Aslan Skrevet December 25, 2008 Rapporter Share Skrevet December 25, 2008 Hvor poster man egentlig hverdags historierne? De ligger ikke op til debat? Der ikke omhandler træning og adfærd osv osv? Den hører egentlig ikke under løst om alt, da dette er om ting der ikke vedrøre hunde.................. Så hvor ligger man dem? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret December 25, 2008 Rapporter Share Besvaret December 25, 2008 Hvor poster man egentlig hverdags historierne? De ligger ikke op til debat? Der ikke omhandler træning og adfærd osv osv? Den hører egentlig ikke under løst om alt, da dette er om ting der ikke vedrøre hunde.................. Så hvor ligger man dem? Jeg vil mene de hører til i Løs snak. Løs snak = Har du noget på hjertet som ikke direkte henvender sig til hunde, er dette stedet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 25, 2008 Jeg vil mene de hører til i Løs snak. Løs snak = Har du noget på hjertet som ikke direkte henvender sig til hunde, er dette stedet Joe, men hvis det nu er OM hunde, hendvender det sig så ikke der? Eller? Ja jeg har alrig påstået jeg var klog :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret December 25, 2008 Rapporter Share Besvaret December 25, 2008 Joe, men hvis det nu er OM hunde, hendvender det sig så ikke der? Eller? Ja jeg har alrig påstået jeg var klog :blink: den er lidt kringlet... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 25, 2008 den er lidt kringlet... :mums: kringler :mums: Men man gør vel bare som du siger :blink: Det er vel ikke jordens undergang Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret December 25, 2008 Rapporter Share Besvaret December 25, 2008 :mums: kringler :mums: Men man gør vel bare som du siger :blink: Det er vel ikke jordens undergang Nej ikke Kringler;-) men KRINGLET Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret December 25, 2008 Rapporter Share Besvaret December 25, 2008 Hva´ med din blog her på HF eller din tråd med Aslans dagbog ? Og var der forøvrigt nogle, der sagde KRINGLER ???? :mums: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret December 25, 2008 Rapporter Share Besvaret December 25, 2008 Umiddelbart vil jeg også sige det er oplagt til ens blog. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts