Niels M Skrevet November 11, 2016 Rapporter Share Skrevet November 11, 2016 Nogen der kender et godt gratis program, hvor man kan sløre ansigter eller dele af folk? Jeg har en fed video med Emilie og Aslan i badebassin, men da Emilie ikke har tøj på, ville jeg gerne kunne sløre hende. Disse pædofili tider taget i betragtning... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret November 11, 2016 Rapporter Share Besvaret November 11, 2016 Windows Live Movie Maker kan gøre det, men ikke den alm. Movie Maker. Ellers er der dette tip: http://lifehacker.com/5474789/how-to-blur-out-faces-and-other-portions-of-video Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Valentin01 Besvaret September 29, 2018 Rapporter Share Besvaret September 29, 2018 Det lykkedes fint, men.... erkender at processen er 100% manuel så jeg skal finde et 'Boris Continuum Complete' plug-in eller (?). Øvelse gør mester, så det var ikke forgæves. Så lang tid, at det er hobby, regner jeg ikke med timeforbrug! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts