Gæst PPP-Pero Besvaret Juli 10, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2008 Måske er det mig, der ikke fatter en meter, men jeg har aldrig rigtigt kunnet se, hvad den avatar forestiller - er det ikke nogle ører? Men fra hvilken hund? (Lige om lidt er der en, der forklarer mig det, og så gør jeg sådan her: :stupid:) Hint Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Juli 10, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2008 Måske er det mig, der ikke fatter en meter, men jeg har aldrig rigtigt kunnet se, hvad den avatar forestiller - er det ikke nogle ører? Men fra hvilken hund? (Lige om lidt er der en, der forklarer mig det, og så gør jeg sådan her: :stupid:) Jeg kunne selvfølgelig tage fejl - det ér set før - men for mig ligner det meget brystet på en rotte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juli 10, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2008 Hint Ach so... den havde jeg ikke lige luret. :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snevinter Besvaret Juli 10, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2008 Dejlige billeder - Vinter er sød Hvad race er det? - eller er det racer? hun er et gadekryds - internatet gættede lab og chow ...tak, jeg sender komplimenten videre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snevinter Besvaret Juli 10, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2008 Helt enig, jeg har faktisk tit tænkt på, hvordan Vinter mon ser ud? Kan vi ikke få nogle voksenbilleder af hende? Og hvilken race er hun? Det er i hvert fald en race, der får super nuser hvlpebasser. :lun: jeg er for hemmelighedsfuld til voksen billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snevinter Besvaret Juli 10, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2008 Hint ja, det ligner da godt nok de farver Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Juli 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2008 *host* *host* hvor længe er det lige en hund er hvalp? Kedeligt at have en hund der kun er sød i en meget kort del af dens liv :blink: Og så bliver man nødt til at sige en schæferhund for at folk ikke skal blive i tvivl om, om den nu også er det?. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 11, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2008 Schæfer hvalpe: 18 Altså, nar man har en broholmer hvalp, er schæfer KUN nr 2 :blink: Måske han har kortere hår end en schæfer hvalp, men de er ligeså bløde. Poterne bliver større endschæfehvalpens (hvis ikke aslan havde sure tær, lå jeg på gulvet og sov og krammede dem ) Og så alle rynkerne og ekstra huden...... Og bare fordi der er nogle der PÅSTÅR de er kloge nok til at videnskabelig bevis....pffffff....de ved ikke hvad de snakker om, men en schæfer er nr 2dejligst :blink: Jeg falder for dem alle men kan stadig huske hvor dejlig vamsebamse vinter var engang men hun er jo også min (kopier venligst ikke, vil gerne slette dem igen ) Jeg er heeeeeeelt væk, total kramme hund, møzze nusse og klappe Jeg kunne selvfølgelig tage fejl - det ér set før - men for mig ligner det meget brystet på en rotte Hahaha, et eller andet lille bitte sted, kan jeg måske give dig lidt ret Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret Juli 11, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2008 Og så bliver man nødt til at sige en schæferhund for at folk ikke skal blive i tvivl om, om den nu også er det?. :blink: :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Juli 11, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2008 Aww hvor er Vinter sød som hvalp! Hun kravler bestemt meget højt op på listen over kære hvalpe! Mht til schæferhvalpenes nuttethed så mødte jeg lige én her den anden dag og den var altså helt aldeles bedårende. Jeg synes altså ikke vi kan komme udenom hvor kære de i grunden er. Og så synes jeg jo også at en voksen schæfer er rigtig sød at se på, og jeg er selvfølgelig totalt objektiv i den vurdering. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 11, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2008 Og så synes jeg jo også at en voksen schæfer er rigtig sød at se på, og jeg er selvfølgelig totalt objektiv i den vurdering. Kan det undgåes? :blink::blink::blink::blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Juli 11, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2008 Kan det undgåes? :blink::blink::blink::blink: Ork ja. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Broholmer Bertha Besvaret Maj 4, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 4, 2009 Shar Pei hvalpe er de mest nuttede og længere er den ikke! De er simpelthen SSÅÅÅÅÅ søde!! NUUUURH!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2010 Jeg sad lige og kedede mig lidt så jeg besluttede mig for at tælle op... og listen for hvilke hvalpe der er sødest ser sådan her ud: (tallet er antallet der mener dette) Schæfer hvalpe: 18 Berner Sennen hvalpe: 7 Beagle hvalpe: 5 Spaniels (cocker, welsh, eng. springer, cavalier king charles): 6 Labrador: 4 Golden Retriever hvalpe: 4 Jack Russell terrier hvalpe: 3 Löwchen hvalpe: 3 Havanais hvalpe: 3 Rottweiler hvalpe: 3 Pomeranian hvalpe: 3 Shiba hvalpe: 3 New Foundlænder: 2 Lhasa Apso hvalpe: 2 Pudel hvalpe: 2 Podengo hvalpe: 2 Dogue De Bordeaux hvalpe: 2 Coton hvalpe: 2 Chihuahua hvalpe: 2 Malteser hvalpe: 2 Grand Danois hvalpe: 2 Shih Tzu hvalpe: 2 Islandsk fårhunde hvalpe: 2 Cairn terrier hvalpe: 1 Dværg Schnauzer hvalpe: 1 Shetland Sheepdog hvalpe: 1 Flatcoated Retriever hvalpe: 1 Gravhunde hvalpe: 1 Mops hvalpe: 1 Pinscher hvalpe: 1 Pointer hvalpe: 1 Dobermann hvalpe: 1 Papillon hvalpe: 1 Engelsk Bulldog hvalpe: 1 Dansk/Svensk gårdhunde hvalpe: 1 Airedale terrier hvalpe: 1 Shar Pei hvalpe: 1 Mastino Napolitano hvalpe: 1 Basset Hound hvalpe: 1 Border Collie hvalpe: 1 Grønlandsk slædehunde hvalpe: 1 Spidshunde hvalpe: 1 Blandings hvalpe: 1 Så ingen andre hvalpe når altså schæferhvalpe til sokkeholderne... I REST MY CASE :pift: :klap: :5up: :klap2: :banan: :blink: TÆNK at i ikke engang har en eeeneste stemme på samojed hvalp :fornaermet: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2010 TÆNK at i ikke engang har en eeeneste stemme på samojed hvalp :fornaermet: Jo, jeg har en stemme til samojedehvalp, men havde aldrig set en dengang tråden blev oprettet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2010 Jo, jeg har en stemme til samojedehvalp, men havde aldrig set en dengang tråden blev oprettet :kys: Taaaak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2010 :kys: Taaaak Velbekomme - men han er altså dejlig Har han monstro ikke snart mod på at møde kæmpen igen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Januar 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 Synes vi ikke allesammen at vores egne racer er sødest :blink: Jeg synes jo altså at dsg hvalpe er de deeejligste små krudtugler :hjerte: Min venindes Miina som er en blanding mellem en cavalier king charles og en islands fårehund var som helt lille bare så smuk så man bare MÅTTE spise hende og kysse-kramme hende Golden hvalpe Gravhunde hvalpe :hjerte: og mops hvalpe :lun: ...og Motor selvfølgelig :hjerte: Her er Izzie som hvalp :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PPP-Pero Besvaret Januar 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 [media] [/media] :hjerte: Lille, tyk, kvadratisk podengovaps Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 Synes vi ikke allesammen at vores egne racer er sødest :blink: Synes ikke 'mine' racer er smukke på nogen måde (men alle babyer, bortset fra human er søde) Azawakh Pittbull Til gengæld er papilloner klassiske skønheder, uanset alder og vinkel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts