Cocos mor Skrevet Juli 28, 2017 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2017 Hejsa! Min lille hund på 1 år blev steriliseret for små 4 uger siden. Alt gik fint og hun har ikke været videre mærket af det. Idag har jeg haft hende til dyrelægen, da hun var begyndt at bløde en lille smule + der kommer en lille smule brunt slim når hun tisser. Dyrelægen sagde at det godt kunne forekomme nogle uger efter steriliseringen. Jeg er dog stadig lidt bekymret for det. Så vil lige høre om andre har oplevet det efter sterilisering? Derudover tisser hun også en del (ca. 4-5 gange på en 45 min. Gåtur). Gør jeres tæver også det? Hun gjorde det også før hun blev steriliseret og er undersøgt for blærebetændelse og der var ikke noget. Det skal lige siges at udover ovenstående symptomer er hun helt som hun plejer. Spiser og drikker normalt og suser rundt og leger. Så hun er ikke dårlig eller noget. Håber at høre fra andre med samme oplevelse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Cocos mor Besvaret Juli 29, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2017 Jamen så er det nok bare helt normalt for nogle tæver😀 Min letter også ben indimellem 😂. Troede egentlig bare det stoppede efter steriliseringen men åbenbart ikke. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Juli 30, 2017 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2017 Min den ene, som er steriliseret med kikkert, havde også lidt brunligt udflåd i tiden efter operationen. Jeg tror det forsvandt efter nogle uger dog. Hun har altid tisset hyppigt på ture, og letter også ben - drøncharmerende og meget feminint 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret Juli 30, 2017 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2017 Loui er steriliseret, tisser hyppigt og letter mindst et bagben - nogle gange har hun også (ved en forglemmelse?) lettet det andet, men så kræver det også koncentration at tisse samtidig 3 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Cocos mor Besvaret Juli 30, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2017 Tusind tak for jeres svar. Haha @nr 49 hvor er hun skøn men ja det kræver da lige lidt 😁 @AnneMangetal forsvandt det udflåd af sig selv eller fik i gjort noget ved det? Haha ja mega feminint at lette ben må man sige🤣 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Juli 30, 2017 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2017 1 time siden, Cocos mor skrev: Tusind tak for jeres svar. Haha @nr 49 hvor er hun skøn men ja det kræver da lige lidt 😁 @AnneMangetal forsvandt det udflåd af sig selv eller fik i gjort noget ved det? Haha ja mega feminint at lette ben må man sige🤣 Det forsvandt af sig selv. Jeg husker en meget akavet samtale med dyrlægen, hvor han sagde "vagina" virkelig mange gange, og jeg tænkte, at hvis du siger det én gang til, så lægger jeg på 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juli 31, 2017 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2017 Jeg har også haft et par tæver der tisse-markerede med eller uden lettet ben. Hvis alt andet virker normalt - god appetit, frisk og frejdig og ingen feber, så ville jeg slet ikke være bekymret. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret August 5, 2017 Rapporter Share Besvaret August 5, 2017 hanhunde stopper jo heller ikke med at lette ben fordi de bliver kastreret. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts