Gryn Besvaret December 23, 2008 Rapporter Share Besvaret December 23, 2008 Vi ønsker jer alle en rigtig glædelig jul. Jan, Gryn og Groa. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kennel-Harmo9 Besvaret December 23, 2008 Rapporter Share Besvaret December 23, 2008 Jeg vil oss lige sende en julehilsen herinde, håber i alle må nyde helligdagene inden de igen er over. Glædelig Jul, samt et rigtig godt Nytår til jer alle. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret December 23, 2008 Rapporter Share Besvaret December 23, 2008 Rigtig Glædelig Jul til alle på HF. kh a9 & Jacki Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret December 23, 2008 Rapporter Share Besvaret December 23, 2008 Glædelig jul tilbage og ud til alle jer andre her på HF... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 23, 2008 Rapporter Share Besvaret December 23, 2008 Glædelig jul Godt nytår Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dipy Besvaret December 23, 2008 Rapporter Share Besvaret December 23, 2008 Jeg vil da også lige ønske Glædelig Jul og Godt nytår til alle her på Hunde-forum Mange hilsner Gitte og Bosley Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Jørgen Larsen Besvaret December 23, 2008 Rapporter Share Besvaret December 23, 2008 Også en god jul til alle her fra Laika og mig og et rigtigt godt nytår og glæder os til nogle vilde debatter i år 2009 med jer alle :klovn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret December 23, 2008 Rapporter Share Besvaret December 23, 2008 Også glædelig jul og godt nytår skal lyde fra mig til jer. Det har været en fornøjelse at finde denne side. Glæder mig til flere debatter og gåturer i år 2009. Håber alle med 2 og 4 ben får en dejlig jul. Hilsen Fox, Sookie og Alto Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Søs Besvaret December 23, 2008 Rapporter Share Besvaret December 23, 2008 Jeg vil også gerne benytte lejligheden til at ønske Jer alle en glædelig jul og et lykkebringende nytår. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret December 23, 2008 Rapporter Share Besvaret December 23, 2008 Rigtig glædelig jul til jer alle - Tanten & Co. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret December 23, 2008 Rapporter Share Besvaret December 23, 2008 Glædelig jul allesammen:vinken: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret December 24, 2008 Rapporter Share Besvaret December 24, 2008 Glædelig jul til jer alle håber I får en hyggelig aften. hilsen Tanja og Buddy Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Karumski Besvaret December 24, 2008 Rapporter Share Besvaret December 24, 2008 Jeg vil også lige ønske Jer alle sammen en rigtig glædelig jul og et lykkeligt nytår. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret December 24, 2008 Rapporter Share Besvaret December 24, 2008 Ja, det er godt med jeres glædelig dit og dat. Her kommer man træt hjem fra en hel halv times arbejde og mor er her endnu ikke med julemaden og jeg er SUUUULLLLTEEEEN !!!!!! Arghs, mine trame skriiiiiger...maaaaaad...nuuuuuuu....eller deromkring Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ThomasTBO Besvaret December 24, 2008 Rapporter Share Besvaret December 24, 2008 Glædelig jul, allesammen. Håber I får en hyggelig aften. (jule)hilsen fra Tika & Thomas Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 24, 2008 Rapporter Share Besvaret December 24, 2008 Ja, det er godt med jeres glædelig dit og dat. Her kommer man træt hjem fra en hel halv times arbejde og mor er her endnu ikke med julemaden og jeg er SUUUULLLLTEEEEN !!!!!! Arghs, mine trame skriiiiiger...maaaaaad...nuuuuuuu....eller deromkring :hmm: en halv times arbjde? Hvad hulen laver du som præst? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret December 24, 2008 Rapporter Share Besvaret December 24, 2008 :hmm: en halv times arbjde? Hvad hulen laver du som præst? Jeg holdt en hel julegudstjeneste = en halv times arbejde . Ja-ja, men man skal jo heller ikke drive rovdrift på den stakkels menighed juleaften og vi har gudstjeneste hver time om eftermiddagen i dag (3 stk), så en halv time til tjenesten og en halv time til oprydning, skifte lys på juletræerne osv og så om igen og en gang til og jeg havde så fornøjelsen af den sidste i dag kl. 16.30. Min kollega sled sig igennem resten. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lillefod Besvaret December 25, 2008 Rapporter Share Besvaret December 25, 2008 Glædelig jul til jer alle håber I får en hyggelig aften. hilsen Tanja og Buddy Sejt!!! En T-HANSEN Rudolf... :mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 25, 2008 Rapporter Share Besvaret December 25, 2008 Jeg holdt en hel julegudstjeneste = en halv times arbejde . Ja-ja, men man skal jo heller ikke drive rovdrift på den stakkels menighed juleaften og vi har gudstjeneste hver time om eftermiddagen i dag (3 stk), så en halv time til tjenesten og en halv time til oprydning, skifte lys på juletræerne osv og så om igen og en gang til og jeg havde så fornøjelsen af den sidste i dag kl. 16.30. Min kollega sled sig igennem resten. :5up: Det lyder til at over komme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts