Siri Skrevet Oktober 17, 2016 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2016 Fredag aften begynde Edith opblokning og kl. 24 kom den første store tæve til verden! 390 gram, hvilket er en flot størrelse. Edith er jo en lille tæve. Der var langt mellem hvalpene, formodentlig fordi de var så store, men Edith klarede det i stiv arm! Kl. 7.20 kom den sidste tæve til verden og kuldet var dermed på 5 smukke piger. 4 brune og en stort trefarvet. Edith er en fantastisk mor, hun passer godt på hvalpene og har rigeligt med mælk! De er fede, mætte og glade :hjerte: Og så lidt billeder: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret Oktober 17, 2016 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2016 De er bare SÅ fine. Stort tillykke med dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Oktober 17, 2016 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2016 Små bitte lækre pølser :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Oktober 17, 2016 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2016 Endnu et stort tillykke :klap: er navnene ved at være på plads? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Oktober 17, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2016 Endnu et stort tillykke :klap: er navnene ved at være på plads? Taak!! Navnet på alle i kuldet bliver Spotting Look-at xxxx På den måde trækker jeg Ediths kennelnavn ind i deres navn (Kennel The Look) og det er jo også lidt en anerkendelse til Ediths opdrætter, som valgte at sælge mig en god voksen hund til at starte avl med. Men hvad selve kaldenavnet bliver, det må den nye ejer selv bestemme. Kaldenavnet kommer på stamtavlen! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Oktober 17, 2016 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2016 Tillykke med det fine kuld:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PBC Besvaret Oktober 17, 2016 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2016 Et luksuskuld. Stort tillykke med det. Det er en mega stor fødekasse du har. Hvor stor er den? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Oktober 17, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2016 Et luksuskuld. Stort tillykke med det. Det er en mega stor fødekasse du har. Hvor stor er den? Gigastor! På den måde er der god plads til runstokke og hvalpene kan selv kravle ind og ud af varmelampens område. Og hvad jeg virkelig tænkte over, da vi lavede den: der kan uden problemer sidde en person deri :blink: Kan ikke huske målene, men den er stor! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Oktober 17, 2016 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2016 STORT tillykke med de skønne Spotting Look-at dejligheder. Glæder mig allerede til mere hvalpespam. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kirsten H Besvaret Oktober 17, 2016 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2016 Stort tillykke med det fine kuld :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret Oktober 17, 2016 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2016 Stort tillykke herfra også - sikke nogle fine små klumper :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret Oktober 17, 2016 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2016 Stort tillykke :hjerte: Edith ser noget overrasket ud. Måske hun i virkeligheden også forventede ællinger? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bernhardiner Besvaret Oktober 17, 2016 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2016 Stort tillykke. Hvor ser de bare dejlige ud, og skønt at fødslen gik så godt:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Crazywolf Besvaret Oktober 17, 2016 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2016 Kæmpe stort tillykke med de meget kønne og nuttede hvalpe:lun:. og hvor ser mor Edith dog dejlig ud :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Oktober 17, 2016 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2016 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Niels M Besvaret Oktober 17, 2016 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2016 Kæmpe tillykke herfra også! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret Oktober 18, 2016 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2016 Stort tillykke med de fine små prinsesser:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Oktober 18, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2016 Edith er så dygtig som mor og hvalpene stortrives! I går blev hun lige lidt for træt til jeg var tilfreds, og en anelse stivbenet. Fik straks givet hende 10 ml. calcium og nu er hun på toppen igen. Kalkchock er dælme ikke til at spøge med, så hellere reagere en gang for meget end en gang for lidt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 18, 2016 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2016 Stort tillykke:-D Hvor er de fine:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trixie83 Besvaret Oktober 18, 2016 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2016 Tillykke med de små :hjerte: Hvor er de fine! Er alle afsat på forhånd og beholder du selv? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Oktober 18, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2016 Tillykke med de små :hjerte: Hvor er de fine! Er alle afsat på forhånd og beholder du selv? Alle er afsat og jeg beholder desværre ikke en selv. Vil gerne vente et par år, da jeg jo har to aktive konkurrencehunde nu. Det er rigeligt:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Oktober 31, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2016 Hermed en lille hilsen fra tøserne! De storttrives og var med hjemme ved mine forældre i går. I dag skal jeg sætte hvalpegård op, for nu har de brug for at udforske mere end bare deres store fødekasse! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Oktober 31, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2016 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trixie83 Besvaret Oktober 31, 2016 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2016 Nårh så fine de er Er vild med den brune farve. Mums! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Oktober 31, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2016 Nårh så fine de er Er vild med den brune farve. Mums! Den er også virkelig fin, den brune farve! Det sjove er at de begynder at skifte farve. To bliver meget mørke i den brune farve, og to bliver en smule lysere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts