Aslan Skrevet December 14, 2008 Rapporter Share Skrevet December 14, 2008 Nogle erfaringer? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hailey Besvaret December 14, 2008 Rapporter Share Besvaret December 14, 2008 Hvis du mener Best Choice.....så bruger jeg det til de 2 unge Hvad vil du gerne vide Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 14, 2008 Det hele Hvis du bruger det til 2 hunde, må det jo fungere ofr jer........ :blink: Måske du kunne fortælle hvorfor i bliver på det, hvad er godt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hailey Besvaret December 14, 2008 Rapporter Share Besvaret December 14, 2008 Det hele Hvis du bruger det til 2 hunde, må det jo fungere ofr jer........ :blink: Måske du kunne fortælle hvorfor i bliver på det, hvad er godt? Jamen jeg startede på det med de 3 yngste pga det høje fedtindhold. Huckie er dog røget tilbage på det gamle foder igen, pga hans anfald. De 2 yngste fortsætter med det foder, da de tager på af det, og det er pt det vigtigste. De er også flotte i pelsen, og der kommer ikke særlig meget ud af den anden ende, så de trives også på det. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 14, 2008 Jamen jeg startede på det med de 3 yngste pga det høje fedtindhold. Huckie er dog røget tilbage på det gamle foder igen, pga hans anfald. De 2 yngste fortsætter med det foder, da de tager på af det, og det er pt det vigtigste. De er også flotte i pelsen, og der kommer ikke særlig meget ud af den anden ende, så de trives også på det. Det høje fedt indhold...........hvad betydning har det? Jeg vil jo ikke have en tyk og usund hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hailey Besvaret December 15, 2008 Rapporter Share Besvaret December 15, 2008 Det høje fedt indhold...........hvad betydning har det? For mig? MEGET!! Jeg har jo længe haft et problem med at holde vægten oppe på 3 af hundene Jeg vil jo ikke have en tyk og usund hund Det skal du nok ikke være så bange for at du får på det "normale" Best Choice Den variation jeg bruger, kan du slet ikke finde som "almindelig hundeejer". Det jeg bruger, bliver normalt kun solgt til kenneler, og bliver bestilt hjem fra Tyskland til mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 15, 2008 For mig? MEGET!! Jeg har jo længe haft et problem med at holde vægten oppe på 3 af hundene Det skal du nok ikke være så bange for at du får på det "normale" Best Choice Den variation jeg bruger, kan du slet ikke finde som "almindelig hundeejer". Det jeg bruger, bliver normalt kun solgt til kenneler, og bliver bestilt hjem fra Tyskland til mig Så siger jeg tak for info :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts