Buddyersød Skrevet August 4, 2017 Rapporter Share Skrevet August 4, 2017 Hej alle. Ville lige høre om I ved noget om, om man godt må parre en hanhund, hvor den ene testikel var på plads som lille, men den anden faldt først på plads, da han var omkring 5 måneder eller om det er en dårlig idé? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret August 8, 2017 Rapporter Share Besvaret August 8, 2017 Jeg ved personligt ikke meget om reglerne for den slags, hvad med at tjekke med din raceklub? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Miss_M Besvaret August 8, 2017 Rapporter Share Besvaret August 8, 2017 Tænker også det er en god ide at høre ad hos specialklubben og dem der er i avlsrådet der. Som udgangspunkt er han jo ikke kryptorchid når nu begge sten er nede, men jeg ville som minimum undersøge med resten af hans søskende og resten af familien om der er tilfælde af kryptorkisme, når den nu er kommet ned så sent. Det kan jo være arveligt og det er sådan liiiiige til den sene side den sidste sten er kommet ned. Men er ikke vildt inde i det, så ja.... Spørg avlsrådet i racens specialklub. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Alfen Besvaret August 8, 2017 Rapporter Share Besvaret August 8, 2017 På 4/8/2017 den 17:45 , Buddyersød skrev: Hej alle. Ville lige høre om I ved noget om, om man godt må parre en hanhund, hvor den ene testikel var på plads som lille, men den anden faldt først på plads, da han var omkring 5 måneder eller om det er en dårlig idé? Hvis stenene er ned "må" man godt, men det er bestemt ikke nogen god ide efter min mening, sent nedfaldene sten ses ofte i linjer med mange hunde som mangler sten;( Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts