Gæst DorteDK Besvaret December 22, 2016 Rapporter Share Besvaret December 22, 2016 Jeg siger også glædelig hvalp :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bernhardiner Besvaret December 22, 2016 Rapporter Share Besvaret December 22, 2016 Jubii. I dag, er det i dag, at det er i dag :-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret December 22, 2016 Rapporter Share Besvaret December 22, 2016 Glædelig hvalp <3 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret December 22, 2016 Rapporter Share Besvaret December 22, 2016 Glædelig hvalpedag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trixie83 Besvaret December 22, 2016 Rapporter Share Besvaret December 22, 2016 :banan: Rigtig god tur! Og endnu engang tillykke med prinsessen. Er sikker på I bliver SÅ glade for hende og omvendt :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret December 22, 2016 Rapporter Share Besvaret December 22, 2016 Glædelig hvalp:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Niels M Besvaret December 22, 2016 Rapporter Share Besvaret December 22, 2016 Ja glædelig hvalpedag! Og må vi så snart få en opdatering?! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret December 22, 2016 Rapporter Share Besvaret December 22, 2016 Håber det hele er gået som det skal og at tøserne har taget godt imod Vega Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sitto Besvaret December 22, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 22, 2016 Vi har fået den sejeste og allerbedste hvalp :hjerte: hun klarede den 2 timer lange køretur hjem til UG. Hun blev ikke hverken ked af det eller dårlig tilpas - kun nysgerrig, legesyg og til sidst træt :hjerte: Hun har inspiceret haven og huset med høj hale og nysgerrighed. Hun har hilst på de tre andre tøser og de har taget ret så pænt imod hende. Ayo var forelsket fra 1. øjeblik, Liva & Camy ser hende lige lidt an, men er absolut ikke sure - de skal bare liiige finde ud af hvad det er for en lille størrelse og hvad man kan med sådan én :hmm: men det skal helt sikkert nok blive en succes, det er jeg slet ikke i tvivl om! Og hun er simpelthen så god. Vi holdt ind på en rasteplads på vejen hjem hvor hun tissede med det samme hun blev sat på græsset - herhjemme har hun tisset to gange udenfor og lavet pølser. DØØGTIG! Vega får lige en lur hos Johan sammen med to af sine søskende inde afrejse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Niels M Besvaret December 22, 2016 Rapporter Share Besvaret December 22, 2016 @Sitto Hold kæ.t, hvor er hun bare nuttet og dejligt de andre tager godt imod hende! Tillykke med det lille pus! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kirsten H Besvaret December 22, 2016 Rapporter Share Besvaret December 22, 2016 Hvor er hun yndig <3 Stort tillykke med hende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret December 22, 2016 Rapporter Share Besvaret December 22, 2016 Hvor er hun bare fiiin! og hvor lyder hun helt fantastisk Tillykke med hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret December 22, 2016 Rapporter Share Besvaret December 22, 2016 Stort tillykke hvor er hun da skøn :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret December 22, 2016 Rapporter Share Besvaret December 22, 2016 Hun er simpelthen så køn :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bernhardiner Besvaret December 22, 2016 Rapporter Share Besvaret December 22, 2016 Jamen hun er jo vidunderlig :hjerte: Mange gange tillykke, det hele lyder så dejligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret December 22, 2016 Rapporter Share Besvaret December 22, 2016 Jeg var egentlig på navnet Hallie - men da jeg skrev med @Stjernetosse og hun foreslog Vega, der var jeg ikke i tvivl - Vega var det helt perfekte navn - og Michael var enig med det samme. Og det plejer han ellers ikke at være når jeg foreslår navne og han var heller ikke helt solgt til Hallie - så når nu vi begge var helt vilde med Vega, så kunne det jo ikke blive andet :hjerte: Ih, Hallie er også virkelig sødt. Lækkert at I var enige om navnet... det er også meget nemmere end at man skal til at overbevise om at man har ret. Og så et STORT tillykke med at I har fået hende hjem! :banan: Hvor er hun skøn! Og dejligt at hun har fået en god velkomst - der skal nok blive liv i de tre "gamle" snart. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sitto Besvaret December 22, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 22, 2016 Tak allesammen :kys: trods hun ikke har været vant til at være i møblerne, så har hun lynhurtigt taget konceptet til sig og er ren naturtalent til at sove i arm :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Niels M Besvaret December 22, 2016 Rapporter Share Besvaret December 22, 2016 Tak allesammen :kys: trods hun ikke har været vant til at være i møblerne, så har hun lynhurtigt taget konceptet til sig og er ren naturtalent til at sove i arm :hjerte: [ATTACH=CONFIG]135244[/ATTACH] Sweetheart! Det bliver sjovt imorgen når hun vågner og kommer i tanke om nyt sted, nye hundevenner og nye mennesker. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret December 23, 2016 Rapporter Share Besvaret December 23, 2016 Ej, men altså... Så sød! Hvordan er den første nat gået? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sitto Besvaret December 23, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 23, 2016 Første nat er gået SÅ godt. Hun har sovet helt oppe i hovedet på mig hele natten Vi gik i seng kl. 22.30 - Camy var dog ikke helt enig i at den der lille rotte skulle sove i vores seng... men Camy plejer altid at sove i min fodende eller hos Michael, så jeg sørgede bare for at Vega blev oppe på min hovedpude, og så lagde alle fire sig til at sove. Michael blev kaldt på vagt som vi gik i seng, og kom hjem kl. 01 - der tog vi lige Vega ud hvor hun fik tisset, og så sov hun ellers lige så sødt på min hovedpude indtil kl. 8 imorges Alle hundene er mere interesseret i hende i dag og Camy forsøger at lege med hende - hun ved bare ikke lige heeelt hvordan man kan lege med så lille en hund. Men hun vil gerne så de har allerede smidt en stor del af skepsissen, så det skal nok blive så fint :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret December 23, 2016 Rapporter Share Besvaret December 23, 2016 Tak allesammen :kys: trods hun ikke har været vant til at være i møblerne, så har hun lynhurtigt taget konceptet til sig og er ren naturtalent til at sove i arm :hjerte: [ATTACH=CONFIG]135244[/ATTACH] . Sjovt som nogle ting læres hurtigere end andre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret December 23, 2016 Rapporter Share Besvaret December 23, 2016 Tillykke. Det er bare så rigtigt med en dsg i jeres flok. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret December 23, 2016 Rapporter Share Besvaret December 23, 2016 Jeg var egentlig på navnet Hallie - men da jeg skrev med @Stjernetosse og hun foreslog Vega, der var jeg ikke i tvivl - Vega var det helt perfekte navn - og Michael var enig med det samme. Og det plejer han ellers ikke at være når jeg foreslår navne og han var heller ikke helt solgt til Hallie - så når nu vi begge var helt vilde med Vega, så kunne det jo ikke blive andet :hjerte: Hun får en beagle navnesøster engang Jeg skal nemlig også selv have en Vega en eller anden gang i fremtiden. Så fint navn <3 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret December 23, 2016 Rapporter Share Besvaret December 23, 2016 Første nat er gået SÅ godt. Hun har sovet helt oppe i hovedet på mig hele natten Vi gik i seng kl. 22.30 - Camy var dog ikke helt enig i at den der lille rotte skulle sove i vores seng... men Camy plejer altid at sove i min fodende eller hos Michael, så jeg sørgede bare for at Vega blev oppe på min hovedpude, og så lagde alle fire sig til at sove. Michael blev kaldt på vagt som vi gik i seng, og kom hjem kl. 01 - der tog vi lige Vega ud hvor hun fik tisset, og så sov hun ellers lige så sødt på min hovedpude indtil kl. 8 imorges Alle hundene er mere interesseret i hende i dag og Camy forsøger at lege med hende - hun ved bare ikke lige heeelt hvordan man kan lege med så lille en hund. Men hun vil gerne så de har allerede smidt en stor del af skepsissen, så det skal nok blive så fint :hjerte: Årh <3 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret December 23, 2016 Rapporter Share Besvaret December 23, 2016 Vi har fået den sejeste og allerbedste hvalp :hjerte: hun klarede den 2 timer lange køretur hjem til UG. Hun blev ikke hverken ked af det eller dårlig tilpas - kun nysgerrig, legesyg og til sidst træt :hjerte: Hun har inspiceret haven og huset med høj hale og nysgerrighed. Hun har hilst på de tre andre tøser og de har taget ret så pænt imod hende. Ayo var forelsket fra 1. øjeblik, Liva & Camy ser hende lige lidt an, men er absolut ikke sure - de skal bare liiige finde ud af hvad det er for en lille størrelse og hvad man kan med sådan én :hmm: men det skal helt sikkert nok blive en succes, det er jeg slet ikke i tvivl om! Og hun er simpelthen så god. Vi holdt ind på en rasteplads på vejen hjem hvor hun tissede med det samme hun blev sat på græsset - herhjemme har hun tisset to gange udenfor og lavet pølser. DØØGTIG! Vega får lige en lur hos Johan sammen med to af sine søskende inde afrejse Jeg er en smule forelsket... Skal I snart på marken? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts