Nollike Besvaret December 10, 2008 Rapporter Share Besvaret December 10, 2008 He he, jeg fik taget julebilleder af Noomi i går og sidder nu og kæmper med at vælge ud til postkort Det er sgu ikke så nemt endda Nå, men jeg syntes at I skulle se nogle af dem, hun ser godt nok lidt bøvet ud her og der, men jeg synes at det er sjove billeder alligevel :blink: 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret December 10, 2008 Rapporter Share Besvaret December 10, 2008 He he, jeg fik taget julebilleder af Noomi i går og sidder nu og kæmper med at vælge ud til postkort Det er sgu ikke så nemt endda Nå, men jeg syntes at I skulle se nogle af dem, hun ser godt nok lidt bøvet ud her og der, men jeg synes at det er sjove billeder alligevel :blink: det sidste billed er da for lækkert var da også på tide vi nok billeder af tøsen (altså noomi :blink:) Hun er totalt møsseklar.... men dog ikek alle billeder hun ser ud til at nyde den udklædning der :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret December 10, 2008 Rapporter Share Besvaret December 10, 2008 Ahahahah - Jeg vil have nummer to som julekort!! Hold kæft det er godt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret December 10, 2008 Rapporter Share Besvaret December 10, 2008 det sidste billed er da for lækkert var da også på tide vi nok billeder af tøsen (altså noomi :blink:) Hun er totalt møsseklar.... men dog ikek alle billeder hun ser ud til at nyde den udklædning der :hmm: Nej, det er det jeg synes der er så skægt Jeg overvejede seriøst at sætte det på julekortene en kort overgang, men det er nok ikke alle der kan se det sjove i det... :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret December 10, 2008 Rapporter Share Besvaret December 10, 2008 Jeg synes nummer 4 er for kært Noomi må gerne være rensdyr juleaften hos mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret December 10, 2008 Rapporter Share Besvaret December 10, 2008 Jeg stemmer for 3 eller 4 :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 10, 2008 Rapporter Share Besvaret December 10, 2008 Jeg er helt færdig over nr. 2 - det ville jeg gerne have som julekort, hvis det var mig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 10, 2008 Rapporter Share Besvaret December 10, 2008 He he, jeg fik taget julebilleder af Noomi i går og sidder nu og kæmper med at vælge ud til postkort Det er sgu ikke så nemt endda Nå, men jeg syntes at I skulle se nogle af dem, hun ser godt nok lidt bøvet ud her og der, men jeg synes at det er sjove billeder alligevel :blink: Hvor har du en over lækker hund, karma til Noomi for at hun finder sig i dig!!!! Heldigv is for os :blink: 3 eller 4 Hvor er hun absolut bare dejlig. Og tak til nollike for et kæmpe smil på en træls dag. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret December 10, 2008 Rapporter Share Besvaret December 10, 2008 Jeg er helt færdig over nr. 2 - det ville jeg gerne have som julekort, hvis det var mig. Hit med adressen, så skal du få det :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret December 10, 2008 Rapporter Share Besvaret December 10, 2008 He he, jeg fik taget julebilleder af Noomi i går og sidder nu og kæmper med at vælge ud til postkort Det er sgu ikke så nemt endda Nå, men jeg syntes at I skulle se nogle af dem, hun ser godt nok lidt bøvet ud her og der, men jeg synes at det er sjove billeder alligevel :blink: Husk jeg skal have et:engel: stemmer på nummer to Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret December 10, 2008 Rapporter Share Besvaret December 10, 2008 Hvor har du en over lækker hund, karma til Noomi for at hun finder sig i dig!!!! Heldigv is for os :blink: 3 eller 4 Hvor er hun absolut bare dejlig. Og tak til nollike for et kæmpe smil på en træls dag. Det gjorde hun jo så heller ikke helt Jeg har adskillige hvor hun lige har fået vippet hornene af og sådan Dem sætter jeg på på et andet tidspunkt :blink: Nå, jeg må videre i dagens tekst, det holdt hårdt at vælge, så jeg endte op med 4 forskellige slags SÅ har jeg da også nok, eftersom det mindste antal man kan bestille er 10...! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret December 10, 2008 Rapporter Share Besvaret December 10, 2008 Husk jeg skal have et:engel: stemmer på nummer to Hvor bliver mit af???? Du skal nok få nr. 2! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 10, 2008 Rapporter Share Besvaret December 10, 2008 Det gjorde hun jo så heller ikke helt Jeg har adskillige hvor hun lige har fået vippet hornene af og sådan Dem sætter jeg på på et andet tidspunkt :blink: Nå, jeg må videre i dagens tekst, det holdt hårdt at vælge, så jeg endte op med 4 forskellige slags SÅ har jeg da også nok, eftersom det mindste antal man kan bestille er 10...! Hvis du ender med at have et billed for meget, så vil aslan sikkert gerne be om et :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret December 10, 2008 Rapporter Share Besvaret December 10, 2008 Hvor bliver mit af???? Ja altså..fotohandleren skal jo lige have dem klar til mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret December 10, 2008 Rapporter Share Besvaret December 10, 2008 Hvis du ender med at have et billed for meget, så vil aslan sikkert gerne be om et :blink: Kommer der et retur så? Spørger Noomi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret December 10, 2008 Rapporter Share Besvaret December 10, 2008 Ja altså..fotohandleren skal jo lige have dem klar til mig Nårh, jeg troede at du allerede HAVDE sendt ud og at jeg var blevet snydt Så venter jeg bare lidt endnu Mine bliver altså ikke få fancy, jeg startede hos VistaPrint, men da de skulle have 100,- i forsendelse + x antal mange penge alt efter hvor hurtigt (eller rettere langsomt det skulle gå, de skulle have 172,- oven i hatten hvis man skulle have dem inden for 3 dage ) så bestilte jeg hos Bilka i stedet. Men så kunne jeg også få flere forskellige slags :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret December 10, 2008 Rapporter Share Besvaret December 10, 2008 Nå, jeg er ude, jeg skal nå en masse... Vi snakkes ved Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 10, 2008 Rapporter Share Besvaret December 10, 2008 Kommer der et retur så? Spørger Noomi Det kan man jo aldrig vide Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 10, 2008 Rapporter Share Besvaret December 10, 2008 Hit med adressen, så skal du få det :blink: Må jeg godt få et, selvom jeg ikke selv laver julekort? Hurraaaaa!!! Jeg sender lige adressen i en pb. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret December 10, 2008 Rapporter Share Besvaret December 10, 2008 Må jeg godt få et, selvom jeg ikke selv laver julekort? Hurraaaaa!!! Jeg sender lige adressen i en pb. Det vil sige jeg ikke får noget julekort Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret December 10, 2008 Rapporter Share Besvaret December 10, 2008 Jamen jamen - må Dolph og Bitten ikke få et? De sender også tilbage! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret December 10, 2008 Rapporter Share Besvaret December 10, 2008 Jamen jamen - må Dolph og Bitten ikke få et? De sender også tilbage! Vil du også bytte med mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret December 10, 2008 Rapporter Share Besvaret December 10, 2008 Vil du også bytte med mig Ja da Sender en PB'er Hold op hvor skulle jeg altså have taget billede af Dolphs krænkede julegris.. Ville have været alltime bedste billede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 11, 2008 Rapporter Share Besvaret December 11, 2008 Det vil sige jeg ikke får noget julekort Sorry. Til næste år tager jeg mig sammen og er overskudsagtig og laver julekort med Tyson - det LOVER jeg! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret December 11, 2008 Rapporter Share Besvaret December 11, 2008 Sorry. Til næste år tager jeg mig sammen og er overskudsagtig og laver julekort med Tyson - det LOVER jeg! Jeg kan godt bruge et købekort Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts