Senlolland Skrevet Marts 21, 2017 Rapporter Share Skrevet Marts 21, 2017 Mit navn er Nanna og jeg er 1 1/2 år gammel. Jeg er en Berner Sennen. Jeg søger nyt hjem da mine ejere ikke har tid nok til mig. Jeg vil meget gerne hjem til nogle der har hund. Jeg er vandt til børn, katte, hunde og at køre i bil. Jeg bor på Lolland. Skriv for mere info. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sommer33 Besvaret Marts 22, 2017 Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2017 Hej Jeg er int. Jeg har nr. 20772656 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sommer33 Besvaret Marts 22, 2017 Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2017 Mit navn er Nanna og jeg er 1 1/2 år gammel. Jeg er en Berner Sennen. Jeg søger nyt hjem da mine ejere ikke har tid nok til mig. Jeg vil meget gerne hjem til nogle der har hund. Jeg er vandt til børn, katte, hunde og at køre i bil. Jeg bor på Lolland. Skriv for mere info. Hej Kan ik se om du har fået min besked, jeg er int. Betina 20772656 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Michelle Victoria Hansen Besvaret Marts 23, 2017 Rapporter Share Besvaret Marts 23, 2017 Har du hende stadig? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Senlolland Besvaret Marts 27, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2017 Ja jeg har hende stadig. Har ikke set i havde skrevet. Giver lyd fra mig senere. Mvh Sara Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Senlolland Besvaret Marts 27, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2017 Kontakter dig senere. Havde ikke set du havde skrevet. Mvh Sara Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Vi er interesseret Besvaret April 15, 2017 Rapporter Share Besvaret April 15, 2017 Vi vil gerne høre mere om hende - vi kan kontaktes på 60860883 Mvh Maj-Britt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Berner-sennen ven Besvaret April 19, 2017 Rapporter Share Besvaret April 19, 2017 hej senlolland vi er en familie der har haft Berner sennen i ca 9 år så vi kender racen rigtig godt, hos os kommer hun ikke til at gå alene da vi har berner i forvejen og hun kommer til at gå frit rundt på grunden som er 24000 m2 vi har heste, katte og en enkel ged. Er hun med stamtavle og i evt. hvilken forening. Kontakt mig venligst for yderligere snak på tlf 24 40 72 33 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts