PinPoynter Skrevet December 1, 2008 Rapporter Share Skrevet December 1, 2008 Men jeg har ikke nogen selv før senere i dag :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret December 1, 2008 Rapporter Share Besvaret December 1, 2008 Vi glæder os til at se dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 1, 2008 Rapporter Share Besvaret December 1, 2008 Men jeg har ikke nogen selv før senere i dag :blink: Dem glæder jeg mig til at se... de dejlige ulvepiger. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret December 1, 2008 Rapporter Share Besvaret December 1, 2008 Men jeg har ikke nogen selv før senere i dag :blink: Øv, det plejer at være mig der laver de tråde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 1, 2008 Rapporter Share Besvaret December 1, 2008 Øv, det plejer at være mig der laver de tråde :ae: så kan du lave Januar :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret December 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 1, 2008 Jeg glemte mit kamera :roll: :roll: :roll: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret December 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 1, 2008 Øv, det plejer at være mig der laver de tråde jeg vidste ikke at det kun var specielle personer der måtte starte disse tråde. Skal nok lade være med at gøre det igen. Eller i hvertfald kun starte en hvis jeg rent faktisk har haft gang i mit kamera :nar: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret December 1, 2008 Rapporter Share Besvaret December 1, 2008 jeg vidste ikke at det kun var specielle personer der måtte starte disse tråde. Skal nok lade være med at gøre det igen. Eller i hvertfald kun starte en hvis jeg rent faktisk har haft gang i mit kamera :nar: et er kun for sjov Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 1, 2008 Rapporter Share Besvaret December 1, 2008 Piger, det er en billed tråd :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret December 1, 2008 Rapporter Share Besvaret December 1, 2008 Piger, det er en billed tråd :blink: OK, hvor er dit billede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret December 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 1, 2008 et lille hurtigt et så :blink: en meget træt Akita after dagens super dejlige gå-tur Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 2, 2008 Rapporter Share Besvaret December 2, 2008 et lille hurtigt et så :blink: en meget træt Akita after dagens super dejlige gå-tur Dyyyyyyygtiiiiiiiiiiiiiiiiig Nogen ser en lille bitte smule træt ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret December 2, 2008 Rapporter Share Besvaret December 2, 2008 et lille hurtigt et så :blink: en meget træt Akita after dagens super dejlige gå-tur Kan din mand få lov til at være i sofaen, uden at han behøver at møve sig ind Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret December 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 2, 2008 han var der først, det var Akita der møvede :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret December 2, 2008 Rapporter Share Besvaret December 2, 2008 et lille hurtigt et så :blink: en meget træt Akita after dagens super dejlige gå-tur Hvor søde de er. Hun er godt nok sød helt krøllet sammen, træt og veltilfreds. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret December 3, 2008 Rapporter Share Besvaret December 3, 2008 God jul herfra [ATTACH]4207[/ATTACH] 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret December 3, 2008 Rapporter Share Besvaret December 3, 2008 nøøøøj hvro godt - årets julekort af Dumle:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 3, 2008 Rapporter Share Besvaret December 3, 2008 God juld herfra [ATTACH]4207[/ATTACH] Dumle må gerne lige komme forbi her og vise Aslan at man har den på hovedet og ikke i munden Kæft hvor er dumle bare overskøn med nissehue på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret December 3, 2008 Rapporter Share Besvaret December 3, 2008 nøøøøj hvro godt - årets julekort af Dumle:-D Dumle må gerne lige komme forbi her og vise Aslan at man har den på hovedet og ikke i munden Kæft hvor er dumle bare overskøn med nissehue på Tak skal i have :kys: jeg er også ret vild med det billede Aslan: Han ville også æde den de første mange gange, men så kom jeg i tanke om at det da egentligt var en god tålmodigheds øvelse og så gik vi igang med at øve, den fik også kun liiige lov at sidde mens billedet blev taget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret December 3, 2008 Rapporter Share Besvaret December 3, 2008 God juld herfra [ATTACH]4207[/ATTACH] Skønt julebillede. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 3, 2008 Rapporter Share Besvaret December 3, 2008 God jul herfra [ATTACH]4207[/ATTACH] Fantastisk billede af Dumle. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret December 3, 2008 Rapporter Share Besvaret December 3, 2008 Faktisk fra i lørdags, men der er simpelthen ikke nok billeder i denne BILLEDEtråd!!! Og så fra i dag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret December 3, 2008 Rapporter Share Besvaret December 3, 2008 fedt med et billede hvor der er en rulle høm høm poser i forgrunden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret December 3, 2008 Rapporter Share Besvaret December 3, 2008 fedt med et billede hvor der er en rulle høm høm poser i forgrunden Det er poser til de "gode" svampe :mums:::mums: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret December 3, 2008 Rapporter Share Besvaret December 3, 2008 fedt med et billede hvor der er en rulle høm høm poser i forgrunden jamen man er vel et forbillede :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts