Bernhardiner Besvaret December 18, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 18, 2016 Årh, i skal da lige have de få pletskud, der lige kom ud af formiddagens tur:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret December 18, 2016 Rapporter Share Besvaret December 18, 2016 ha ha især billede to med skyggen - det ser bare så godt ud.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bernhardiner Besvaret December 18, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 18, 2016 ha ha især billede to med skyggen - det ser bare så godt ud.... Jeg synes også det ser så sjovt ud. Og det var egentlig et "hovsa" billede. Hun var på vej op på den store klit jeg stod på og så tog jeg bare billedet fra hoften uden at kigge Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kirsten H Besvaret December 18, 2016 Rapporter Share Besvaret December 18, 2016 ha ha især billede to med skyggen - det ser bare så godt ud.... Helt enig Jeg vil også snart have solskin, når jeg er hjemme, det sidste stykke tid, har det bare været gråt og tåget. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bernhardiner Besvaret December 18, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 18, 2016 Helt enig Jeg vil også snart have solskin, når jeg er hjemme, det sidste stykke tid, har det bare været gråt og tåget. Ja det har været møgvejr. Da jeg så i formiddags at solen brød igennem, skyndte jeg mig også bare at kyle vapsen i bilen og tage kameraet med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bernhardiner Besvaret December 22, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 22, 2016 Brormand Basso og Ayla har haft en fest i dag :hjerte: For pokker et tempo sådan to whippet hvalpe kan præstere [video=youtube_share;FZdDskRcZT0] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret December 22, 2016 Rapporter Share Besvaret December 22, 2016 Så søde! De ser virkelig ud til at have den allerbedste fest. :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kirsten H Besvaret December 22, 2016 Rapporter Share Besvaret December 22, 2016 De er så skønne sammen <3 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Eva Besvaret December 26, 2016 Rapporter Share Besvaret December 26, 2016 De hyggede sig, de to små slyngler :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kirsten H Besvaret December 26, 2016 Rapporter Share Besvaret December 26, 2016 De hyggede sig, de to små slyngler :banan: [ATTACH=CONFIG]135257[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]135258[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]135259[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]135260[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]135261[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]135262[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]135263[/ATTACH] Sikke nogle skønne billeder :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bernhardiner Besvaret December 27, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 27, 2016 Årh :hjerte: Dejlige billeder @Eva Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rakk Besvaret December 28, 2016 Rapporter Share Besvaret December 28, 2016 De hyggede sig, de to små slyngler :banan: [ATTACH=CONFIG]135257[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]135258[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]135259[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]135260[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]135261[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]135262[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]135263[/ATTACH] Simpelthen skøn skøn skøn :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bernhardiner Besvaret Januar 23, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2017 Nå, det er da vist på tide med lidt billeder, selvom vejret ikke ligefrem indbyder til at få taget nogle super gode nogen, så i må leve med lidt middelgode. Min dejligste lille øjesten blev 6 måneder i går:hjerte: Det er faktisk besynderligt at jeg ikke har haft hende længere end det, hun har da altid været her på en måde:-D Alt går bare perfekt!!! Så simpelt kan dét siges. HUN er perfekt:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kirsten H Besvaret Januar 23, 2017 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2017 Skønne billeder som altid :hjerte: Tid er noget underligt noget, på den ene side kan jeg slet ikke forstå, at det allerede er ½ år siden, at de små banditter blev født, jeg synes ikke det er ret længe siden, at jeg stod med 6 små nyfødte "tigerdyr" og på den anden side, så har jeg det som dig, Bianchi har da været her altid. Utroligt hvilken udvikling der sker på ½ år. Her er Ayla få timer gammel (Jeg kan stadig ikke uploade billeder fra min computer) https://photos.google.com/album/AF1QipOUAgg9nASaxlqvuhtxcmzzt9NTvFQEm1tgniOC/photo/AF1QipPs6LzaMJ32jJ2hij6wVeFJJyntsOog4Mg8jAbb Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Eris Besvaret Januar 23, 2017 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2017 Øij hvor er hun bare møglækker:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bernhardiner Besvaret Januar 24, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2017 Skønne billeder som altid :hjerte: Tid er noget underligt noget, på den ene side kan jeg slet ikke forstå, at det allerede er ½ år siden, at de små banditter blev født, jeg synes ikke det er ret længe siden, at jeg stod med 6 små nyfødte "tigerdyr" og på den anden side, så har jeg det som dig, Bianchi har da været her altid. Utroligt hvilken udvikling der sker på ½ år. Her er Ayla få timer gammel (Jeg kan stadig ikke uploade billeder fra min computer) https://photos.google.com/album/AF1QipOUAgg9nASaxlqvuhtxcmzzt9NTvFQEm1tgniOC/photo/AF1QipPs6LzaMJ32jJ2hij6wVeFJJyntsOog4Mg8jAbb Øv kan ikke få lov til at åbne linket. Men ja, tiden er en underlig størrelse, den måtte gerne gå meeeeeget langsomt fra nu af, så jeg kan nyde evigheden sammen med Ayla:lun: Øij hvor er hun bare møglækker:lun: Er helt helt enig med dig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kirsten H Besvaret Januar 24, 2017 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2017 Øv, hvor er jeg træt af de billeder herinde :-( Lige gyldigt hvad jeg gør kan jeg ikke uploade Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bernhardiner Besvaret Januar 24, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2017 Øv, hvor er jeg træt af de billeder herinde :-( Lige gyldigt hvad jeg gør kan jeg ikke uploade Ja det er så træls. Havde taget nogle flere billeder i dag, men kan ikke få lov :-( Nogen gange virker det, andre gange ikke. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kirsten H Besvaret Januar 24, 2017 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2017 Jeg må prøve igen i morgen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Januar 26, 2017 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2017 Hun er simpelthen SÅ fin! Sikke et udtryk altså. Skønne lille fis. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bernhardiner Besvaret Februar 19, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 19, 2017 Næææh, tænk sig at jeg kunne få lov til at lægge billeder op:roll: Nå, men her nyder vi livet. Ayla er knap 7 måneder nu, og er mindst lige så dejlig og uvorn som hun hele tiden har været :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Niels M Besvaret Februar 19, 2017 Rapporter Share Besvaret Februar 19, 2017 @Bernhardiner Long time, no see... Dejligt det går godt med hende/jer! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bernhardiner Besvaret Februar 19, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 19, 2017 @Bernhardiner Long time, no see... Dejligt det går godt med hende/jer! Ja det går bare så godt med hende:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret Februar 19, 2017 Rapporter Share Besvaret Februar 19, 2017 Dejligt at se hende igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Februar 19, 2017 Rapporter Share Besvaret Februar 19, 2017 Hvor er hun blevet mynde elegant Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts