Aslan Skrevet December 13, 2008 Rapporter Share Skrevet December 13, 2008 Jeg er i Århus, min nieces fødselsdag..... Jeg tog afsted igår og kommer hjem i morgen, men jeg er da ved at dø af savn, skide være med kæresten......Aslan jeg savner min lille hund. Jeg ved ikke om det er slemmest når man er første gangs ejer, men hvordan har i det med at "efterlade" jeres hund til jeres kærer? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret December 13, 2008 Rapporter Share Besvaret December 13, 2008 Da der kun er Bubber og mig i min lille kerne, så er det ekstra hårdt. Når der er nogle i ydre familien som passer ham, skal Bubber højst være væk i 10 min før jeg mangler noget Men da det kun er os 2 i hverdagen der gør følelsen hårdere end hvis man er flere ved jeg ikke. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret December 13, 2008 Rapporter Share Besvaret December 13, 2008 min far passede Akita, og senere Indy og Lexus, når jeg skulle rejse eller lignende. Det var forfærdeligt at sige farvel til dem, men ellers gik der normalt ca 14 dage før jeg sådan rigtig savnede dem. Nogle gange blev jeg nød til at aflevere dem ved ham dagen før (hvis jeg skulle tidligt afsted), og det var så skrækkeligt at skulle sove i mit eget hus uden dem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret December 13, 2008 Rapporter Share Besvaret December 13, 2008 Jeg lider noget så frygteligt af seperationsangst Haaaader at være væk fra min hund og bliver derfor af familien underlagt sms begrænsning på 1 MAX sølle små 2:!: om dagen Og som PinPoynter skriver så er det "så skrækkeligt" at sove i eget hus uden vaps Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MissRiie Besvaret December 13, 2008 Rapporter Share Besvaret December 13, 2008 Har aldrig været herhjemme, uden min hund. Mit er sådan, at når jeg er hos kæresten, bliver han herhjemme, hos mine forældre. Sys ikke det er sååå slemt igen, men man kan da godt savne ham. - men har også mange andre dyr, så det er forskelligt, hvem savnet kommer FØRST på.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret December 13, 2008 Rapporter Share Besvaret December 13, 2008 Jegh ar det helt fint når jeg tager fra min hund. Tager jeg feks til tønder eller norge er lexus jo her hos lene, så det tager jeg helt roligt:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret December 13, 2008 Rapporter Share Besvaret December 13, 2008 Dorte vi køre da bare lige til århus med lexus så du kan kramme en hund i samme vægt klasse som Aslan:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 13, 2008 Dorte vi køre da bare lige til århus med lexus så du kan kramme en hund i samme vægt klasse som Aslan:blink: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :klap2: Hvad vejer lexus nu? Nu er det godt nok 12 km syd for Århus, men hvem tæller Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret December 13, 2008 Rapporter Share Besvaret December 13, 2008 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :klap2: Hvad vejer lexus nu? Efter hans egen mening er han en forsømt og udsultet stakkel på sølle 55-57kg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 13, 2008 Efter hans egen mening er han en forsømt og udsultet stakkel på sølle 55-57kg Puha så er aslan jo 8-10 kilo bag efter Men det er nok mest rynkerne..............ryyyyyyyyyyynkerne jeg savner Men dem har lexus jo også :blink: Min nevø på 4 syntes pluto ligner aslan, hvortil min niece på 11 siger "ja, han mangler bare aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalleeeeeeeeeeeeeeeeeee rynkerne" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret December 13, 2008 Rapporter Share Besvaret December 13, 2008 Puha så er aslan jo 8-10 kilo bag efter Men det er nok mest rynkerne..............ryyyyyyyyyyynkerne jeg savner Men dem har lexus jo også :blink: :ae: Du ser jo Aslan igen i morgen:ae: Ja han har rynterne, folk driller ham med at han får en botox behandling i julegave:confused: Min nevø på 4 syntes pluto ligner aslan, hvortil min niece på 11 siger "ja, han mangler bare aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalleeeeeeeeeeeeeeeeeee rynkerne" HAHAhahhahaha.. Hvor sødt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 13, 2008 :ae: Du ser jo Aslan igen i morgen:ae:Ja han har rynterne, folk driller ham med at han får en botox behandling i julegave:confused: HAHAhahhahaha.. Hvor sødt Men der er jo frygtelig lang tid til i morgen - og jeg skal ellers lige fortælle, at når man ligger søvnløs for tiden i forvejen - så savner man endnu mere Men om en 30-33 timers tid, så er min hund i mine arme igen :klap2: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret December 13, 2008 Rapporter Share Besvaret December 13, 2008 Når vi skal noget langvarigt træder min mutti til som hundesitter og jeg har for længst erkendt, at de ikke ligefrem græder af længsel efter os. Og så gider vi heller ikke spilde krudt på at græde efter dem. De hygger og vi gør det samme... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret December 13, 2008 Rapporter Share Besvaret December 13, 2008 Hvis jeg ikke har dyret på slæb, bliver det passet hos min veninde eller hos ekskæresten. Jeg har det fint med det, da jeg ved den har det godt - en smule for godt nogel gange og så skal jeg bagefter slås med den ekstra vægt . Men jeg kan syntes det er underligt at sove hjemme hvis min hund ikke også er her. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret December 14, 2008 Rapporter Share Besvaret December 14, 2008 jeg savner hende når jeg er afsted - især når jeg skal sove men jeg ved hun har det godt hos mine svigerforældre, og de har fanget, at en sms eller to om dagen med Karlas bedrifter luner det lille hundemoderhjerte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret December 14, 2008 Rapporter Share Besvaret December 14, 2008 Jeg hader at være væk fra mine hunde ... Mest fordi jeg ikke synes der er nogen der passer godt nok på dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst milder batmusen Besvaret December 14, 2008 Rapporter Share Besvaret December 14, 2008 jeg bryder mig ikke om at være væ fra hundene i længere tid derfor har jeg ikke været ude og rejse i 10år har kun været væk fra dem i fem dage og da var jeg på hospitalet i år da jeg skulle føde ellers er jeg aldrig væk :megaked: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret December 14, 2008 Rapporter Share Besvaret December 14, 2008 Hvis Bjørn er hjemme er det ok, men stadig lidt øv... ellers så hader jeg det, kan virkelig ikke fordrage det. Jeg er personen der altid kommer til at tage for tidligt hjem fra barnedåb o.l. fordi jeg skal hjem til hunden igen så han ikke er for længe alene Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst azza Besvaret December 23, 2008 Rapporter Share Besvaret December 23, 2008 Jeg hader at efterlade Azza i længere tid.. ISÆR når jeg ikke er er helt sikker på hvornår jeg er tilbage igen.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts