Trixie83 Besvaret Oktober 31, 2016 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2016 Den er også virkelig fin, den brune farve! Det sjove er at de begynder at skifte farve. To bliver meget mørke i den brune farve, og to bliver en smule lysere. Det bliver spændende at følge. Kan ikke på min telefon se forskel lige nu. Der er bare så mange fine hvalpe for tiden, bliver helt skruk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret Oktober 31, 2016 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2016 Øj de er søde :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret Oktober 31, 2016 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2016 Nøj de er lækre og fine Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissLøven Besvaret Oktober 31, 2016 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2016 Aw :hjerte: Imponerende, et kuld kun med tæver. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Oktober 31, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2016 Ja, det er virkelig vildt med et rent tøsekuld! Men super fint ift. hvalpekøbere, så jeg klager ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hailey Besvaret Oktober 31, 2016 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2016 Nøj! Den 3 farvede er bare så fin ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rakk Besvaret Oktober 31, 2016 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2016 NØJ, hvor er de bare lækre tillykke med dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Oktober 31, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2016 Jeg er også vild med den trefarvede! Hun er lille, hurtig og fremme i skoene. Og smuk! Hun var den første til at spise mine fingre, tisse udenfor kassen og prøve at komme ud af hvalpegården (lidt tidligt, 16 dage gammel!!) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bustertrold Besvaret Oktober 31, 2016 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2016 Tillykke med dem :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bodeval Besvaret November 1, 2016 Rapporter Share Besvaret November 1, 2016 nååå hvor er de søde og smukke tillykke med dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts