Gæst Priceman Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Så er det ved den tid igen. I ønskes alle en god jul [ATTACH]4148[/ATTACH] [ATTACH]4147[/ATTACH] og et godt nytår. [ATTACH]4149[/ATTACH] Osse fra Tex. [ATTACH]4151[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret November 30, 2008 Rapporter Share Besvaret November 30, 2008 Tak og i lige måde - også til Priceman Hvor bliver du iøvrigt af? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 30, 2008 Rapporter Share Besvaret November 30, 2008 Tak og i lige måde Hvad bedriver du tiden med? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret November 30, 2008 Rapporter Share Besvaret November 30, 2008 Du er da ude i god tid, det må man give dig :blink: Men tak og i lige måde 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Priceman Besvaret December 1, 2008 Rapporter Share Besvaret December 1, 2008 Tak og i lige måde - også til Priceman Hvor bliver du iøvrigt af? Jamen jeg er jo lige her. Har lige været lidt nede. (osse pc- mæssigt) you know. Jeg havde nu tænkt tråden som en generel hilsetråd for alle til alle. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Jørgen Larsen Besvaret December 2, 2008 Rapporter Share Besvaret December 2, 2008 Alle her på HF ønskes en rigtig glædelig jul samt et godt år 2009 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst azza Besvaret December 2, 2008 Rapporter Share Besvaret December 2, 2008 Tak og i lige måde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret December 2, 2008 Rapporter Share Besvaret December 2, 2008 I lige måde Priceman Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst misiek Besvaret December 3, 2008 Rapporter Share Besvaret December 3, 2008 Tak . Og ilm [ATTACH]4215[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret December 3, 2008 Rapporter Share Besvaret December 3, 2008 Hvor de gode alle jeres julehilsener, jeg harogså et som jeg gerne vil dele med jer med ønske om en god jul til alle mennesker og dyr Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst milder batmusen Besvaret December 3, 2008 Rapporter Share Besvaret December 3, 2008 takker og mange julehilsner tilbage:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DKWiechert Besvaret December 3, 2008 Rapporter Share Besvaret December 3, 2008 Glædelig jul og godt nytår til alle, fra mig også da Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Priceman Besvaret December 3, 2008 Rapporter Share Besvaret December 3, 2008 Glædelig jul og godt nytår til alle, fra mig også da HEHEHEHE Det er god humor... Tak for den. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lillefod Besvaret December 5, 2008 Rapporter Share Besvaret December 5, 2008 Det er da først jul når jeg har juleferie d. 18. kl 17.15 Men glædelig jul når den tid kommer Husk at ringe til Julemanden :blink: 70 24 12 07 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Priceman Besvaret December 5, 2008 Rapporter Share Besvaret December 5, 2008 Det er da først jul når jeg har juleferie d. 18. kl 17.15 Men glædelig jul når den tid kommer Husk at ringe til Julemanden :blink: 70 24 12 07 Juleferien starter sgu da først d. 23 kl 15.00. (desværre) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 5, 2008 Rapporter Share Besvaret December 5, 2008 Juleferien starter sgu da først d. 23 kl 15.00. (desværre) den 19 kl 15 og vare lige indtil d 4 januar Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret December 5, 2008 Rapporter Share Besvaret December 5, 2008 Skal hilse fra sej-jyde og sige ferien starter fredag d. 19. kl 7:00 og varer til mandag d.5. jan. kl. 23:00 Glædelig jul. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Priceman Besvaret December 6, 2008 Rapporter Share Besvaret December 6, 2008 Skal hilse fra sej-jyde og sige ferien starter fredag d. 19. kl 7:00 og varer til mandag d.5. jan. kl. 23:00 Glædelig jul. Ved i hvad?? Jeg syntes bare i skal holde ferie. Så skal jeg om mine lidelsesfæller nok holde landet igang så længe. Også d. 29 og 30 dec. It´s a dirty job, but somebody got to do it. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret December 6, 2008 Rapporter Share Besvaret December 6, 2008 Ved i hvad??Jeg syntes bare i skal holde ferie. Så skal jeg om mine lidelsesfæller nok holde landet igang så længe. Også d. 29 og 30 dec. It´s a dirty job, but somebody got to do it. Nååå lille pus da :ae::ae: Sidste år holdt jeg juleferie d. 24/12 kl ca. 15.30 og så var den ellers slut igen d. 26/12 kl. ca 8.30 Nytårsaften holdt jeg fri kl. 17.00 - Juuhuuuu en fest og møste på arbejde igen d. 2/1 kl. lort om morgnen Men i år tror jeg jeg holder ferie fra fredag d. 19/12 og lige indtil mandag d. 5/1 - Dog skal jeg lige på arbejde lørdag d. 27/12 og søndag d. 28/12 God jul til jer alle Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret December 6, 2008 Rapporter Share Besvaret December 6, 2008 Ved i hvad??Jeg syntes bare i skal holde ferie. Så skal jeg om mine lidelsesfæller nok holde landet igang så længe. Også d. 29 og 30 dec. It´s a dirty job, but somebody got to do it. :ae: jeg ved hvordan det er, har prøvet at komme hjem den 24. kl 12 og køre igen den 26. om aftenen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret December 23, 2008 Rapporter Share Besvaret December 23, 2008 Også en glædelig Jul fra os på Fyn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret December 23, 2008 Rapporter Share Besvaret December 23, 2008 Jeg vil da også lige ønske jer allesammen en Glædelig Jul. Vi holder den allerede idag,... det er ikke sådan når det skal gå op med alles vagtplaner. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Vivi Besvaret December 23, 2008 Rapporter Share Besvaret December 23, 2008 Glædelig jul til alle herinde! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst azza Besvaret December 23, 2008 Rapporter Share Besvaret December 23, 2008 En super julehilsen fra Ribe!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret December 23, 2008 Rapporter Share Besvaret December 23, 2008 Pelle og jeg ønsker jer alle en velsignet og fredelig jul og et lykkeligt og fremgangsrigt 2009. Kærligst Pelle og Irene Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts