AnneMette09 Skrevet Oktober 20, 2016 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2016 Vil lige dele en serie fra Netflix, der hedder "Stranger Things" - den er lidt uhyggelig, men selv en som mig, der hader gysere, er den ikke så slem. Det er i hvert fald en god serie, jeg varmt kan anbefale :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rakk Besvaret Oktober 20, 2016 Rapporter Share Besvaret Oktober 20, 2016 Kan kun være enig. Jeg er dog vild med gysere, og "Stranger Things" er altså bare god Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Oktober 21, 2016 Rapporter Share Besvaret Oktober 21, 2016 Den fangede slet ikke mig :hmm:Men min mand elskede den, og han hader normalt også gysere! Jeg synes den var god, men ikke sådan en jeg gider se mere end en gang Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Oktober 21, 2016 Rapporter Share Besvaret Oktober 21, 2016 Jeg så den, men jeg var ikke begejstret. Den er god til at holde spændingen, og børne-skuespillerne er skønne, men historien er tynd og special effects budgettet har ikke været for stort... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 21, 2016 Rapporter Share Besvaret Oktober 21, 2016 Den var okay, men kun en sæson. Medmindre, der er kommet flere? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Oktober 21, 2016 Rapporter Share Besvaret Oktober 21, 2016 Den var okay, men kun en sæson. Medmindre, der er kommet flere? Den er helt ny, men så vidt jeg ved er der planlagt en sæson 2. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 21, 2016 Rapporter Share Besvaret Oktober 21, 2016 Den er helt ny, men så vidt jeg ved er der planlagt en sæson 2. Ja det har jeg også hørt:-D Og ikke helt ny, det er da ved at være et par måneder siden, at vi så den:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Oktober 21, 2016 Rapporter Share Besvaret Oktober 21, 2016 Ja det har jeg også hørt:-D Og ikke helt ny, det er da ved at være et par måneder siden, at vi så den:-D Jeg mener helt ny, som i at der ikke har været mulighed for at der er mere end 1 sæson. Jeg mener også det er to-tre måneder siden vi så den. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret Oktober 21, 2016 Rapporter Share Besvaret Oktober 21, 2016 Jeg elsker stranger things! synes det er en super serie, og glæder mig til næste sæson :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts