Niels M Besvaret September 14, 2016 Rapporter Share Besvaret September 14, 2016 Jamen har ikke mødt mange der kender dem, og hvis de gør, er de typisk over 50 år Den er god den sidste, og heldigvis en god afslutning synes jeg. Øhh... Grr... Jeg blev 50 i april... :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret September 14, 2016 Rapporter Share Besvaret September 14, 2016 Tillykke:lun: Hvor er det dejligt at høre! Jeg glæder mig til historier om søde, sjove, kærlige, uartige Ayla:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret September 14, 2016 Rapporter Share Besvaret September 14, 2016 Stort tillykke, hvor ser hun skøn ud :hjerte: Og jeg kan hilse fra Hovsa og sige, at de der IKEA tæpper trævler virkelig godt, hvis man graver i dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret September 14, 2016 Rapporter Share Besvaret September 14, 2016 Jamen har ikke mødt mange der kender dem, og hvis de gør, er de typisk over 50 år Den er god den sidste, og heldigvis en god afslutning synes jeg. Over 50 er IKKE gammelt, nå!!! Og ja, jeg læste dem også som helt ung, den gang i start 80'erne... Når det er sagt - kææææmpe tillykke!!! Det var da én af de bedste HF-opdateringer længe! Glæder mig til at se og læse masser om hende, når hun kommer hjem! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bernhardiner Besvaret September 14, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 14, 2016 Endnu en gang et stort tak til jer Jeg glæder mig til at dele hende med jer alle Det bliver SÅ godt. @Aussiepower\! Ha ha og de valgt til det formål 79 kr for at skifte dem ud Så må jeg leve med at glo på dem. @Niels M I rest my case :-D:-D @korvis Det er Niels der siger det er gammelt Jeg læste dem så først der i midt 90'erne tror jeg. Og tusind tak:-) Har glædet mig til at fortælle det herinde til jer skønne mennesker. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret September 14, 2016 Rapporter Share Besvaret September 14, 2016 Også et KÆMPE stort tillykke med hende fra mig!! Hvor er det fantastisk at du skal have en af de små skønne whippet-nuslinger! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Eva Besvaret September 14, 2016 Rapporter Share Besvaret September 14, 2016 Ihhh, tillykke med lille Ayla :banan: Hun er bare SÅ sød Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret September 14, 2016 Rapporter Share Besvaret September 14, 2016 Endnu en gang et stort tak til jer Jeg glæder mig til at dele hende med jer alle Det bliver SÅ godt. @Aussiepower! Ha ha og de valgt til det formål 79 kr for at skifte dem ud Så må jeg leve med at glo på dem. @Niels M I rest my case :-D:-D @korvis Det er Niels der siger det er gammelt Jeg læste dem så først der i midt 90'erne tror jeg. Og tusind tak:-) Har glædet mig til at fortælle det herinde til jer skønne mennesker. Ja det er helt sikkert også prisen der gør at jeg vælger dem, vi har et liggende i gangen også pga glat gulv og til den pris, så kan det udskiftes (hvilket det er blevet et par gange) med god samvittighed, når det bliver for ramponeret at se på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret September 15, 2016 Rapporter Share Besvaret September 15, 2016 Jamen har ikke mødt mange der kender dem, og hvis de gør, er de typisk over 50 år Den er god den sidste, og heldigvis en god afslutning synes jeg. Ej, alle læste dem da jeg gik i skole og jeg fik først læst dem lidt senere. Den sidste kom jo først her for 5 år siden ikke? Jeg er 35 og mange på min alder har læst de bøger. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret September 15, 2016 Rapporter Share Besvaret September 15, 2016 Tillykke med hende :banan: så må du hedde whippeline Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 15, 2016 Rapporter Share Besvaret September 15, 2016 Stort tillykke:-D Hvor ser hun dog dejlig ud:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bernhardiner Besvaret September 15, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 15, 2016 Ha ha ja, en rullepølsewhippetnusling. Genialt ord @Eva Tak, jeg glæder mig også til at følge Basso herinde, hvis jeg skulle have haft en han, var han altså min favorit, sikke en personlighed:lun: @luckyluna Så er vi jævnaldrende, men jeg har bare ikke mødt mange der har kendt til dem @Missing Whippeline??? Ja det var da en mulighed:-) Jah @JeanetteH Jeg synes jo også hun er noget af det skønneste:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret September 15, 2016 Rapporter Share Besvaret September 15, 2016 jeg har da også læst "hulebjørnens klan" - hvor er vi mange jævnaldrende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissMilladk Besvaret September 15, 2016 Rapporter Share Besvaret September 15, 2016 Så fangede jeg den. Jeg tænkte Ayla, Ayla, bøger... ? :hmm: Ayla hulebjørnens klan! Jeg har slugt dem alle råt, men det er mange år siden... Fedt navn! (Og fede bøger!) Tak, Niels, så var jeg fri for at spørge Og fint navn, Berhardiner, og ekstra meget med de bøger in mente Jeg er 38 og har også læst Hulebjørnens Klan (som teenager og igen for nogle år siden), og har forsøgt med Hestenes Dal, men opgav. Men jeg har bestemt, at når jeg bliver pensionist, så skal jeg læse hele serien Hestenes Dal står på hylden herhjemme. Den kunne jeg nemlig ikke aflevere tilbage på biblioteket, fordi hvalpe-Elvis havde kedet sig, mens han var alene hjemme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bernhardiner Besvaret September 15, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 15, 2016 Tak, Niels, så var jeg fri for at spørge Og fint navn, Berhardiner, og ekstra meget med de bøger in mente Jeg er 38 og har også læst Hulebjørnens Klan (som teenager og igen for nogle år siden), og har forsøgt med Hestenes Dal, men opgav. Men jeg har bestemt, at når jeg bliver pensionist, så skal jeg læse hele serien Hestenes Dal står på hylden herhjemme. Den kunne jeg nemlig ikke aflevere tilbage på biblioteket, fordi hvalpe-Elvis havde kedet sig, mens han var alene hjemme Det er lidt tung læsning, det vil jeg give dig ret i Men jeg havde det ikke så nemt, og de bøger gav mig en mulighed for at forsvinde ind i en helt anden verden og jeg var tryllebundet af hende Ayla. Tror jeg var en 13 år da jeg huggede den første bog fra min mor. Så det er virkelig specielt for mig endelig at kunne bruge navnet. Ha ha, ja det var da også en måde at tilegne sig bøger på Må hellere finde et nyt sted til de bøger jeg låner fra biblioteket fremover.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 15, 2016 Rapporter Share Besvaret September 15, 2016 Imponeret? Så gammel er jeg altså heller ikke! Mangler faktisk, at få læst den sidste. Det må jeg få gjort... Det er der ingen grund til! Hun lod os vente i 20 år på noget der vitterligt er noget skrammel! Så skuffende. De to sidste burde aldrig have været skrevet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 15, 2016 Rapporter Share Besvaret September 15, 2016 Jeg har også læst Hulebjørnens klan og de næste 3 bøger, kan ikke huske, om jeg nogensinde fik læst flere. Det er en del år siden. Jeg er 45 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret September 15, 2016 Rapporter Share Besvaret September 15, 2016 Det er der ingen grund til! Hun lod os vente i 20 år på noget der vitterligt er noget skrammel! Så skuffende. De to sidste burde aldrig have været skrevet. Det har du ret i. Jeg syntes det var noget møg. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret September 15, 2016 Rapporter Share Besvaret September 15, 2016 Stort tillykke med hvalpen, hvor er hun bedårende. Jeg er vild med dine foderspande, hvor har du købt dem? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bernhardiner Besvaret September 15, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 15, 2016 Stort tillykke med hvalpen, hvor er hun bedårende. Jeg er vild med dine foderspande, hvor har du købt dem? Tak Jeg kan ikke huske hvor jeg købte dem, da de har en del år på bagen. Men en hurtig Google søgning fandt dem her http://www.hooked4pets.dk/shop/dry-box-foderspand-14317p.html Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret September 15, 2016 Rapporter Share Besvaret September 15, 2016 Tak Jeg kan ikke huske hvor jeg købte dem, da de har en del år på bagen. Men en hurtig Google søgning fandt dem her http://www.hooked4pets.dk/shop/dry-box-foderspand-14317p.html Super tak skal du have. Der vil straks blive bestilt to spande. :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bernhardiner Besvaret September 15, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 15, 2016 Super tak skal du have. Der vil straks blive bestilt to spande. :klap: Det var så lidt:-) Det er en af de bedste investeringer jeg har gjort. Du kan ikke se at de er blevet brugt en del år. Du kan ikke lugte foderet pga den er helt tæt og så fylder de ikke så meget. Jeg har godt nok ikke hældt foderet ud i spanden, men bare sat posen ned i, for at undgå alt for meget rengøring Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret September 15, 2016 Rapporter Share Besvaret September 15, 2016 Det var så lidt:-) Det er en af de bedste investeringer jeg har gjort. Du kan ikke se at de er blevet brugt en del år. Du kan ikke lugte foderet pga den er helt tæt og så fylder de ikke så meget. Jeg har godt nok ikke hældt foderet ud i spanden, men bare sat posen ned i, for at undgå alt for meget rengøring Vi hælder foderet i, og det er så nemt at gøre rent! Jeg er SÅ glad for vores spande, det er virkelig pengene værd! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret September 15, 2016 Rapporter Share Besvaret September 15, 2016 Det var så lidt:-) Det er en af de bedste investeringer jeg har gjort. Du kan ikke se at de er blevet brugt en del år. Du kan ikke lugte foderet pga den er helt tæt og så fylder de ikke så meget. Jeg har godt nok ikke hældt foderet ud i spanden, men bare sat posen ned i, for at undgå alt for meget rengøring Smart det med at sætte posen ned i spanden:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret September 15, 2016 Rapporter Share Besvaret September 15, 2016 Ihhh er det fra hulebjørnens klan!!!! elsker de bøger og jeg er altså KUN 26 fik de fleste i konfirmationsgave. Men det er bare et super navn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts