det navn fra netop de bøger. Hun kan kun blive mega sej og frygtløs med det navn. Lige netop Men stadig mild og med et stort hjerte. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Niels M Besvaret September 14, 2016 Rapporter Share Besvaret September 14, 2016 Jeg elsker også det navn fra netop de bøger. Hun kan kun blive mega sej og frygtløs med det navn. Lige netop Men stadig mild og med et stort hjerte. Så fangede jeg den. Jeg tænkte Ayla, Ayla, bøger... ? :hmm: Ayla hulebjørnens klan! Jeg har slugt dem alle råt, men det er mange år siden... Fedt navn! (Og fede bøger!) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bernhardiner Besvaret September 14, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 14, 2016 Ha ha, jamen jeg er da bare imponeret over at du kender til dem. Jeg læste den første da jeg var ret ung, og har elsket dem og læst dem mange gange. Da den sidste endelig udkom havde jeg ventet 20+/- år på at få afsluttet min samling Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret September 14, 2016 Rapporter Share Besvaret September 14, 2016 Kæmpe tillykke, hvor SER hun skøn ud :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Niels M Besvaret September 14, 2016 Rapporter Share Besvaret September 14, 2016 Ha ha, jamen jeg er da bare imponeret over at du kender til dem. Jeg læste den første da jeg var ret ung, og har elsket dem og læst dem mange gange. Da den sidste endelig udkom havde jeg ventet 20+ år på at få afsluttet min samling Imponeret? Så gammel er jeg altså heller ikke! Mangler faktisk, at få læst den sidste. Det må jeg få gjort... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bernhardiner Besvaret September 14, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 14, 2016 Imponeret? Så gammel er jeg altså heller ikke! Mangler faktisk, at få læst den sidste. Det må jeg få gjort... Jamen har ikke mødt mange der kender dem, og hvis de gør, er de typisk over 50 år Den er god den sidste, og heldigvis en god afslutning synes jeg. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Crazywolf Besvaret September 14, 2016 Rapporter Share Besvaret September 14, 2016 Hvor er hun yndig :hjerte: STORT TILLYKKE. Liv og glade dage i årevis og massere af skønne timer i vil få. Man glemmer hurtigt at huset pludseligt ligner et katastrofe område og en lang ærmet bluse kan beskytte lidt mod de katte lignende rifter m.m. Hvalpe tiden er en skøn tid Endnu engang tillykke med yndigheden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts