PinPoynter Skrevet December 14, 2008 Rapporter Share Skrevet December 14, 2008 Det var temmelig gråt og trist her til morgen, men nogen (Trei) blev jo ved at ville have mudderbilleder... så værs'go!! Vi startede ud pænt t¢rre og rene :blink: Stien (eller bækken hiih) En lille tår vand skal der til med al den l¢ben Her gik stien, nu er der en s¢! Men de blev da lige vasket halvvejs på turen så Foders¢g i vand camouflage hunden.... allerede mudrede igen efter "sv¢mmeturen" Især Lexi :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret December 14, 2008 Rapporter Share Besvaret December 14, 2008 Med og uden mudder, er det nogle utroligt smukke hunde du har:5up: Lexi får samme undervogn som mysla, kan jeg se:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst milder batmusen Besvaret December 14, 2008 Rapporter Share Besvaret December 14, 2008 skønne møgbeskidte hunde dejlige ser de ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret December 14, 2008 Rapporter Share Besvaret December 14, 2008 Dejlige billeder Dog kan jeg ikke finde camouflage-hunden? Er den der eller var det bare sådan en joke? Og dejligt beskidte Minder mig om Noomi i Geel Skov, hun fik også sådan en undervogn dér Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret December 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 14, 2008 Dog kan jeg ikke finde camouflage-hunden? Er den der eller var det bare sådan en joke? hun er ca midt i billedet, ude midt på marken. Det er Akita den undervogn Lexi viser her er faktisk ikke så slem som hun noglegange ser ud. Det regnede så meget i går at alt er så vådt at det ikke engang er rigtigt mudder! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret December 14, 2008 Rapporter Share Besvaret December 14, 2008 hun er ca midt i billedet, ude midt på marken. Det er Akita den undervogn Lexi viser her er faktisk ikke så slem som hun noglegange ser ud. Det regnede så meget i går at alt er så vådt at det ikke engang er rigtigt mudder! Så må det være noget i retning af den byger vi havde sommeren sidste år - har seriøst aldrig set så meget vand Parken jeg bor ved var nærmest oversvømmet og alle hundene nød det Det var jo sjaw med alle de små og større søer der pludselig var kommet Mens deres mennesker nærmest kæmpede for at finde tørre plamager, de kunne gå på Er Akita den der skygge, som er i den "disede" del af marken? Så det nemlig godt, men tænkte njaaj Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 14, 2008 Rapporter Share Besvaret December 14, 2008 Woaw, var der dømt bad da i kom hjem? Lækre billeder. Dejlig beskidte vovser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret December 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 14, 2008 her er hun De kommer ikke ind i huset i den stand hvis jeg kan undgå det!! I den sidste mark på turen (tog ikke billeder der), er der et gammelt drikketrug, men der går aldrig kvæg på marken mere, så jeg dypper dem deri, og så må de dryppe af, de ca 20 minutter det tager at gå hjem derfra Akita slipper dog for at blive dyppet, da hun er tilpas korthåret til at hun kan gnubbes anstændig med et håndklæde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret December 14, 2008 Rapporter Share Besvaret December 14, 2008 her er hun De kommer ikke ind i huset i den stand hvis jeg kan undgå det!! I den sidste mark på turen (tog ikke billeder der), er der et gammelt drikketrug, men der går aldrig kvæg på marken mere, så jeg dypper dem deri, og så må de dryppe af, de ca 20 minutter det tager at gå hjem derfra Akita slipper dog for at blive dyppet, da hun er tilpas korthåret til at hun kan gnubbes anstændig med et håndklæde Yes, så var det hende jeg fandt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dipy Besvaret December 15, 2008 Rapporter Share Besvaret December 15, 2008 Skønne hundebilleder både med og uden mudder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret December 15, 2008 Rapporter Share Besvaret December 15, 2008 Ih taaaark for at gå en muddertur med kamera. Det er jo herlige billeder! De ser godt nok ud til at nyde deres mudderbaderi, jeg kan især godt lide billederne hvor de traver ud i vandet og laver fodersøg også, de ser bare så søde ud. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret December 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 15, 2008 anything for you :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts