Gæst MissRiie Skrevet December 12, 2008 Rapporter Share Skrevet December 12, 2008 Ja, nu sidder jeg og glukker på DKK-hundeweb. Jeg har så fundet min gamle hunds: http://www.hundeweb.dk/dkkhw/hw/openPage/hundeweb/index.html - Men hvor ser man, omkring HD mm ? jeg kan ikke finde det.. Har fundet det. :b Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret December 12, 2008 Rapporter Share Besvaret December 12, 2008 Der er sådan nogle faneblade lige over hundens stamtavle. èn af fanerne hedder "sundhed" og hvis din hund er scannet og resultatet er godkent hos DKK, så skulle status gerne stå der :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret December 12, 2008 Rapporter Share Besvaret December 12, 2008 Nå, kom forsent, kan jeg se Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MissRiie Besvaret December 12, 2008 Rapporter Share Besvaret December 12, 2008 bernerazuro skrev: Nå, kom forsent, kan jeg se Hehe. Du kan hjælpe med noget andet. Hva betyder A & B? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret December 12, 2008 Rapporter Share Besvaret December 12, 2008 Det er vel hoftestatus? Så betyder A fri (det vil siger 100% normale, sunde hofter) B betyder stadig fri, men så er det en overgang mod ikke at være fri. C er let, D er middel og E er svær. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MissRiie Besvaret December 12, 2008 Rapporter Share Besvaret December 12, 2008 bernerazuro skrev: Det er vel hoftestatus? Så betyder A fri (det vil siger 100% normale, sunde hofter) B betyder stadig fri, men så er det en overgang mod ikke at være fri. C er let, D er middel og E er svær. Okay . Tak . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret December 12, 2008 Rapporter Share Besvaret December 12, 2008 MissRiie skrev: Okay . Tak . Så lidt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret December 12, 2008 Rapporter Share Besvaret December 12, 2008 MissRiie skrev: Ja, nu sidder jeg og glukker på DKK-hundeweb. Jeg har så fundet min gamle hunds: http://www.hundeweb.dk/dkkhw/hw/openPage/hundeweb/index.html - Men hvor ser man, omkring HD mm ? jeg kan ikke finde det.. Har fundet det. :b Du kan jo også gå ind på DKK's HD-index også det lidt mere detaljeret (sikkerhed osv) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts