Kirsten H Besvaret December 8, 2016 Rapporter Share Besvaret December 8, 2016 Sikke dog en helt fantastisk dag Og Ayla var så svine heldig at få det flotte halsbånd hun har på. Det er så sødt af dig Kirsten. Bettepigen var så træt at hun måtte bæres ud i bilen.... Og for lige at runde af, skulle hun også bæres ind da vi kom hjem. Jo jo, jeg er ved at være godt opdraget Hun er jo ved at være en stor pige, så skal hun ikke gå med baby halsbånd Her er også 3 trætte whipper, Bianchi er gået helt i brædderne og jeg tror ikke jeg ser mere til hende i dag. Jeg regnede også med at du ville være lærenem men er alligevel imponeret over, at du så hurtigt har lært at udfylde rollen som whippet-tjener, nogle er år om at fatte det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bernhardiner Besvaret December 8, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 8, 2016 Hun er jo ved at være en stor pige, så skal hun ikke gå med baby halsbånd Her er også 3 trætte whipper, Bianchi er gået helt i brædderne og jeg tror ikke jeg ser mere til hende i dag. Jeg regnede også med at du ville være lærenem men er alligevel imponeret over, at du så hurtigt har lært at udfylde rollen som whippet-tjener, nogle er år om at fatte det Madøret forlangte aftensmad så snart vi var inde, men lagde sig straks efter igen. Hun vågnede lige lidt op for en halv times tid siden og gnaskede halvhjertet på en okseklov, men hun er drattet om igen Jah, jamen med nogle ting er jeg hurtig, og jeg fandt hurtigt ud af at jeg ville være taberen her. Så det er nemmere bare at overgive sig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret December 8, 2016 Rapporter Share Besvaret December 8, 2016 Hvorfor søren kan jeg ikke se dagens billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bernhardiner Besvaret December 8, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 8, 2016 Hvorfor søren kan jeg ikke se dagens billeder Hov, ja det kan jeg da pludselig heller ikke. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kirsten H Besvaret December 9, 2016 Rapporter Share Besvaret December 9, 2016 Det kan jeg heller ikke, og jeg kan ikke uploade dem nu :-( Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bernhardiner Besvaret December 9, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 9, 2016 Det var da besynderligt. Øv altså. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Niels M Besvaret December 9, 2016 Rapporter Share Besvaret December 9, 2016 Heller ikke jeg. Koks i moderniseringen af forum? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret December 9, 2016 Rapporter Share Besvaret December 9, 2016 Jeg kan altså stadig se dem, med undtagelse af to af dem, der mangler.. -og hvor er de fine Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret December 9, 2016 Rapporter Share Besvaret December 9, 2016 Øv jeg kan ikke se dem :-( Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bernhardiner Besvaret December 9, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 9, 2016 Møg, siger jeg bare. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret December 9, 2016 Rapporter Share Besvaret December 9, 2016 Æv, jeg kan heller ikke se billederne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret December 9, 2016 Rapporter Share Besvaret December 9, 2016 Jeg ser dem stadig Gu' ve' om jeg ser syner?! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kirsten H Besvaret December 9, 2016 Rapporter Share Besvaret December 9, 2016 Nu prøver jeg lige igen fra en anden computer, og så røg der lige et ekstra billede med, som jeg ikke kan slette og som intet har med whipper, at gøre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Niels M Besvaret December 9, 2016 Rapporter Share Besvaret December 9, 2016 @Kirsten H Det hjalp! Smukke piger og smuk baby! Er det et barnebarn? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kirsten H Besvaret December 9, 2016 Rapporter Share Besvaret December 9, 2016 Nej det er en venindes barn, sammen med sin farmor Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bernhardiner Besvaret December 9, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 9, 2016 Så kan jeg også se dem igen Det var da underligt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kirsten H Besvaret December 9, 2016 Rapporter Share Besvaret December 9, 2016 Gad vide om det har noget at gøre med hvilken browser man bruger, men underligt er det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret December 9, 2016 Rapporter Share Besvaret December 9, 2016 Jah, nu er de der igen! Majet smukke og søde er de! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret December 10, 2016 Rapporter Share Besvaret December 10, 2016 Så lækre vapser!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bernhardiner Besvaret December 14, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 14, 2016 Så er der lige lidt billeder, selvom lyset ikke var det nemmeste at fotografere i, plus jeg glæder mig til at vejret er til, at dækkenet kan komme af ( selvom der nok er lange udsigter til det). Hun er stadig min lille øjesten og jeg skal stadig knibe mig selv i armen flere gange om dagen, for at jeg kan se at hun ikke bare er en drøm, selv alle hendes banditstreger er ren lykke :hjerte: Jeg begriber ikke at det kun er lige knap 3 måneder siden at jeg hentede hende, det føles som om, hun altid har været en del af mig. Bisserne er næsten smidt alle sammen,. Stadig ikke et eneste uheld indenfor (tak Kirsten), det har jeg kun prøvet med en hund tidligere. Er oppe på de 4 timer jeg vil have at hun skal kunne være alene. Tit vækker jeg hende når jeg kommer hjem og så skal hertuginden jo lige strække alle lemmerne igennem før hun gider reagere. Men så bliver der samlet et legetøj og så løber hun rundt om mine ben mens hun brummer af ren glæde, det ser så sødt ud:hjerte: Indkaldet sidder lige i skabet indtil videre, og er begyndt at teste hende på diverse distraktioner (selvfølgelig i den lange line), jeg kommer aldrig til at stole 100% på hende, jagtinstinktet i hende skal ikke undervurderes, så det er op til mig, kun at slippe hende hvor der er sikkert. Hun har også et fantastisk fokus på mig, som jeg bare har udnyttet fra starten og vedligeholdt, hun vil have at hun kan se mig. Hun er min lille faste følgesvend, og vi kommer vidt omkring og har så mange vidunderlige oplevelser sammen. Træningsmæssigt har jeg nået mit mål, hun kan indkald og være alene hjemme Alt der ud over er bare bonus og et produkt af hendes initiativ. Når hun selv har tilbudt en adfærd der er positiv, har jeg bare rost og forstærket det. Fx er hun super dygtig til fri ved fod, men det er dælme ikke mig der har lært hende det Ordet dæk, har hun ingen begreb om hvad betyder. Derudover hopper hun op ad alt; mig, alle andre, diverse borde osv, hun tyvstjæler, hun trækker som et ondt år hvis hun vil hen til noget, hun hugger min hovedpude og min dyne, hun er PÅ når hun er vågen, hun har et gigantisk sovehjerte og kan være yderst magelig, hun er stædig, egenrådig, viljestærk, manipulerende og absolut FANTASTISK :hjerte: Nå, jeg ævler løs, billeder!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret December 15, 2016 Rapporter Share Besvaret December 15, 2016 Dejlig, dejlig update :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret December 15, 2016 Rapporter Share Besvaret December 15, 2016 Snak du bare løs. Det lyder fantastisk:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret December 15, 2016 Rapporter Share Besvaret December 15, 2016 Det er så dejligt at læse og dine billeder gør mig glad helt nede i maven. Det er dejligt at du nyder hende sådan - i fortjener virkelig hinanden og er perfekte sammen!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bernhardiner Besvaret December 15, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 15, 2016 Og en video skal der lige til Ayla er mester i overspringshandlinger, her forsøger jeg at få hende ud at tisse ude i haven [video=youtube_share;5ipBof3vH0k] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rakk Besvaret December 16, 2016 Rapporter Share Besvaret December 16, 2016 Det lyder til at være en fest, hvor er det fantastisk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts