Steelduckii Skrevet Marts 1, 2018 Rapporter Share Skrevet Marts 1, 2018 Hej, kender I nogle hjemmesider hvor man kan søge på hundens mikroship nr? Jeg har prøvet Europetnet, men den kan ikke finde numret. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Beaglepack Besvaret Marts 1, 2018 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2018 Hunden er (forhåbentlig) registreret i hunde registeret? http://www.hunderegister.dk/find-din-hund.aspx Alternativ DKK - hvis hunden har stamtavle Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret Marts 1, 2018 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2018 Kan man måske se noget på dansk hunde register? Jeg ved ikke lige hvad info du søger, men umiddelbart er det mit bedste bud ellers måske dyrlægen kan se mere når de tjekker chip? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Steelduckii Besvaret Marts 1, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2018 Åhh fedt, tusinde tak for hjælpen - jeg blev meget klogere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts