Sitto Skrevet December 11, 2016 Rapporter Share Skrevet December 11, 2016 Ja hun kan jo lige så godt få hendes egen tråd, når nu hun charmede os til at skrive købskontrakt :blink: Et helt igennem mega lækkert kuld hvalpe på 8 styks. Både i temperament og udseende. De var alle fulde af tillid, gåpåmod og var meget nysgerrige. Nogen faldt til ro før andre, mens vi sad i hvalpegården - Vega var én af de sidste der gik til ro, der er gang i den lille stump.. Morhund var ligeså virkelig sød og imødekommende og samme tid god til at finde ro. Hun virkede alt i alt til at være en virkelig god hund der hvilede godt i sig selv. Og hun har virkelig klaret sit store hvalpekuld til perfektion. Det er hendes første kuld og hun fødte 10 styk! 2 gik dog bort i løbet af de første par dage - det var dog forventet da de blev født en uge for tidligt. Der var simpelthen ikke plads i den lille mave til så mange hvalpe. Og 8 hvalpe der klarede den, er også ret mange for sådan en lille hund. Men hun har virkelig klaret det godt - det er nogle vanvittigt lækre hvalpe hun har fået sig! Ejerne er virkelig søde og vi faldt godt i snak med det samme. De har et økologisk landbrug, så der fik vi lige en rundtur først - og de går virkelig op i at alle deres dyr har det godt. Skønt at se! Den 27/12 som jeg havde set på hvalpelisten, er forkert dato - vi må hente hende d. 22. december hvor hun er 9 uger. :hjerte: De beholder hvalpene til de er 9 uger pga. de er født en uge for tidligt. Og da vi skal have en helt stille og rolig jul hjemme og ikke skal fare rundt til en masse juletamtam, så passer det mig helt fint at vi må hente hende d. 22. så vi begge får den ekstra tid med hende herhjemme. Her er vidunderet. Vi er begge helt og aldeles forelsket, det føles HELT rigtigt og vi glæder os vanvittigt til at vi må hente hende 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissMilladk Besvaret December 11, 2016 Rapporter Share Besvaret December 11, 2016 Tillykke med hende :banan: Det lyder som et supergodt sted, hun kommer fra Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret December 11, 2016 Rapporter Share Besvaret December 11, 2016 Ej, men altså :hjerte: Tillykke med hende :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret December 11, 2016 Rapporter Share Besvaret December 11, 2016 åååhhh hvor er det verdens bedste tråd:lun: Tillykke med hende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret December 11, 2016 Rapporter Share Besvaret December 11, 2016 Stort tillykke med lille Vega, hvor er hun nuttet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret December 11, 2016 Rapporter Share Besvaret December 11, 2016 :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bustertrold Besvaret December 11, 2016 Rapporter Share Besvaret December 11, 2016 Tillykke med Vega, hun ligner virkelig Buster - ham var der også gang i i den alder Lyder som et rigtig skønt sted :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret December 11, 2016 Rapporter Share Besvaret December 11, 2016 Stort tillykke. Hvor er hun lækker. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Niels M Besvaret December 11, 2016 Rapporter Share Besvaret December 11, 2016 Tillykke med hende! Hun ser rigtig dejlig ud! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sitto Besvaret December 11, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 11, 2016 Tusind tak for alle de søde ord Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret December 11, 2016 Rapporter Share Besvaret December 11, 2016 Ej, hvor en DEJLIG tråd at finde. Hvor er jeg glad på jeres vegne! :banan: Kæmpe stort tillykke med lille Vega. Og der er jo ikke lang tid at vente. Jeg glæder mig allerede til at høre om hendes udfoldelser, når hun kommer hjem til jer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret December 11, 2016 Rapporter Share Besvaret December 11, 2016 Ihhh hvor er hun fin! Stort tillykke med hende :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trixie83 Besvaret December 11, 2016 Rapporter Share Besvaret December 11, 2016 Gud hvor er hun lækker Stort tillykke med hende! Er alle hvalpe solgt? (Ikke at vi skal have men man må jo gerne sukke) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sitto Besvaret December 11, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 11, 2016 Gud hvor er hun lækker Stort tillykke med hende! Er alle hvalpe solgt? (Ikke at vi skal have men man må jo gerne sukke) Nej der er 4 drenge ledig og det var lige før Michael havde snuppet en lille dreng OG Vega. Der var en lille basse som var dybt forelsket i Michael, lå i hans skød al tiden, faldt i søvn og nægtede at flytte sig. Michael er solgt :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trixie83 Besvaret December 11, 2016 Rapporter Share Besvaret December 11, 2016 Nej der er 4 drenge ledig og det var lige før Michael havde snuppet en lille dreng OG Vega. Der var en lille basse som var dybt forelsket i Michael, lå i hans skød al tiden, faldt i søvn og nægtede at flytte sig. Michael er solgt :hjerte: Phew kun drenge så tør jeg godt spørge om de har en hjemmeside eller nowet? vi vil kun have tæver her hjemme. Men kunne jo være interesseret hvis de laver kuld igen 5 hunde er da heller ikke noget. Specielt i den størrelse I har Så en dreng til Michael er da passende :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret December 11, 2016 Rapporter Share Besvaret December 11, 2016 Ih tillykke! Jeg tror det er et rigtig godt valg. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kirsten H Besvaret December 11, 2016 Rapporter Share Besvaret December 11, 2016 Tillykke med hende, hvor ser hun lækker ud <3 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 12, 2016 Rapporter Share Besvaret December 12, 2016 Årh så fin:hjerte: stort tillykke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sitto Besvaret December 12, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 12, 2016 Phew kun drenge så tør jeg godt spørge om de har en hjemmeside eller nowet? vi vil kun have tæver her hjemme. Men kunne jo være interesseret hvis de laver kuld igen 5 hunde er da heller ikke noget. Specielt i den størrelse I har Så en dreng til Michael er da passende :blink: Haha jeg tror alligevel at vi tænker at én hvalp og i alt 4 hunde er passende Ingen hjemmeside, men jeg kan da lige dele lidt billeder af de andre hvalpe, så du kan sidde og sukke lidt :hjerte: Du siger bare til hvis du skal have et telefonnummer... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sitto Besvaret December 12, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 12, 2016 Tusind tak allesammen. :hjerte: Der er pludselig lang tid til den 22. december........ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trixie83 Besvaret December 12, 2016 Rapporter Share Besvaret December 12, 2016 årh så lækre alle sammen! Husk masser af billeder når I får prinsessen hjem :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sitto Besvaret December 12, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 12, 2016 årh så lækre alle sammen! Husk masser af billeder når I får prinsessen hjem :blink: Dét kan du tro - det ender med at i bliver trætte af mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hofferne Besvaret December 12, 2016 Rapporter Share Besvaret December 12, 2016 Åhhh, hvor er hun (og alle de andre) dejlig Fantastisk lækker før-julegave..... Tillykke med hende! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sitto Besvaret December 12, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 12, 2016 Åhhh, hvor er hun (og alle de andre) dejlig Fantastisk lækker før-julegave..... Tillykke med hende! Tusind tak :kys: og ja de er virkelig lækre hver og én. Jeg kunne godt være blevet i hvalpekassen sammen med dem indtil d. 22. december - så kunne Michael komme og hente hvalp OG mig med hjem igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret December 12, 2016 Rapporter Share Besvaret December 12, 2016 Ej hvor er de fine. Tillykke med hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts