PinPoynter Besvaret December 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 3, 2008 HAILEY SE HER!!!! Savannah er med til hygge et par hyggebilleder fra i formiddag hvor jeg plejede min hovedpine. og efter Savannah og jeg var stået op igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret December 3, 2008 Rapporter Share Besvaret December 3, 2008 Dejlige billeder i denne tråd. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret December 3, 2008 Rapporter Share Besvaret December 3, 2008 jeg er egentlig ret imponeret over hvor mange væsener i kan være i den sofa af gangen Har i overvejet at købe en større? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret December 3, 2008 Rapporter Share Besvaret December 3, 2008 jeg er egentlig ret imponeret over hvor mange væsener i kan være i den sofa af gangen Har i overvejet at købe en større? Hvofor skulle de det. :blink: Der lader til at være god plads. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret December 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 4, 2008 jeg er egentlig ret imponeret over hvor mange væsener i kan være i den sofa af gangen Har i overvejet at købe en større? der er ikke rigtig plads til en større, og denne var gratis fra Freecycle :blink: Hvofor skulle de det. :blink: Der lader til at være god plads. ja, lige præcis, hihi.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 4, 2008 Rapporter Share Besvaret December 4, 2008 HAILEY SE HER!!!! Savannah er med til hygge et par hyggebilleder fra i formiddag hvor jeg plejede min hovedpine. og efter Savannah og jeg var stået op igen Hvor ser det bare kanonhyggeligt ud. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret December 4, 2008 Rapporter Share Besvaret December 4, 2008 "Laver I noget spændende derude? Eller skal jeg bare sove videre?" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret December 4, 2008 Rapporter Share Besvaret December 4, 2008 "Laver I noget spændende derude? Eller skal jeg bare sove videre?" Årh hvor er hun sød! Sådanne billeder har jeg også mange af, af Sittomusen.. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret December 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 4, 2008 Karla :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret December 4, 2008 Rapporter Share Besvaret December 4, 2008 "Laver I noget spændende derude? Eller skal jeg bare sove videre?" Nårh Det er da julehygge Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret December 4, 2008 Rapporter Share Besvaret December 4, 2008 @ Karla!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret December 4, 2008 Rapporter Share Besvaret December 4, 2008 .. nårh ja, og skønne billeder i tråden! (Blev lige så revet med af karla-billedet ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 5, 2008 Rapporter Share Besvaret December 5, 2008 "Laver I noget spændende derude? Eller skal jeg bare sove videre?" Aslan spørger om Karla vil være hans sweetheart Hun er altså sådanne en dejlig lille pige :hjerte: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret December 5, 2008 Rapporter Share Besvaret December 5, 2008 Aslan spørger om Karla vil være hans sweetheart Hun er altså sådanne en dejlig lille pige :hjerte: ja da så længe han er obs på at der er langt ned og møsse :hjerte: til gengæld er hun ferm til at stå på bagben Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 5, 2008 Rapporter Share Besvaret December 5, 2008 ja da så længe han er obs på at der er langt ned og møsse :hjerte: til gengæld er hun ferm til at stå på bagben JAmen såååååååååå skal de to nok finde ud af det :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret December 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 7, 2008 :hjerte: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret December 7, 2008 Rapporter Share Besvaret December 7, 2008 :hjerte: Nøøøøøj :mums: P.s.: Hvordan pokker har du lavet det der sort/hvid og så alligevel ikke??? Det ser sgu godt ud! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret December 7, 2008 Rapporter Share Besvaret December 7, 2008 Har jeg misforstået noget, eller kan man bare ligger billeder herind, som er taget i december? I såfald... Jeg er så vild med det her billeder. Han ser bare så bedårende ud ! Forresten Pinpoynter, nej hvor er det smukt det dér Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret December 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 7, 2008 Ej Adele, han er da for nuttet!! Nøøøøøj :mums: P.s.: Hvordan pokker har du lavet det der sort/hvid og så alligevel ikke??? Det ser sgu godt ud! :5up: kopiere dele af billedet og lægger dem ovenpå en kopi som jeg har lavet sort/hvid, det er den nemmeste måde jeg kender. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret December 7, 2008 Rapporter Share Besvaret December 7, 2008 Ej Adele, han er da for nuttet!! kopiere dele af billedet og lægger dem ovenpå en kopi som jeg har lavet sort/hvid, det er den nemmeste måde jeg kender. Tak, det ser super godt ud!!! Det giver en helt speciel effekt :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret December 7, 2008 Rapporter Share Besvaret December 7, 2008 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret December 7, 2008 Rapporter Share Besvaret December 7, 2008 Sheila vinker! Taget igår aftes:) Og så fra en aften i sofaen. Der er ALTID plads til sheila, det handler bare om at indtage den rigtige stilling;-)Og mysla kan også Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret December 7, 2008 Rapporter Share Besvaret December 7, 2008 :hjerte: Wauw det er flot :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret December 7, 2008 Rapporter Share Besvaret December 7, 2008 Har jeg misforstået noget, eller kan man bare ligger billeder herind, som er taget i december? I såfald... Jeg er så vild med det her billeder. Han ser bare så bedårende ud ! Forresten Pinpoynter, nej hvor er det smukt det dér Nemlig :blink: og Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret December 7, 2008 Rapporter Share Besvaret December 7, 2008 Sheila vinker! Taget igår aftes:) Og så fra en aften i sofaen. Der er ALTID plads til sheila, det handler bare om at indtage den rigtige stilling;-)Og mysla kan også Ja hun forstår rigtig og være hyggehund, var hun jo også til hundetræf da hun sad på bænken og hyggede De er dejlige begge to Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts