Dorte Besvaret December 11, 2008 Rapporter Share Besvaret December 11, 2008 altså hvor er hun bare ne dejlig hund. Flotte øjne på nr 2 billed Det er hendes "mor-nu-vækkede-du-mig-med-blitzen-øjne" Herlige billeder af Noomi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret December 11, 2008 Rapporter Share Besvaret December 11, 2008 He he, jeg fik taget julebilleder af Noomi i går og sidder nu og kæmper med at vælge ud til postkort Det er sgu ikke så nemt endda Nå, men jeg syntes at I skulle se nogle af dem, hun ser godt nok lidt bøvet ud her og der, men jeg synes at det er sjove billeder alligevel :blink: Ahahahaha - mega sjove billeder. Nu siger du godt nok LIDT bøvet... Jeg stemmer klart for nummer et eller to - de er simpelthen for sjove (men kunne nok skaffe dig et besøg af dyrenes beskyttelse på halsen) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 11, 2008 Rapporter Share Besvaret December 11, 2008 Sorry. Til næste år tager jeg mig sammen og er overskudsagtig og laver julekort med Tyson - det LOVER jeg! Der er jo også påsken :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret December 11, 2008 Rapporter Share Besvaret December 11, 2008 Der er jo også påsken :blink: :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret December 11, 2008 Rapporter Share Besvaret December 11, 2008 Så er der Karla som er totalt sej til at stå på bord Bagbenene er ikke helt vinklede nok - men hun mente vi var for langsomme til at tage billedet.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret December 11, 2008 Rapporter Share Besvaret December 11, 2008 Så er der Karla som er totalt sej til at stå på bord Bagbenene er ikke helt vinklede nok - men hun mente vi var for langsomme til at tage billedet.. Hun er altså bare så kær. det der lille hoved og store stritører Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret December 11, 2008 Rapporter Share Besvaret December 11, 2008 Jeg har lige fået tømt kameraet, så der skulle nok også kunne blive til et par stykker fra december. Jeg finder i hvert fald nogle frem Først et par stykker af Milo i sin kurv, som er blevet godt julet ovenpå Han har også (mens billedet blev taget) fået besøg af min porcelæns julemand (Ja, jeg er sær ), og man kan virkelig på billede 2 se Milos skepsis overfor julemanden [ATTACH]4412[/ATTACH] [ATTACH]4413[/ATTACH] Trucker Milo: [ATTACH]4414[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst gadekryds Besvaret December 11, 2008 Rapporter Share Besvaret December 11, 2008 Sheila vinker! Taget igår aftes:) Og så fra en aften i sofaen. Der er ALTID plads til sheila, det handler bare om at indtage den rigtige stilling;-)Og mysla kan også nr. 3 er et kanont billed det er jo ligefør der går knude på den Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 11, 2008 Rapporter Share Besvaret December 11, 2008 Jeg har lige fået tømt kameraet, så der skulle nok også kunne blive til et par stykker fra december. Jeg finder i hvert fald nogle frem Først et par stykker af Milo i sin kurv, som er blevet godt julet ovenpå Han har også (mens billedet blev taget) fået besøg af min porcelæns julemand (Ja, jeg er sær ), og man kan virkelig på billede 2 se Milos skepsis overfor julemanden [ATTACH]4412[/ATTACH] [ATTACH]4413[/ATTACH] Trucker Milo: [ATTACH]4414[/ATTACH] Hi hi, han ligner altså et tøjdyr. Håber ikke jeg ryger på listen over dine hadekommentarer. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret December 11, 2008 Rapporter Share Besvaret December 11, 2008 Jeg har lige fået tømt kameraet, så der skulle nok også kunne blive til et par stykker fra december. Jeg finder i hvert fald nogle frem Først et par stykker af Milo i sin kurv, som er blevet godt julet ovenpå Han har også (mens billedet blev taget) fået besøg af min porcelæns julemand (Ja, jeg er sær ), og man kan virkelig på billede 2 se Milos skepsis overfor julemanden [ATTACH]4412[/ATTACH] [ATTACH]4413[/ATTACH] Trucker Milo: [ATTACH]4414[/ATTACH] Hvor er han altså nuser Trucker-Milo Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret December 11, 2008 Rapporter Share Besvaret December 11, 2008 Hi hi, han ligner altså et tøjdyr. Håber ikke jeg ryger på listen over dine hadekommentarer. :blink: Nej bare rolig. Jeg kom også kun til at hade den anden kommentar, fordi hun var så insisterende omkring det, og bare blev ved og ved og ved selvom jeg prøvede at få hende til at holde op. Hvor er han altså nuser Trucker-Milo Tak Ja, jeg syntes han så trucker agtig ud, men albuen der hviler på armlænet. Det var bare en fjollet tanke, men kunne nu godt se det for mig i en lastbil Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret December 11, 2008 Rapporter Share Besvaret December 11, 2008 Nej bare rolig. Jeg kom også kun til at hade den anden kommentar, fordi hun var så insisterende omkring det, og bare blev ved og ved og ved selvom jeg prøvede at få hende til at holde op. Tak Ja, jeg syntes han så trucker agtig ud, men albuen der hviler på armlænet. Det var bare en fjollet tanke, men kunne nu godt se det for mig i en lastbil Nå på den måde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 11, 2008 Rapporter Share Besvaret December 11, 2008 Jeg har lige fået tømt kameraet, så der skulle nok også kunne blive til et par stykker fra december. Jeg finder i hvert fald nogle frem Først et par stykker af Milo i sin kurv, som er blevet godt julet ovenpå Han har også (mens billedet blev taget) fået besøg af min porcelæns julemand (Ja, jeg er sær ), og man kan virkelig på billede 2 se Milos skepsis overfor julemanden [ATTACH]4412[/ATTACH] [ATTACH]4413[/ATTACH] Trucker Milo: [ATTACH]4414[/ATTACH] Jeg er altså ikke til små hunde, men Milo jeg vil gerne have en lille Milo dreng en dag Genialt at man kan se på ham at den der julemand, den hører ikke til i kurven Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst gadekryds Besvaret December 11, 2008 Rapporter Share Besvaret December 11, 2008 He he, jeg fik taget julebilleder af Noomi i går og sidder nu og kæmper med at vælge ud til postkort Det er sgu ikke så nemt endda Nå, men jeg syntes at I skulle se nogle af dem, hun ser godt nok lidt bøvet ud her og der, men jeg synes at det er sjove billeder alligevel :blink: jeg forstår ikke at i kan få jeres hunde til at finde sig i det tyson ville bestemt ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret December 11, 2008 Rapporter Share Besvaret December 11, 2008 Det kan man jo aldrig vide Nå, men hit med adressen så :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret December 11, 2008 Rapporter Share Besvaret December 11, 2008 Jamen jamen - må Dolph og Bitten ikke få et? De sender også tilbage! Jo da :5up: Jeg kan tilmed lave et særligt til Dolph med et billede af den grisebamse jeg har købt til Noomi i julegave :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret December 11, 2008 Rapporter Share Besvaret December 11, 2008 Jeg er altså ikke til små hunde, men Milo jeg vil gerne have en lille Milo dreng en dag Genialt at man kan se på ham at den der julemand, den hører ikke til i kurven Ja så *meget fornærmet* du skal da nok slippe for at møde min lille Groa *rækker tunge* Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret December 11, 2008 Rapporter Share Besvaret December 11, 2008 Jo da :5up: Jeg kan tilmed lave et særligt til Dolph med et billede af den grisebamse jeg har købt til Noomi i julegave :blink: Så ender jeg bare med at finde det ude på badeværelset :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret December 11, 2008 Rapporter Share Besvaret December 11, 2008 jeg forstår ikke at i kan få jeres hunde til at finde sig i det tyson ville bestemt ikke Det var bestemt heller ikke uden "kamp" :blink:: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret December 11, 2008 Rapporter Share Besvaret December 11, 2008 Hold da k***, den hund kan se dum ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret December 11, 2008 Rapporter Share Besvaret December 11, 2008 Så ender jeg bare med at finde det ude på badeværelset :blink: Ej det går ikke og da slet ikke hvis han finder ud af at låse døren derude... :blink: Vi dropper ideen og nøjes med et af Noomi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret December 11, 2008 Rapporter Share Besvaret December 11, 2008 Hun ser sgu da bøvet ud. :mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret December 11, 2008 Rapporter Share Besvaret December 11, 2008 Hun ser sgu da bøvet ud. :mrgreen: Helt ekstremt!!! Jeg fatter simpelthen ikke hvad det er med den hund, hun kan være noget så yndig og så kan hun ligne en der har været udsat for adskillige fejlslagne kosmetiske operationer :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret December 11, 2008 Rapporter Share Besvaret December 11, 2008 Jeg er altså ikke til små hunde, men Milo jeg vil gerne have en lille Milo dreng en dag Genialt at man kan se på ham at den der julemand, den hører ikke til i kurven Tak :oops: Jeg bliver sådan helt lille-barn-i-mors-arme-bliver-interviewed-på-live-tv-genert når folk siger sådan noget. Men han er også vores lille skat Kunne nu også også godt tåle at bo med en Aslan Ja, det er mega skægt det udtryk han havde da jeg lagde den ind. "Hov mor- jeg lå lige og slappede af... Hva ska den der store kolde ting her?!" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 12, 2008 Rapporter Share Besvaret December 12, 2008 Ja så *meget fornærmet* du skal da nok slippe for at møde min lille Groa *rækker tunge* Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts