Fcb83 Skrevet December 21, 2017 Rapporter Share Skrevet December 21, 2017 Hej Når Saxo skal besørge/lave nr. 2 Sidder han ikke stille, men bevæger sig rundt imens. Er der nogen der har erfaringer med det? Ville ønske han kunne sidde stille imens, han har altid gjort det og han er 8 mdr. nu. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissMilladk Besvaret December 21, 2017 Rapporter Share Besvaret December 21, 2017 31 minutter siden, Fcb83 skrev: Hej Når Saxo skal besørge/lave nr. 2 Sidder han ikke stille, men bevæger sig rundt imens. Er der nogen der har erfaringer med det? Ville ønske han kunne sidde stille imens, han har altid gjort det og han er 8 mdr. nu. En af mine tidligere kolleger havde 2 labrador-tæver, og den ene gjorde det også altid. Jeg tror bare, det er nogle hundes måde at gøre det på, selvom det ser lidt skørt ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Alfen Besvaret December 21, 2017 Rapporter Share Besvaret December 21, 2017 Det er der faktisk rigtig mange hunde som gør, jeg plejer at kalde dem møjspredere det er ikke så sjovt når der skal samles op Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret December 21, 2017 Rapporter Share Besvaret December 21, 2017 Mine gør det et sted men min søsters lab han gør som din. Jeg plejer at sige han laver punktumer men ja rigtig træls at samle op. Jeg tror bare ikke man kan lave om på det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret December 24, 2017 Rapporter Share Besvaret December 24, 2017 Hej, Min berner bevægede sig altid når han skulle besørge. Jeg tror, som en anden også siger, at det var fordi han var travlt i gang med at snuse . V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts